Last van jouw ouders die jouw privacy niet waarborgen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:27 schreef Prevy het volgende:
Ja, dat bedoel ikklopt Samsung had dat wel ja.. Kan ik er niet een programma opzetten? kent iemand zon prog.?
ja of een jaloerse vriendinquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Last van jouw ouders die jouw privacy niet waarborgen?
Houd je telefoon dan gewoon bij jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:30 schreef Prevy het volgende:
Naa, maar me ouders![]()
Me vriendin vertrouw ik gewoon..
Dan zeg je..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:41 schreef Prevy het volgende:
En als me vader zegt van, geef je mobiel ik wil ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Oh, als je onder de 16 bent, en je ouders hebben je gezegd dat ze mogelijk willen controleren, en jij gaat dat onmogelijk maken door er een wachtwoord op te zetten, wat denk je dat het gevolg is? Je ouders hebben niet eens meer de interesse dan wat er in die telefoon stond, maar de sanctie wordt gewoon zonder meer uitgevaardigd...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:30 schreef Prevy het volgende:
Naa, maar me ouders![]()
Me vriendin vertrouw ik gewoon..
Voor de ouders in ieder geval helemaal niets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:00 schreef TimKuik het volgende:
Wat heb je trouwens te verbergen als 13 jarige?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |