Ga me nou niet wijs maken dat je chickies kan hosselen door mod op de chat van Studio Vlemmix te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Disana het volgende:
Ja maar nu snap ik dat Martin alle meisjes in zijn private boxje krijgt.
LOL.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik even tijd heb zal ik me als 14 jarig meisje voordoen op de chat
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga me nou niet wijs maken dat je chickies kan hosselen door mod op de chat van Studio Vlemmix te zijn.
www.johanvlemmix.tvquote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Maar op welke moet ik nu zijn? Ik zie twee links in de OP van de COS en op beide is geen stream of live chat.
Goed, fuck it, ik geef op.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.
Jij wilt toch geen chickies scoren die zo makkelijk onder de indruk zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, fuck it, ik geef op.
Als je tegenwoordig zo vrouwen kan regelen ga ik het klooster in.
Ik weet serieus niet meer wat ik wil nu. Ik heb 20 seconden stream muziek gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt toch geen chickies scoren die zo makkelijk onder de indruk zijn?
Bedankt voor de link.
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergerenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet meer wat ik wil nu. Ik heb 20 seconden stream muziek gehoord.
Ik ben in de war.
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
Daar loopt ie bij mij ook gewoon.
Laat je niet schaken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergeren
Potje "wie-heeft-de-eerste-ban"?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergeren
Potje langs mijn neus omlaag lurkenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Potje "wie-heeft-de-eerste-ban"?
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de chat heette hij Spanningszoeker.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.
Ja, heb ook wel een idee, maar gatverdemmie ga niet apart met hem zitten.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik even tijd heb zal ik me als 14 jarig meisje voordoen op de chat
Dat is precies het promotiemiddel waar Eindhoven baat bij heeft!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Ook gaat Johan in een koeienpak met Peter als begeleider een wandeltocht maken, die begint op 1 januari. Deze tocht gaat ongeveer 6 dagen duren en loopt van Groningen naar Eindhoven, om ervoor te proberen te zorgen dat Serious Request volgend jaar in Eindhoven plaatsvindt.
Misschien kun jij dan ook, als rasechte eindhovensche, iets terug doen voor SR. Iets SHE-achtigs wellicht?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is precies het promotiemiddel waar Eindhoven baat bij heeft!
Wil je nu dat ik mijn account door de shredder gooi?quote:
Was dat de deal die SHE maakte mbt SR?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik mijn account door de shredder gooi?
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.quote:Op zondag 27 december 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
Is er al meer bekend over wat er op 1 januari gaat gebeuren?
Wordt er nog iets van een programmaboekje gepresenteerd voor die tijd?
Gebeurt er dan ook nog wat op/in/met dat bed of is het een vast item in de zin dat er constant een camera op staat gericht?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.
Wil je nou het script weten? Aagjequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebeurt er dan ook nog wat op/in/met dat bed of is het een vast item in de zin dat er constant een camera op staat gericht?
En als er wat gebeurt, is dan ook al bekend wat precies? Of ongeveer?
Wordt die wandeltocht dus gefilmd? M.a.w: wordt het een dagelijks programma?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.
6 daagse wandeltocht van Johan en Peter Nuninga van Grongingen naar Eindhoven.
Elke nacht streams vanuit huis Binnenveld Huissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |