Hallo,
ik heb verleden week een boek getracht te halen in de boekhandel.
Betreffende boek was niet op voorraad, hierop heb ik de boekhandel de opdracht gegeven om het boek te bestellen op mijn naam. Het gaat om het boek "masterflirt".
Nu heb ik deze opgehaald, maar tot mijn stomste verbijzing was het boek niet groter dan 7x7 cm. en daarmee was het boek ook 4,95. Ik zeg tegen verkoper dat dit niet de boek is die ik bedoelde. Hierop zij de verkoper "Hij is inderdaad erg klein ik ga even kijken in de computer".
Verkoper zegt vervolgens "er zijn 2 boeken onder de naam masterflirt , daarvan kost één 19,95 en de ander die heb jij nu".
Ik : Ik ben niet op de hoogte gesteld door jullie dat er 2 boeken met dezelfde naam in de handel zijn.
Verkoper : Maar jah, het boek komt uit 2006 dus ik kan hem niet terugsturen, en als ik hem terugneem kan ik hem ook moeilijk verkopen.
Vervolgens heb tegen de verkoper gezegd dat ik de boek van 19,95 ( masterflirt ) toch wil hebben, die is daarom dus ook besteld. Dat boek kan ik vanmiddag ophalen.
Tevens kwam ik later achter dat er geen aankoop bonnetje in mijn verpakte tasje is gedaan. DAt betreft dus dat boek van 4,95 die ik eergisteren heb gekocht.
Wat moet ik nu doen ?
En wat zijn mijn rechten ?
Ik wil dan ook dat boek van 4,95 teruggeven en dat boek van 19,95 kopen. Maar als verkoper dat boek van 4,95 niet wil terugnemen dan denk ik zo van dan stik je ook maar in dat boek van 19,95 dan bestel ik die wel ergens anders.