Mooi verzonnen he door CopyDingesquote:
Nee, aan George Berkeleyquote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder waarnemer geen gebeurtenis, deze interessante filosofische stelling hebben we toch maar weer mooi aan Johan te danken.
Al je leuke feitjes de afgelopen 10 maanden bleken achteraf niet waard te zijn dus who fucking cares. We zien het wel en als we het niet zien zal dat niemand hier verbazenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het verbaast me inderdaad dat hier niet is gepost wat er allemaal gezegd is![]()
Ik ben maar eventjes gaan kijken, maar toen was er al een leuk gesprek met Jaap (hij is nog steeds maar 12 kg afgevallen) en heeft Johan eea verteld over enkele plannen.
Sing & Shower gaat door, er komt een veiling van allerlei collector's items vanuit de Bunker, en er is een dikke sponsor gevonden voor de streams. Er komen 4 hoge kwaliteit streams, waarschijnlijk 2 uit Huissen en 2 uit Eindhoven.
Ook werden er allerlei leuke feitjes verteld, bijvoorbeeld de geschiedenis achter allerlei munten die Johan in het verleden heeft laten slaan, zoals de Bart de Graaff-munt en de gulden van een kilo.
Ook goedquote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Al je leuke feitjes de afgelopen 10 maanden bleken achteraf niet waard te zijn dus who fucking cares. We zien het wel en als we het niet zien zal dat niemand hier verbazen
Oe gosh, wat een parate kennis! Laat ik nou écht gedacht hebben dat-ie van Johan kwam.quote:
Eigenlijk is elk woord over die chat er ook één te veel. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat uitgerekend Dementor door zo'n non-entiteit is geband.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
De topicreeks met stream-verslagen wordt gewaardeerd.
Het vorige topic eindigde (mede door mijn toedoen) in slowchat over de chat, daarom stelde ik hier voor om het volgende topic weer streamverslagen te laten zijn en elders te gaan ouwehoeren over de chat.
Hier dus graag vanaf nu alleen nog maar streamverslagen, of commentaren die daar direct mee te maken hebben.
Chat-bashing e.d. kan in bovengenoemd topic maar als er een apart topic voor moet komen, ook prima hoor, open maar.
Een manier die wel gewenst is door Dotteyquote:Op donderdag 24 december 2009 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alleen die chat is dus geen Fok, dus wees niet verbaasd als er iemand wordt afgeschopt als die zich gedraagt op een manier die niet gewenst is daar.
.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zijn in twee maanden 3 mensen gebanned (okee 4, waarvan 2 dezelfde persoon),
dus zo'n vaart zal dat nu ook weer niet lopen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Martin is gewoon één van de belangrijkste figuren binnen SV, klaar.
http://www.onlinetvkijken.nl/quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Martin heeft de website van SV gemaakt.
Dan moet ie zeker op handen gedragen worden. De God.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Zo zo! Maar die website ene pagina is dan ook wél een gelikt technisch hoogstandje waar je U tegen zegt. Logisch dat hem vedette-neigingen worden toegestaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik hoop dat hij zich er in gepaste mate voor schaamt.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Nee, dat is iemand die zei dat-ie niet ging slapen voordat de nieuwe streams het doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb ik het verkeerd begrepen, is de man links op de cap niet SV-moderator Martin ?
[ afbeelding ]
Da's Renéquote:Op donderdag 24 december 2009 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb ik het verkeerd begrepen, is de man links op de cap niet SV-moderator Martin ?
[ afbeelding ]
Neuh maar Mera heeft vast iets van hem nodig dus dan begint de verafgoding al snel.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
.
In twee maanden 3 mensen gebanned,
sinds Martin daar modereert, in 1 week tijd 2 mensen, Dementor en Gher?
.
[..]
Las al een paar keer dat Martin gewoon één van de belangrijkste figuren binnen SV is .
Wat is zijn functie dan? Programmabedenker of vette sponsor streams? Regisseur?
Hoezo?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zich er in gepaste mate voor schaamt.
Terwijl deze persoon zijn haar liet kortwieken, liep hij elke drie minutenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat is iemand die zei dat-ie niet ging slapen voordat de nieuwe streams het doen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar Mera heeft vast iets van hem nodig dus dan begint de verafgoding al snel.
Op de chat heette hij Spanningszoeker.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Terwijl deze persoon zijn haar liet kortwieken, liep hij elke drie minuten
naar de PC om te chatten , reacties te lezen en andere dingen, kreeg echt de indruk
dat hij moderator Martin was en lees nu in de COS dat dit Martin niet is maar Rene .
Als ik even tijd heb zal ik me als 14 jarig meisje voordoen op de chatquote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Disana het volgende:
Ja maar nu snap ik dat Martin alle meisjes in zijn private boxje krijgt.
Ga me nou niet wijs maken dat je chickies kan hosselen door mod op de chat van Studio Vlemmix te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Disana het volgende:
Ja maar nu snap ik dat Martin alle meisjes in zijn private boxje krijgt.
LOL.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik even tijd heb zal ik me als 14 jarig meisje voordoen op de chat
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga me nou niet wijs maken dat je chickies kan hosselen door mod op de chat van Studio Vlemmix te zijn.
www.johanvlemmix.tvquote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Maar op welke moet ik nu zijn? Ik zie twee links in de OP van de COS en op beide is geen stream of live chat.
Goed, fuck it, ik geef op.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.
Jij wilt toch geen chickies scoren die zo makkelijk onder de indruk zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, fuck it, ik geef op.
Als je tegenwoordig zo vrouwen kan regelen ga ik het klooster in.
Ik weet serieus niet meer wat ik wil nu. Ik heb 20 seconden stream muziek gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt toch geen chickies scoren die zo makkelijk onder de indruk zijn?
Bedankt voor de link.
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergerenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet meer wat ik wil nu. Ik heb 20 seconden stream muziek gehoord.
Ik ben in de war.
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
Daar loopt ie bij mij ook gewoon.
Laat je niet schaken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergeren
Potje "wie-heeft-de-eerste-ban"?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergeren
Potje langs mijn neus omlaag lurkenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Potje "wie-heeft-de-eerste-ban"?
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de chat heette hij Spanningszoeker.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.
Ja, heb ook wel een idee, maar gatverdemmie ga niet apart met hem zitten.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik even tijd heb zal ik me als 14 jarig meisje voordoen op de chat
Dat is precies het promotiemiddel waar Eindhoven baat bij heeft!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Ook gaat Johan in een koeienpak met Peter als begeleider een wandeltocht maken, die begint op 1 januari. Deze tocht gaat ongeveer 6 dagen duren en loopt van Groningen naar Eindhoven, om ervoor te proberen te zorgen dat Serious Request volgend jaar in Eindhoven plaatsvindt.
Misschien kun jij dan ook, als rasechte eindhovensche, iets terug doen voor SR. Iets SHE-achtigs wellicht?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is precies het promotiemiddel waar Eindhoven baat bij heeft!
Wil je nu dat ik mijn account door de shredder gooi?quote:
Was dat de deal die SHE maakte mbt SR?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik mijn account door de shredder gooi?
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.quote:Op zondag 27 december 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
Is er al meer bekend over wat er op 1 januari gaat gebeuren?
Wordt er nog iets van een programmaboekje gepresenteerd voor die tijd?
Gebeurt er dan ook nog wat op/in/met dat bed of is het een vast item in de zin dat er constant een camera op staat gericht?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.
Wil je nou het script weten? Aagjequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebeurt er dan ook nog wat op/in/met dat bed of is het een vast item in de zin dat er constant een camera op staat gericht?
En als er wat gebeurt, is dan ook al bekend wat precies? Of ongeveer?
Wordt die wandeltocht dus gefilmd? M.a.w: wordt het een dagelijks programma?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.
6 daagse wandeltocht van Johan en Peter Nuninga van Grongingen naar Eindhoven.
Elke nacht streams vanuit huis Binnenveld Huissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |