hahahhaa wat praten jullie makkelijk zeg, denk je nou echt dat ze dat niet geprobeerd hebben?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Diefstal is het, niets hield hen tegen om het gewoon legaal te doen, als het nu om ideologische redenen was had TS een punt gehad.
Volgens mij worden die etherplekken verloot toch?(ligt aan het aantal luisteraars, je moet er natuurlijk wel voor betalen)quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hahahhaa wat praten jullie makkelijk zeg, denk je nou echt dat ze dat niet geprobeerd hebben?
misschien moet je je eens meer verdiepen in piratenzenders.
wacht maar, ik zal een artikel voor je opzoeken over danceradio.
het is hét piratenstation van nederland met de meest unieke stunten
Binnen zekere grenzen is het mogelijk om te emigreren naar een land naar keuze. Wat let je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Nederland is een KUT land aan het worden.
Zeek zekerquote:
klopt, eens in de 7 jaar maar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:50 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Volgens mij worden die etherplekken verloot toch?(ligt aan het aantal luisteraars, je moet er natuurlijk wel voor betalen)
een overvaller is niets vergeleken met de criminelen idd!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Bill_E het volgende:
WOW Een crimineel die aangepakt wordt !!
Dat dat kan in Nederland!
Mensen luisteren veel naar de radio - gemiddeld 3 uur per dag - en er wordt superveel verdient met de huidige zenders. Dat de Nederlandse staat gewoon marktconforme prijzen vraagt is dan ook meer dan terecht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
klopt, eens in de 7 jaar maar.
daarbij is vorig jaar bekend geworden dat deze nogmaals 5 jaar verlengt worden...
dus nieuwkomers hebben alweer geen kans.
de overheid bepaald bij sommige kavels wat men MOET uitzenden.
zo heb je 100%NL , moet 70% Nederlands product uitzenden tussen 06:00 en 19:00 uur.
Slamfm en Veronica zitten ook op zo'n (iets goedkopere) pakket.
alleen het is zo krom gemaakt, vooral bij slamfm dat men via omwegen toch de regels kunnen ontwijken.
dat merk je wel bij slamfm, kavel is bedoeld voor alternatieve muziek namelijk. maar de regels zijn zo krom, dat men gewoon HITS kunnen uitzenden.
dat is ook het geval bij 100%NL , hier zat namelijk eerst RTL FM, de overheid had namelijk voor geld gekozen, terwijl RTL FM maar 30% nederlands product bood, terwijl de kavel bedoeld was juist voor nederlandse productie. na jarenlange rechtzaken heeft 100%nl uiteindelijk toch nog gewonnen. en RTL kreeg flinke schadevergoedingen.
maar dan nog, de bedragen die men vraagt zijn veel te hoog, alleen mensen zoals john de mol kunnen dat betalen, dat is abnormaal, in het buitenland is het veel en veeeeeeeeel goedkoper..
Dat doen piratenzenders juist weer dankzij het gebrek aan GELD.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
heb jij wel enig idee waar je over praat?
waar hét talent vandaan komt zijn de piratenzenders.
kunnen andere zenders wel wat van leren hoor.
daar gaat het alleen maar om GELD en niet zoals radio bedoeld is: muziek en variatie.
gek he de studio wordt momenteel leeggehaald..quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Apebeer het volgende:
Ja wat is dit nou joh, ik wil zo lekker danceradio luisteren, doet die stream het niet
Wat doe jij hier op het forum ga helpen de politie tegen te houden manquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
gek he de studio wordt momenteel leeggehaald..
Gohquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
gek he de studio wordt momenteel leeggehaald..
Leuke copypaste van de websitequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Nederland heeft voor kapitalen onze ether verkocht en moet nu zijn gezicht ophouden door iedereen die niet betaalt heeft eruit te halen met een leger politie. Storing is niet eens meer belangrijk terwijl dat vroeger de hoofdreden was. Alles draait om geld. Recht is er allang niet meer. DR stoort niet en sloopt niets. Is geen gevaar voor de samenleving maar brengt iets wat niemand brengt en waar veel vraag naar is. Dat wordt dan toch aangepakt. Je kan zonder problemen een wietkwekerij runnen waarmee je al snel 15.000 per oogst verdient. Daar wordt amper iets aan gedaan want de staat vangt 19% over elke gram wiet die in de coffeshop wordt verkocht. En zo kan ik nog wel even doorgaan. De echte criminaliteit is niet belangrijk. Het gaat om de econimische delicten. Geld in het laatje zodat het er weer met bakket uit kan naar Eu en onwikkelingslanden. Sorry voor het lange betoog maar ik ben het spuugzat hier.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Nederland is een KUT land aan het worden.
Een gore politiestaat, waar big brother alles en iedereen in de gaten houdt.
Het ergste van alles is dat wij het zelf laten gebeuren.
Tegenwoordig wordt ons alles door de strot gedrukt,
en niemand die tegenwoordig nog maar ergens tegen protesteert.
Danceradio is namelijk gepakt, DANCERADIO ja, dé piratenzender uit Amsterdam met liefhebbende dance muziek, een zender dat iets toevoegt in de Nederlandse ether.
de studio is gevonden, voor het Agentschap Telecom een unieke ontwikkeling.
Vanavond zelfs op hart van nederland.
WANT WOON IK TOCH IN EEN KUT LAND.
HET IS HIER NIET EENS MOGELIJK EEN RADIOSTATION OP TE RICHTEN.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik toch bijna mezelf gaan quotenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Nederland heeft voor kapitalen onze ether verkocht en moet nu zijn gezicht ophouden door iedereen die niet betaalt heeft eruit te halen met een leger politie. Storing is niet eens meer belangrijk terwijl dat vroeger de hoofdreden was. Alles draait om geld. Recht is er allang niet meer. DR stoort niet en sloopt niets. Is geen gevaar voor de samenleving maar brengt iets wat niemand brengt en waar veel vraag naar is. Dat wordt dan toch aangepakt. Je kan zonder problemen een wietkwekerij runnen waarmee je al snel 15.000 per oogst verdient. Daar wordt amper iets aan gedaan want de staat vangt 19% over elke gram wiet die in de coffeshop wordt verkocht. En zo kan ik nog wel even doorgaan. De echte criminaliteit is niet belangrijk. Het gaat om de econimische delicten. Geld in het laatje zodat het er weer met bakket uit kan naar Eu en onwikkelingslanden. Sorry voor het lange betoog maar ik ben het spuugzat hier.
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:11 schreef Martinovibes het volgende:
Het agentschaop telecomn is een walchelijk clubje mensen.
Stuk voor stuk radio ammateurs die zelf massaal de regels overtreden.
Vervolgens wel piraten uit de lucht halen.
NSB is meer van toepassing.
walchelijke mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |