Waar werk jij? In de kantine van mijn faculteit zeker.quote:
Boeiend, dat kunnen zelfs verzorgende krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En een verhoogde kans op een posttraumatische stressstoornis.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
De posttraumatische stressstoornis is een leugen van de linkse kerk en de hoge heren uit Den Haag om te zorgen dat het linkse hippiegevoel van pacifisme gevoed wordt, terwijl iedereen weet dat de hardwerkende Nederlander beschermt moet worden tegen het opkomende islamgeweld.
Inderdaad, kijk maar naar de soldaten die terug kwamen uit Vietnam.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
De posttraumatische stressstoornis is een leugen van de linkse kerk en de hoge heren uit Den Haag om te zorgen dat het linkse hippiegevoel van pacifisme gevoed wordt, terwijl iedereen weet dat de hardwerkende Nederlander beschermt moet worden tegen het opkomende islamgeweld.
Laten we het leger maar afschaffen, want dat voorkomt problemenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk maar naar de soldaten die terug kwamen uit Vietnam.
Ik hou ook van jou moosquote:Op zondag 3 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
Even serieus, studenten zijn gewoon faalhazen, met hun HBO en WO. Ze zijn dom en lelijk. Op het MBO leer je tenminste een echt vak en beteken je ook iets voor de samenleving.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ook goed hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga niet lenen hoor, ben je eindelijk klaar met je studie, heb je een leuke baan, eerste salaris binnen, feestje.. o nee, afbetalen
Maar doe dat dan ook eensquote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Toch maar eens uitkeringstrekker worden in plaats van de kenniseconomie stimuleren dan.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Laten we het leger maar afschaffen, want dat voorkomt problemen
Er zijn mensen die te dom zijn om het moeilijke, zware en romantische bestaan van een steuntrekker of crimineel te volgen?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ook goed hoor.
[..]
Maar doe dat dan ook eens
Ik word wat moe van al die mensen die oeverloos oreren over het gemakkelijke bestaan van een steuntrekker of crimineel maar klaarblijkelijk te stupide zijn zelf datzelfde pad te volgen.
De Vietnamoorlog is slecht heel klein gevochten, maar groot opgeblazen om een onderwerp voor films te hebben. Hier zit heel veel linkse mediainvloed. Elke film heeft hetzelfde moraal: oorlog is slecht. En links is pacifistisch. Toeval? ik dacht het niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk maar naar de soldaten die terug kwamen uit Vietnam.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
De Vietnamoorlog is slecht heel klein gevochten, maar groot opgeblazen om een onderwerp voor films te hebben. Hier zit heel veel linkse mediainvloed. Elke film heeft hetzelfde moraal: oorlog is slecht. En links is pacifistisch. Toeval? ik dacht het niet.
Wie moet er dan voor die uitkering betalenquote:
Net zoals ik moe wordt van al die mensen die oeverloos oreren over het luie leven van studenten en dat ze blij mogen zijn dat ze studie"financiering" krijgen terwijl even voorbij gegaan wordt aan het belang van studenten voor de economie.quote:Ik word wat moe van al die mensen die oeverloos oreren over het gemakkelijke bestaan van een steuntrekker of crimineel maar klaarblijkelijk te stupide zijn zelf datzelfde pad te volgen.
Dus toch het boevenpad?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor die uitkering betalen
Mijn klacht omtrent studenten is dan ook van een heel andere orde.quote:Net zoals ik moe wordt van al die mensen die oeverloos oreren over het luie leven van studenten en dat ze blij mogen zijn dat ze studie"financiering" krijgen terwijl even voorbij gegaan wordt aan het belang van studenten voor de economie.
Ik denk dat de gemiddelde ondernemer wel iets meer harde uren maakt dan 30 tot 40 met nog wat huiswerk.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:49 schreef Q.E.D. het volgende:
De meeste serieuze studenten zitten ook 20 tot 30 uur bij hun colleges en werken daarnaast nog een uurtje of 10. En dan heb je nog huiswerk.
Dat is dus dezelfde werkdruk als die een gemiddelde ondernemer heeft.
Ik ben blij dat ik niet hoef te werken naast mijn studie.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:49 schreef Q.E.D. het volgende:
De meeste serieuze studenten zitten ook 20 tot 30 uur bij hun colleges en werken daarnaast nog een uurtje of 10. En dan heb je nog huiswerk.
Een ondernemer werkt 60 tot 70 uur. Als je een periode veel huiswerk hebt, kom je daar wel aan toe.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde ondernemer wel iets meer harde uren maakt dan 30 tot 40 met nog wat huiswerk.
De gemiddelde ondernemer heeft het ontzettend zwaar door alle maatregelen die het Ivoren Torentje verzint om ze dwars te zitten en het geld te kunnen gebruiken om de criminelen een luxe leven te geven in de 5 sterrenhotels die de bajes tegenwoordig geworden is.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:49 schreef Q.E.D. het volgende:
Allemaal genetisch gemodificeerde mannen van type 13quote:Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Laten we het leger maar afschaffen, want dat voorkomt problemen
Ik noem jou voortaan Generaal Vooroordelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
De gemiddelde ondernemer heeft het ontzettend zwaar door alle maatregelen die het Ivoren Torentje verzint om ze dwars te zitten en het geld te kunnen gebruiken om de criminelen een luxe leven te geven in de 5 sterrenhotels die de bajes tegenwoordig geworden is.
Jij doet 20-30 uur huiswerk in de week?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een ondernemer werkt 60 tot 70 uur. Als je een periode veel huiswerk hebt, kom je daar wel aan toe.
Wat je na je studie gaat doen bepaald je belang voor de economie en de maatschappij, niet je "student" zijn. Mensen die zeuren over studiefinanciering zullen zelf wel babyboomers zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net zoals ik moe wordt van al die mensen die oeverloos oreren over het luie leven van studenten en dat ze blij mogen zijn dat ze studie"financiering" krijgen terwijl even voorbij gegaan wordt aan het belang van studenten voor de economie.
Dit gaat te diep voor klaagbaak![]()
Dat komt een paar keer per jaar wel voor.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jij doet 20-30 uur huiswerk in de week?
Zonder dat student zijn is die functie voor hoogopgeleiden vervullen nogal lastig.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat je na je studie gaat doen bepaald je belang voor de economie en de maatschappij, niet je "student" zijn. Mensen die zeuren over studiefinanciering zullen zelf wel babyboomers zijn.
Welke studie heeft hoeveel college-uren?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:49 schreef Q.E.D. het volgende:
Een studie als Lucht-en Ruimtevaarttechniek heeft zo 35 uur college/werkgroepen in de week hoor. Je hebt dan wel weer veel minder zelfstudie dan bij een studie als rechten, die dan weer minder contacturen heeftquote:Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Welke studie heeft hoeveel college-uren?
Terug naar de eerlijke ambachten.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zonder dat student zijn is die functie voor hoogopgeleiden vervullen nogal lastig.
*Hamer en beitel opzoekt*quote:
Ik heb max. 12 uur in de week idd.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een studie als Lucht-en Ruimtevaarttechniek heeft zo 35 uur college/werkgroepen in de week hoor. Je hebt dan wel weer veel minder zelfstudie dan bij een studie als rechten, die dan weer minder contacturen heeft
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:37 schreef Biels het volgende:
Een EHBO'er kan tenminste verbanden leggen!
WO'ers vinden jullie gereedschap uitquote:Op zondag 3 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
Even serieus, studenten zijn gewoon faalhazen, met hun HBO en WO. Ze zijn dom en lelijk. Op het MBO leer je tenminste een echt vak en beteken je ook iets voor de samenleving.
Pff ik denk niet dat ik het weet, ik weet het gewoonquote:Op maandag 4 januari 2010 07:12 schreef Buzios het volgende:
WO'er begrijpt het en weet het
HBO'er begrijpt het niet en denkt dat hij het weet
MBO'er begrijpt het niet en hoeft het ook niet te weten
VMBO'er lekkah boeie
fs180 begrijpt het en heeft een oplossingquote:Op maandag 4 januari 2010 07:12 schreef Buzios het volgende:
WO'er begrijpt het en weet het
HBO'er begrijpt het niet en denkt dat hij het weet
MBO'er begrijpt het niet en hoeft het ook niet te weten
VMBO'er lekkah boeie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |