quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, als je zelfspot bij iemand anders wil doen, dan is het toch geen zelfspot meer?
Oh jôh, da wis'k heel nie!quote:Op maandag 28 december 2009 22:45 schreef wonderer het volgende:
Wat? Ik wil graag met "hij" en "hem" aangeduid worden. Is dat zo lastig?
Dan weet je (en de restquote:
Sjoe, gelukkig maarquote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef Weemz het volgende:
Ik vond jou in persoon niet eng... Gewoon de hele meet. Voor het eerst naar mensen toe die ik nog nooit eerder had gezien, in mijn eentje naar Rotterdam enz...
En ik weet niet of jullie vaker naar de Efteling zijn geweest als meet, maar er is er in ieder geval 1x bijgeweest waar wij alletwee waren, en ook een JP, en ook [HOMO]'s die 'even naar de WC gingen'...
Ik heb 2 dagen thuis gewerkt omdat ik hier niet weg kon komenquote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat het pastuuuuren hebben we ervoor geshopt!!
[..]
echt he! ik maak geen garpje!
Ja herhal het notg maar eens!quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, als je zelfspot bij iemand anders wil doen, dan is het toch geen zelfspot meer?
Het staat op zolder... en ik klim nu NIET op de zolder voor julliequote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat valt me nou weer van je tegen Wax!
Een lila (eigenlijk dus gewoon roze!) broodrooster, een citruspers, eeennnnnn... geen idee
Ik stel voor dat Vlarpje even gaat kijken wat het was?
En dat wij gaan controleren of het t.z.t allemaal wel netjes op het aanrecht staat!
jaaaa, dat doen wij altijd wel leuk hequote:
Ik ken je inmiddels een beetje, Waxquote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja herhal het notg maar eens!![]()
Jeweetog..........
Ik bedoel dat ik zelf als mens zijnde best tegen een "grapje" over mezelf kan,maar dat ik er dan niet bij nadenk dat een ander misschen wel heel snel gekwetst is. Volgens mij is Wonderer nu ook fokkin' woest op mij.![]()
"grapje"... nou... ha-ha-ha....
Jij sláápt op zolder!!!quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het staat op zolder... en ik klim nu NIET op de zolder voor jullie
Bartje is een beetje on edge de laatste tijd. Hij heeft the hots voor iemandquote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook goedenavond!Ik ben virtueel aan het communiceren!
Verder niks!
Nou dan heb je gewoon je dag niet want als jij kut geslapen hebt en ik zeg aaahhhh wat heb ik lekker geslapen, nou, dan zijn de rapen gaar.quote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik snel woest op Waxxer kan zijn. Noteer het maar Waxxer, dan kan je het tegen me gebruiken als ik wel ooit woest op je word
.
WIE!?!?!?!quote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Waxxer het volgende:
Wie hebben er dan staan seksen in de Efteling?Doe het dan lekker snel in de Droomvlucht of pak het pookje in Villa Vota maar je gaat toch niet elkaar naar een hoogtepunt brengen in een vieze plee, terwijl er 20 meter verderop vijftein van je maten staan te wachten?
quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jaaaa, dat doen wij altijd wel leuk he
Ja ik kan wel heel chagrijnig zijn, en cynisch, en zwartgallig, en depressief, en afgunstig, en vervelend, en verdrietig, en om aandacht smeken, maar WOEST, waxxer, ik ben nog nooit woest geweest op je.quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan heb je gewoon je dag niet want als jij kut geslapen hebt en ik zeg aaahhhh wat heb ik lekker geslapen, nou, dan zijn de rapen gaar.
En wat lief eigenlijk.![]()
Mister Öquote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bartje is een beetje on edge de laatste tijd. Hij heeft the hots voor iemand.
Ondanks al die sneeuw?quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bartje is een beetje on edge de laatste tijd. Hij heeft the hots voor iemand.
Erik, jij blijft gewoon een schatje... hoe zwartgallig je ook bentquote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik kan wel heel chagrijnig zijn, en cynisch, en zwartgallig, en depressief, en afgunstig, en vervelend, en verdrietig, en om aandacht smeken, maar WOEST, waxxer, ik ben nog nooit woest geweest op je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |