Een radiozender op richter zonder ether rechten te kopen. Dan vraag je toch ook om problemen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Nederland is een KUT land aan het worden.
Een gore politiestaat, waar big brother alles en iedereen in de gaten houdt.
Het ergste van alles is dat wij het zelf laten gebeuren.
Tegenwoordig wordt ons alles door de strot gedrukt,
en niemand die tegenwoordig nog maar ergens tegen protesteert.
Danceradio is namelijk gepakt, DANCERADIO ja, dé piratenzender uit Amsterdam met liefhebbende dance muziek, een zender dat iets toevoegt in de Nederlandse ether.
de studio is gevonden, voor het Agentschap Telecom een unieke ontwikkeling.
Vanavond zelfs op hart van nederland.
WANT WOON IK TOCH IN EEN KUT LAND.
HET IS HIER NIET EENS MOGELIJK EEN RADIOSTATION OP TE RICHTEN.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:42 schreef Choad het volgende:
Terecht, piraterij is verboden![]()
[ afbeelding ]
En piratenzenders ook![]()
DAT is dus het probleem: dat is ONMOGELIJK in Nederland.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Een radiozender op richter zonder ether rechten te kopen. Dan vraag je toch ook om problemen?
Is hetzelfde dat mensen 10km bij mij vandaan op mijn site komen in plaats van google als ze naar google willen.
En als je dan toch een radiostation wilt, doe het dan op internet.
150 lijkt me een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
DAT is dus het probleem: dat is ONMOGELIJK in Nederland.
DANCERADIO heeft dit jarenlang geprobeerd en dat is echt in de praktijk niet mogelijk in dit land.
Ja, als je 150 miljoen hebt...
Diefstal is het, niets hield hen tegen om het gewoon legaal te doen, als het nu om ideologische redenen was had TS een punt gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Een radiozender op richter zonder ether rechten te kopen. Dan vraag je toch ook om problemen?
Is hetzelfde dat mensen 10km bij mij vandaan op mijn site komen in plaats van google als ze naar google willen.
En als je dan toch een radiostation wilt, doe het dan op internet.
heb jij wel enig idee waar je over praat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Ryon het volgende:
Mensen die naar piratenzenders luisteren zijn dusdanige tokkies dat ze best preventief geruimd mogen worden. Scheelt ook flink in de uitkeringen die we elke maand weer moeten uitdelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |