quote:Op maandag 28 december 2009 16:43 schreef FP128 het volgende:
Goed wat is nu het relaas van deze hele topic? Gewoon bekend maken dat deze gasten weer op vrije voeten zijn of dat er FOK!Kers zijn die deze gasten als ze weer over de scheef gaan ff een lesje zullen leren![]()
Als je dan toch een straf buiten ons recht om zoekt, dan stel ik verkrachting voor, een jaar lang elke dag een keer of drie.quote:
1 keer is genoeg, door een hitsig nijlpaard.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je dan toch een straf buiten ons recht om zoekt, dan stel ik verkrachting voor, een jaar lang elke dag een keer of drie.
Ze zien eruit als Homo niet als loverboysquote:Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
voor diegene" die niet bekend zijn met deze charismatische heerschappen:
Murat de pooierboy doet een dansje
Kijk maar uit, straks klaagt zijn liefhebbende echtgenote jou nog aan wegens smaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Fockker het volgende:
[..]
Ze zien eruit als Homo niet als loverboys
Sterker nog, dan verdien je niet beter! Natural selection.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je daar als 13-jarig vrouwelijk VMBO-ertje mee aanpapt vraag je er min of meer om.
Waar vind je zo'n wanhopige nijlpaard?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef WammesWaggel het volgende:
1 keer is genoeg, door een hitsig nijlpaard.
Wat een vreemd standpunt.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:45 schreef Buzios het volgende:
Het ligt niet in mijn aard om mensen op basis van hun uiterlijk te beoordelen en te veroordelen.
Maar het begrip "loverboys" is toch wel breed uitgemeten in de pers de laatste jaren.
Wanneer dit soort figuren (karikaturen) in een discotheek met geld lopen te smijten en allerlei jonge meisjes om zich heen weten te winnen, misschien zou de uitgaansgelegenheid zelf dan ook een melding kunnen doen bij justitie, dat iets niet helemaal in de haak is.
Ik begrijp dat het goede klanten zijn van de discotheken, maar ook bij de horeca ligt een stukje maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Ik pleit er niet voor om de verantwoordelijkheid bij de horeca te leggen. Maar net zoals er ook een Melding Ongebruikelijke Transacties is, wellicht dat de horeca ook zijn ogen open kan houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een vreemd standpunt.
In een discotheek, of in welke gelegenheid dan ook (café, restaurant, danstent), worden op de vreemdste manieren verbindingen gelegd. Dat is niet de verantwoordelijkheid van de bedrijfseigenaar.
Dan nog vind ik het geen goed idee dat mensen vreemd gedrag gaan rapporteren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:28 schreef Buzios het volgende:
[..]
Ik pleit er niet voor om de verantwoordelijkheid bij de horeca te leggen. Maar net zoals er ook een Melding Ongebruikelijke Transacties is, wellicht dat de horeca ook zijn ogen open kan houden.
Niet om de bedrijfseigenaar later te gaan straffen wanneer loverboys hebben geronseld in zijn discotheek.
Sociale controle heeft zowel voordelen als nadelen. Het argument roddelen vind ik niet opwegen tegen veiligheid, maar goed, het zou een ideale mix moeten zijn in hoeverre er sociale controle zou moeten zijn. Helaas is dat niet van te voren vast te stellen, en het is ook moeilijk meetbaar.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het geen goed idee dat mensen vreemd gedrag gaan rapporteren.
We zijn een beetje losgekomen van de sterke sociale controle van de oude dorpen, waar je niks kon doen zonder dat er over je geroddeld werd. Ik vind het geen goed idee dat we die controle weer terughalen.
We hebben de politie om onwettig gedrag te bestrijden en als ik als clubeigenaar merkwaardige dingen zag, zou ik ze zeker zeggen, als er naar gevraagd werd. Maar zo maar zelf gaan melden zou ik niet doen.
Het risico om mensen vals te beschuldigen, lijkt me te groot. En dan nog: als die meisjes de ene pooier niet tegenkomen, komen ze wel de andere tegen.
en veel van die slachtoffers willen juist pooiers tegenkomen. Want als je na al die informatie nog steeds niet uit je doppen kijkt....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het geen goed idee dat mensen vreemd gedrag gaan rapporteren.
We zijn een beetje losgekomen van de sterke sociale controle van de oude dorpen, waar je niks kon doen zonder dat er over je geroddeld werd. Ik vind het geen goed idee dat we die controle weer terughalen.
We hebben de politie om onwettig gedrag te bestrijden en als ik als clubeigenaar merkwaardige dingen zag, zou ik ze zeker zeggen, als er naar gevraagd werd. Maar zo maar zelf gaan melden zou ik niet doen.
Het risico om mensen vals te beschuldigen, lijkt me te groot. En dan nog: als die meisjes de ene pooier niet tegenkomen, komen ze wel de andere tegen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:11 schreef montier het volgende:
ja dorpen...
toch grappig, hier in ons dorp kan je vriendin gewoon alleen snachts over straat.
kun je aan iemand een vuurtje vragen, je auto onafgesloten laten staan.
dat soort criminaliteit komt in die hoeveelheid niet voor, het ontbreekt gewoon.
heel frappant is uiteraard dat het hier ook ontbreekt aan marokkanen...
ik wil geen verband leggen maar het is wel merkwaardig kwaadaardig...
Waarschijnlijk is in dat dorp van jou iedereen familie van elkaar, al wil dat in veel dorpen ook weer niet zo veel zeggen...quote:Op zondag 3 januari 2010 11:11 schreef montier het volgende:
ja dorpen...
toch grappig, hier in ons dorp kan je vriendin gewoon alleen snachts over straat.
kun je aan iemand een vuurtje vragen, je auto onafgesloten laten staan.
dat soort criminaliteit komt in die hoeveelheid niet voor, het ontbreekt gewoon.
heel frappant is uiteraard dat het hier ook ontbreekt aan marokkanen...
ik wil geen verband leggen maar het is wel merkwaardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |