Daar kom ik al jaren tussen kerst en oud&nieuw... WSVquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oberhausen Shopping Mall dinges ja? Ganz super!Da war ich ja auch!
Ganz fantastisch 'ne?!
Dat wil ik nou ook wel eens weten. Voor de draad ermee!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Wie heeft nou wie gezogen op de wc's in de Efteling?
Inderdaad, gooi die vuile was eens op tafel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook wel eens weten. Voor de draad ermee!
Misschien was je te druk bezig met andere dingen/mensen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb er echt niks van vernomen. Meestal ben ik toch wel op de hoogte van die dingen.
Zou iemand hier weten wanneer wij voor het eerst echt gezoend hebben? Er was een FOK!ker bijquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb er echt echt echt niks van vernomen. Meestal ben ik toch wel op de hoogte van die dingen.
Met Xmn8tr?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij was het dan gewoon Weemz zelf met iemand anders!
Nou maar nu echt weg slaap lekker trusten en alles!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Peter het volgende:
Zou iemand hier weten wanneer wij voor het eerst echt gezoend hebben? Er was een FOK!ker bij
Misschien doelen ze wel op jullie...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb er echt echt echt niks van vernomen. Meestal ben ik toch wel op de hoogte van die dingen.
met z'n drieenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Zou iemand hier weten wanneer wij voor het eerst echt gezoend hebben? Er was een FOK!ker bij
Nja ik kijk nergens meer van op eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Die was verderop met iemand anders bezig
Ik verdenk hem ook van die schandalige praktijken op de wc's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij was het dan gewoon Weemz zelf met iemand anders!
Wij hadden in de villa volta ets gedaan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ook van die schandalige praktijken op de wc's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |