Is het zo'n opgave?quote:
Hoewel ik er meestal met redelijk goede moed aan begin is het altijd een uitputtingsslag met familie.quote:
ben ik blij dat ik de rest van defamilie bijna nooit zie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel ik er meestal met redelijk goede moed aan begin is het altijd een uitputtingsslag met familie.
Oow oke. Ja dat is vervelend inderdaad!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel ik er meestal met redelijk goede moed aan begin is het altijd een uitputtingsslag met familie.
Nja hier dus alleen m'n vader en m'n zusje...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, op een of andere manier kan ik me ook bijna niet voorstellen dat ik ze heel lang niet zou zien, of zo met kerst niet zou zien.
3de kerstdag!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:31 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
One down, two to go. Als je een 3e kerstdag doet, tenminste.
De AH heeft met succes half Nederland wijsgemaakt dat het een leuk idee is om van zondag een 3e kerstdag te maken, met bijhorend diner vol kant-en-klare AH Exclusive troep.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
3de kerstdag!!!
we hebben met kerstavond al een dag meer!!!
De AH??!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
De AH heeft met succes half Nederland wijsgemaakt dat het een leuk idee is om van zondag een 3e kerstdag te maken, met bijhorend diner vol kant-en-klare AH Exclusive troep.
that's the spiritquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:37 schreef Vlarp het volgende:
leuke middag tot nu. Alleen nu weer richting ziekenhuis om de zieke niet alleen te laten tijdens kerst.
Nogalquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
Feliz Navidad![]()
iedereen gisteren weer zijn buikje rond gegeten?![]()
dat heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
Feliz Navidad![]()
iedereen gisteren weer zijn buikje rond gegeten?![]()
Doe maar niet danquote:Op zondag 27 december 2009 01:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik nu heel erg ga drinken word ik alleen maar depressiever.
dronken mensen aan de telefoon vanuit bed is dan weer wel leukquote:Op zondag 27 december 2009 01:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik nu heel erg ga drinken word ik alleen maar depressiever.
ik ben niet dronken maar werd gebeldquote:Op zondag 27 december 2009 02:17 schreef Steve het volgende:
Ik vind dronken slapen helemaal niet niet fijn.Veel te veel gewoel enzo.
quote:Op zondag 27 december 2009 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l. Wéér hier. Als ik niet beter wist zou ik denken dat je niet zonder me kon!
Mais oui hein!quote:
Dat was niet mijn moeder,ik vertel je niets meer in vertrouwenquote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Zo stom... ik zat in de bios, en midden bij een emo-scene hoor ik ineens 3 rijen achter me een enoooooorme ruft!
quote:Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat was niet mijn moeder,ik vertel je niets meer in vertrouwen
nog een beetje vermaakt?quote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef MisterO het volgende:
Heey
Ik heb vannacht old fashioned geweest met de boerruugh in Assen
Ja, ik had vrienden met me, waardoor het gezellig was. We hebben wel 2 uur in een shoarmatent gezetenquote:
Soep & Salade.quote:
Kliekjesdag!quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Massive leftoverfeest hier. Kip, beenham, erpeltjes, salaai met zeevruchten, boontjes, peren op sap, toetjes.
Deze zijn van de man die ok de achtergronden bij Doornroosje heeft gemaakt (Eyvind Earle).quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
ohhh erik die zijn mooi
![]()
ik wou dat ik dat ook kon
ik heb altijd zoveel ideeen... maar zo weinig verstand!
quote:
Ohh, jaquote:
Welk merk? Heb zelf ook een, geweldig ding. Je ziet meteen het verschil met een dvd op een hd tvquote:
Zit ook bij de zwarte QFCquote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
ANg3l, ken je Les Choristes? Da's ook wel een mooie voor een filmavond. Gaat over een jongensschool waar een docent een jongenskoor gaat beginnen. Heel vertederend (en ik heb 'm).
300quote:
Insignia.quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Welk merk? Heb zelf ook een, geweldig ding. Je ziet meteen het verschil met een dvd op een hd tv
Hele scherpe lederhosen dusquote:
Leren strings eerderquote:
Ik heb avndaag gekocht:quote:
Ja?quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
The Spirit vond ik tegenvallen. Het ziet er mooi uit, maar ik vond het verhaal echt stom.
Van Six feet Under & American beauty regisseur Alan Ball.quote:Towelhead
Leek me leukquote:en the Boat that rocks ken ik niet.
quote:AIIIH weet je. Voor de Pirates heb ik een zwak. En Benjamin button!!!
Hij is zeker Sin City-ish, en de visuals zijn echt heel tof. Ook qua humor is het best ok, maar de verhaallijn was het niet wat mij betreft. Wel een goede cast.quote:Op zondag 27 december 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja?Geen ide,e nog niet gezien. Leek me Sin City achtig.
Dat ie in NL straight to dvd is gegaan zegt natuurlijk ook wel watquote:Op zondag 27 december 2009 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is zeker Sin City-ish, en de visuals zijn echt heel tof. Ook qua humor is het best ok, maar de verhaallijn was het niet wat mij betreft. Wel een goede cast.
Die twee dingen gaan wel hand in hand toch, sporten en afvallen? Ik ga in ieder geval ook weer op mijn eten letten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef MisterO het volgende:
Dus iedereen zit propvol en heeft weer heel veel zin om af te vallen en te sporten?
Ik wel iig
Doe je mee? Ik ga minimiaal 3x per week fitnessen, en 1x pw tennisen. En dan nog shakes drinken en minder naar de mac. Op naar de zomerquote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef Steve het volgende:
Sporten mag wel weer eens ja...
Ehm ik sport wel, maar ik ben niet van plan om af te vallen eigenlijk..quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die twee dingen gaan wel hand in hand toch, sporten en afvallen? Ik ga in ieder geval ook weer op mijn eten letten.
3 keer per week fitness en 1 à 2 keer per week tennissen heb ik dit jaar gedaan, maar ga (en wil) ik toch niet volhouden.quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef MisterO het volgende:
Doe je mee? Ik ga minimiaal 3x per week fitnessen, en 1x pw tennisen. En dan nog shakes drinken en minder naar de mac. Op naar de zomer
Dat hoeft niet hequote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
Die twee dingen gaan wel hand in hand toch, sporten en afvallen? Ik ga in ieder geval ook weer op mijn eten letten.
Fair enough. Ik wil ook spiermassa erbij ja, maar d'r mag wel wat af rond mijn middelquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm ik sport wel, maar ik ben niet van plan om af te vallen eigenlijk..
Als je eenmaal een tijd aan het sporten bent kan het best lekker zijn. Even aan niks denken en zweten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede voornemens die komen met nieuwjaar wel. En daar gaat sporten er geen van zijn.
Als je in een droomwereld leeft wel ja.quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef Xiance het volgende:
tussen alle goed gespierde mooie mannen![]()
300 films!?!?!quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
300
[..]
Insignia.
Beste feature is nog wel netflix en youtube streaming naar je TV
Ik mag van Brad geen BRs kopen van films die we al op DVD hebben, dus dat zal nog wel even durenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mag van Brad geen BRs kopen van films die we al op DVD hebben, dus dat zal nog wel even duren
Geweldig! Voor zover kerst dat kan zijnquote:
Jij bent toch echt mager?quote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef Xiance het volgende:
ik ga vooral mee om de vrouwelijke lijn in onze familie te ondersteunen
de dames vonden het een goed plan als ik ook maar eens een sportschool van binnen zag..
aangezien ik al jaren fiets, en hardloop.. steeds een weekje.. dan weer een poosje niet, dan weer 3 dagen wel..
Ik zal eens kijken. We gaan ook netflix HD doen (da's twee dollar extra per maand en dan kun je onbeperkt bluray huren).quote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tip: Planet Earth en South Pacific. Twee prachtige natuur documontaire series van de BBC, die zijn echt zo, zo mooi in HD![]()
Dat hebben ze in de VS toch echt wel heel goed gedaan al dat je gewoon tegen goede tarieven dat soort diensten hebtquote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. We gaan ook netflix HD doen (da's twee dollar extra per maand en dan kun je onbeperkt bluray huren).
Yeah, en deze speler kan ook direct netflix naar de tv streamen, en hij heeft wifi dus downloads kunnen we ook op de tv kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hebben ze in de VS toch echt wel heel goed gedaan al dat je gewoon tegen goede tarieven dat soort diensten hebt
Ik bedoelde meer dat dat soort mannen ook schaars zijn in een sportschool.quote:Op zondag 27 december 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
De mannen die zich halfnaakt in een sportschool uitsloven, zijn meestal niet het type dat het waardeert dat ze door andere mannen wellustig bekeken worden
Ja, weet ik, die stap had ik al overgeslagen en ik ging verder met de "en de 'mooie' mannen DIE er zijn..."quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat dat soort mannen ook schaars zijn in een sportschool.
Hier tenminste.
Oh dat is helemaal niet duur volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef wonderer het volgende:
Yeah, en deze speler kan ook direct netflix naar de tv streamen, en hij heeft wifi dus downloads kunnen we ook op de tv kijkenen dat voor $120
Mhm. En volgens ons is het een rebranded Samsung, want de afstandsbediening is vrijwel exact hetzelfde als die van de TV en de settopbox (beide Samsung)quote:
laat ik nou altijd op de verkeerde mannen vallenquote:Op zondag 27 december 2009 20:24 schreef MisterO het volgende:
De mannen in de sportschool die zich uitsloven en korte strakke hempjes dragen, zijn meestal ook de meest foute types
ben je niet toe aan een logitech harmony.. dan?quote:Op zondag 27 december 2009 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhm. En volgens ons is het een rebranded Samsung, want de afstandsbediening is vrijwel exact hetzelfde als die van de TV en de settopbox (beide Samsung)
De Harmony 895 is nu in de aanbieding op ibood.com...quote:Op zondag 27 december 2009 20:28 schreef Xiance het volgende:
ben je niet toe aan een logitech harmony.. dan?
die kan 15 ab's vervangen
Als je altijd op de verkeerde mannen valt, moet je er dus voor zorgen dat je op de mannen valt waar je niet op valt. zo dat is diepquote:Op zondag 27 december 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
laat ik nou altijd op de verkeerde mannen vallen
![]()
Zolang die niet redelijk geprijsd zijn, doen we het nog lekker met *telt* 5 ab'squote:Op zondag 27 december 2009 20:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
ben je niet toe aan een logitech harmony.. dan?
die kan 15 ab's vervangen
Iemand wat?quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
Ja hoor... Ruzie bij de buren = 1 buurmeisje; ze kan slaan met deuren, hard de trap oprennen (en eraf), huilen, gillen en krijzen... iemand?
Terugdoen. Ook herrie maken. Aanbellen. Politie bellen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
Ja hoor... Ruzie bij de buren = 1 buurmeisje; ze kan slaan met deuren, hard de trap oprennen (en eraf), huilen, gillen en krijzen... iemand?
die haar in huis wil?quote:
Politie? Die komt daar niet voor neem ik aanquote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef Weemz het volgende:
[..]
Terugdoen. Ook herrie maken. Aanbellen. Politie bellen.
Ja, maar daar kun je dan ook mee toverenquote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef Steve het volgende:
[..]
De Harmony 895 is nu in de aanbieding op ibood.com...
110 euro.
Nou, als het erg veel overlast veroorzaakt...quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
Politie? Die komt daar niet voor neem ik aan
Met z'n kledingkast vol pakjes en schoenenquote:
De film was ook tof, vooral de special effectsquote:Op zondag 27 december 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de film al gezien. Als je het einde kent dan is er niks meer aan.
Daar moest ik ook aan denkenquote:
En die denkt meteen aan seksspelletjes.... als dat geen open uitnodiging is Mr.O...quote:Op zondag 27 december 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
ja hooooor, kom ik online, is Bartjebart er ook gelijk!
quote:Op zondag 27 december 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die denkt meteen aan seksspelletjes.... als dat geen open uitnodiging is Mr.O...
Ik dacht daar in ieder geval niet alleen aanquote:Op zondag 27 december 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die denkt meteen aan seksspelletjes.... als dat geen open uitnodiging is Mr.O...
Haaiquote:Op zondag 27 december 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
ja hooooor, kom ik online, is Bartjebart er ook gelijk!
Ja, maar dat ik sick and twisted ben is wel al zo lang bekendquote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht daar in ieder geval niet alleen aan
hij speelt in The Beautiful Life, een nieuwe serie. En hij is te heet.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens een blijde mededeling waar iedereen met spanning op hoopt!
Ik begin langzaamaan te wennen aan mijn haren.
JaaAAAAAAAaaaaaquote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
Hi, i'm fine! How 're you?quote:
Vind deze versie mooier dan de cd versie...quote:
Krijg je eindelijk grotemensentanden?quote:
Je bent scherp vandaagquote:Op maandag 28 december 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg je eindelijk grotemensentanden?
Vind ze allebei wel tof...quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind deze versie mooier dan de cd versie...
Ik voel me goed vandaagquote:
Zo blijkt maar weer, mensen die zich goed in hun vel voelen, zijn het scherpst en dus ook het leukstquote:
Wat?quote:
Denk het niet, maar ik zou hem meteen kopenquote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geintje, alsof dr al een nl filmversie komt
ik vind werken in deze informele week niet erg. Heb ik straks fijn vrij als de rest aan het zwoegen isquote:Op maandag 28 december 2009 08:17 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Ik heb geen zin, maar ik ga toch
200.000 zelfsquote:Op maandag 28 december 2009 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er valt een last van 100 kilo van je schouders ?
die hebben ze daar nu toch net voor de komende 30 jaar neergelegdquote:
Dat is ècht lang geleden... Dat ik nog bij een meet was...quote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zit vaart achter zeg. Kunnen we snel een [HOMO]meet bij Vlarps doen, inclusief drank
.
Mja, dat krijg je als de Hypotheker het tot kort voor de overdracht verprutstquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zit vaart achter zeg. Kunnen we snel een [HOMO]meet bij Vlarps doen, inclusief drank
.
Je regelt maar gewoon een fokking housewarming jaquote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je als de Hypotheker het tot kort voor de overdracht verprutst
Meet? Drank?
Als je zelf drank meeneemt ben je welkom
Uiteraard, maar wie zegt dat ik jullie uitnodig?quote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je regelt maar gewoon een fokking housewarming ja
Als je niets aardigs kan zeggen, houd dan je mond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
wat? je jeugd?quote:
Ach ben stil.quote:
nee de danssalon vergane glorie...quote:
Was zeker niet zoals vroeger?quote:Op maandag 28 december 2009 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee de danssalon vergane glorie...
Zelfde met de danssalon. De iT en de Danssalon zijn er niet meer, dus je moet er ook geen vergelijking mee maken. En de Danssalon van nu... eey tis iig een stuk beter dan die songfestivalkippenhokken genaamd Pallaz & pecheur.quote:Op maandag 28 december 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was zeker niet zoals vroeger?
hetzelfde met de IT. Er komt een nieuwe club daar. Iedereen meteen aangeven dat dat de nieuwe IT terwijl dat niet het geval is. Let maar op dat mensen gaan vergelijken.
Een appartement/huis in Rotterdam ?quote:
Appartement in het centrum van Rotterdam. 10 min lopen van Rotterdam Centraal en ook 10 min van Blaakquote:Op maandag 28 december 2009 20:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een appartement/huis in Rotterdam ?
Goed voor elkaar! Hoeveel kamers, oppervlakte enzquote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Appartement in het centrum van Rotterdam. 10 min lopen van Rotterdam Centraal en ook 10 min van Blaak
Wie weet. Vind Tik Tok wel aardig.quote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef MisterO het volgende:
Dit wordt de nieuwe sensatie van 2010:
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 december 2009 17:22 schreef Waxxer het volgende:
Goh, joh, om het ijs te breken én iets toe te voegen zeg maar, of ja, ik zeg maar zo ik zeg maar niks, ja, maar nou zeg je toch wat, maar mijn fiets maakte een klotelawaai van jewelste, echt dat mensen omdraaien op hun fiets omdat ze denken wat komt dáár dan nu aan, en dat was ik dan, maar dat harde geklater is nu weg omdat mijn fiets is gerepareerd.
Kosten: 6,50 euro!En dat terwijl ik dacht dat er wel van alles met de ketting aan de hand was en alleen het frame van de fiets in kwestie nog goed zou zijn, maar nee, het was minder dan een tientje en dat valt me alles mee.
Naja, dat breekt weer zo lekker de dag he, zo'n meevaller én een reparatie van iets dierbaars dat niet meer goed was maar nu wel weer goed is.
had ik pakjes aan?quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat is ècht lang geleden... Dat ik nog bij een meet was...
*denkt terug aan de Efteling, Rotterdam, XMN8R met pakjes aan...*
quote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Appartement in het centrum van Rotterdam. 10 min lopen van Rotterdam Centraal en ook 10 min van Blaak
Over catchy muziek gesprokenquote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haar hele album is geniaal catchy
Jij was toch de groepsleider met een bijbehorend (imaginair) pakje?quote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
had ik pakjes aan?![]()
![]()
wanneer was dat dan???
owja, reisleidsterquote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef wonderer het volgende:
Jij was toch de groepsleider met een bijbehorend (imaginair) pakje?
Jij mag nooit meer raden, poesquote:
Je mag je hier dan wel voordoen als vogeltje, je blijft mijn poes!quote:Op maandag 28 december 2009 21:43 schreef Vlarp het volgende:
En je hebt een brilletje nodig merk ik wel?
Whhhhhaaaaaaaaaahhhhhh alvast mea culpaaaaaaa wwwhhaaaahhh!!!quote:Op maandag 28 december 2009 21:50 schreef XMN8R het volgende:
WAXXERRRRRR !!!!
*hysterisch gillend in het rond ren*
Ik hoop dat ie het nog doet, want er zal nét geen garantie meer op zitten denk ikquote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
En Vlarp!Lul man! Hey!
Pándjesbaas!
![]()
Gefeliciteerd!
Maar beloof me één ding: rooster wel je brood met die leuke lila broodrooster he?!We wisten: het zát er aan te komen!
Heb je je huis ook zo prrrrachtig verlicht?quote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef XMN8R het volgende:
Het is je vergeven hoor, schat
Je moet je kostbare tijd tegenswoordigs verdelen tussen twéé wereldsteden he..
Alles flex hier! Ben weer eens ouderwets van een Kerstvakantie aan het genieten!
Whehe... ik heb geen idee wie je je jaloers zou moeten makenquote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je mag je hier dan wel voordoen als vogeltje, je blijft mijn poes!
.. of maak ik nu iemand stinkend jaloers?
Het is hier niet te vergelijken met steden als.. ik noem maar eens wat.. Zwolle of Numansdorp he.quote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef Waxxer het volgende:
Heb je je huis ook zo prrrrachtig verlicht?Heb je niet voorbij zien komen op SBS6?
Best wel vaag?
O ja, fuck, die heb ik ook nogquote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
En Vlarp!Lul man! Hey!
Pándjesbaas!
![]()
Gefeliciteerd!
Maar beloof me één ding: rooster wel je brood met die leuke lila broodrooster he?!We wisten: het zát er aan te komen!
quote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De maandag voor Kerst kon ik niet eens naar mijn werk: ingesneeuwd want de strooiwagens konden ons niet vinden!
Je zorgt maar dat het pastquote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef Vlarp het volgende:
O ja, fuck, die heb ik ook nog
Past niet bij m'n interieur ben ik bang
echt he! ik maak geen garpje!quote:
Nou, je hebt er ook nog een paar leuke bijpassende andere apparaten bij, dus ik dacht van wel.quote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, fuck, die heb ik ook nog
Past niet bij m'n interieur ben ik bang
Wat zij zegtquote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef wonderer het volgende:
Jij was toch de groepsleider met een bijbehorend (imaginair) pakje?
een lila citruspers en... *denk* ...quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou, je hebt er ook nog een paar leuke bijpassende andere apparaten bij, dus ik dacht van wel.
dat bedoel ik! uuuuuren!!quote:Weet jij hoe lang wij door de koopgoot hebben moeten lopen om dat allemaal te vinden?!
echt waar?? Dat je dat nog weet?!quote:
Nah!quote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is hier niet te vergelijken met steden als.. ik noem maar eens wat.. Zwolle of Numansdorp he.
SBS vind ons niet, De Nationale Postcodeloterij vind ons niet, we zijn zelfs het enige dorp in heel Nederland zonder digitale TV enzo..De maandag voor Kerst kon ik niet eens naar mijn werk: ingesneeuwd want de strooiwagens konden ons niet vinden!
quote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een lila citruspers en... *denk* ...
[..]
dat bedoel ik! uuuuuren!!
Ik denk pas als de friet bij het frietkot op isquote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef Waxxer het volgende:
Nah!Als die brug ooit instort, komen er dan helicopters met pakken meel en flyers?!
![]()
Nou, toen jij met je latex broek en die gele cape om met je benen over de railling van de droomvlucht ging hangen om vervolgens het alfabet in het Duits te boeren dacht ik wel: joh, pas je een béétje aan....quote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
echt waar?? Dat je dat nog weet?!
hopelijk zijn er niet al te veel meet-details blijven hangen, hahaha
nah, ik heb me wel gedragen, toch?!
Dat valt me nou weer van je tegen Wax!quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef Waxxer het volgende:Ik had ook alleen dat broodrooster onthouden, hahaha!
En een citruspers dus ennn... een koffiezet-achtig-iets ding?
Hij mag het iig niet weggooien!
damn, das waar ook! Zouden ze mijn abbo dáárom niet hebben willen verlengen?quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Nou, toen jij met je latex broek en die gele cape om met je benen over de railling van de droomvlucht ging hangen om vervolgens het alfabet in het Duits te boeren dacht ik wel: joh, pas je een béétje aan....
Dat is goed voor het gemeenschapsgevoel én dan komt SBS6 natuurlijk wél meteen langs om bij de bakker en de slager....quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk pas als de friet bij het frietkot op is
Geen winkels, maar wél een frietkot. En drie kerken, natuurlijk, waar we allemaal driemaaldaags bidden dat de brug niet instort.
ja, dat denkt hijquote:
Lila ja. Hartstikke mooi lila. Héél erg mooi lla. En hij gaat het gebruin ook. ouw gerooterde brood komt sraks uit het apparaat dat door onsss is gekocht, helemaal speciaal gedaan en alles.quote:
Hij zal het wel klar hebben staan om mee te nemen. Dat doe je gewon als je (zo)iets krijgt. Hij zal het ons zo wel zeggen, daar vertrouw ik op dathij het nog wel weet.quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat valt me nou weer van je tegen Wax!
Een lila (eigenlijk dus gewoon roze!) broodrooster, een citruspers, eeennnnnn... geen idee
Ik stel voor dat Vlarpje even gaat kijken wat het was?
En dat wij gaan controleren of het t.z.t allemaal wel netjes op het aanrecht staat!
Wees maar niet bang, dat spul is niet weg te metselen..quote:Op maandag 28 december 2009 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Dat is goed voor het gemeenschapsgevoel én dan komt SBS6 natuurlijk wél meteen langs om bij de bakker en de slager....
Oh, die zijn er niet.![]()
Een frietkot.![]()
Oh nee, dat is niet god voor mij.
Ja hoor...quote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef XMN8R het volgende:
echt waar?? Dat je dat nog weet?!
hopelijk zijn er niet al te veel meet-details blijven hangen, hahaha
nah, ik heb me wel gedragen, toch?!
Ik denk dat hij alleen maar even in de gang hoeft te kijken (nouja, gang... hoe vaak zullen ze er over gestruikeld zijn inmiddels?quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Hij zal het wel klar hebben staan om mee te nemen. Dat doe je gewon als je (zo)iets krijgt. Hij zal het ons zo wel zeggen, daar vertrouw ik op dathij het nog wel weet.
Dank jequote:
Tha_Erik!quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
XMN8R. Die heb ik in Tilburg toen ook gemeet
!
Allerminst.quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Tha_Erik!
Je gaat me toch niet vertellen dat je er nu nóg nachtmerries van hebt, wel?
Ik ben de eerste keer altijd kei-eng, maar daarna val ik reuze mee he!quote:Op maandag 28 december 2009 22:33 schreef Weemz het volgende:
Ja hoor...
'k Vond de eerste keer doodeng, maar ging wel oké denk ik...
En van de Efteling kan ik wel wat meer herinneren... Ene JP en dat er een aantal [HOMO]'s tussendoor 'verdwenen' was in de toiletten...
Ja daarom, hij hoet alleen maar even twee trappen af te lopen vanaf het zolderkamertje met kantelklapraampje en blauw-witte ruitjesdekbedovertrek om ff te checken wat nou dat derde apparaat is.quote:Op maandag 28 december 2009 22:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alleen maar even in de gang hoeft te kijken (nouja, gang... hoe vaak zullen ze er over gestruikeld zijn inmiddels?), want het staat al die tijd natuurlijk helemaal vooraan, klaar om mee te nemen en te gebruiken!
Therapie heeft geholpen?quote:
Ze blijven daar ook maar aan mijn kop zeuren wanneer die onwijs leuke homo's weer eens terugkomen!quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
Ik vond de Efteling toch wel een erg leuke meet hoor
Ik wee el dat Petre86 en Wizaddrgon, die namen kan ik nu wel noemen, wantr die komen in die hoednigheid niet meer hier, maar dat die in Villa Volta hand-in-hand op ht bankje zaten en ik dacht dat ik een half jaar achterliep, maar het bleek dus achteraf dat de spanning daar hee groot was en het daar allemaal eigenlijk begon.quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben de eerste keer altijd kei-eng, maar daarna val ik reuze mee he!
Was JP er in de Efteling bij? Dat detail weet ik dan niet meer.
En [HOMO]'s verdwenen op de toiletten?? Waren wij er wel op dezelfde dag?!
Hé, in de originele post staat er echt zij hoor.quote:
Ik vond jou in persoon niet eng... Gewoon de hele meet. Voor het eerst naar mensen toe die ik nog nooit eerder had gezien, in mijn eentje naar Rotterdam enz...quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef XMN8R het volgende:
Ik ben de eerste keer altijd kei-eng, maar daarna val ik reuze mee he!
Was JP er in de Efteling bij? Dat detail weet ik dan niet meer.
En [HOMO]'s verdwenen op de toiletten?? Waren wij er wel op dezelfde dag?!
Jou snappen we altijd!quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Waxxer het volgende:
Ja daarom, hij hoet alleen maar even twee trappen af te lopen vanaf het zolderkamertje met kantelklapraampje en blauw-witte ruitjesdekbedovertrek om ff te checken wat nou dat derde apparaat is.
Ik wil natuurlijk wél een glaasje sap uit mijn eigen apparaat!
Ai, wat klinkt dat fout!![]()
![]()
Naja, jullie snappen het wel.Hoop ik.
Ja, dus dat heb ik even verbeterdquote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef Weemz het volgende:
[..]
Hé, in de originele post staat er echt zij hoor.
[..]
Het is behelpen met eendraadloos exemplaar op schoot.quote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jou snappen we altijd!
wel netjes blijven typen hoor!
Spraaksoftware niks voor jou?quote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is behelpen met eendraadloos exemplaar op schoot.Ja en dan al die dinge he, die ik wil ertellen in één adem.
Wat? Ik wil graag met "hij" en "hem" aangeduid worden. Is dat zo lastig?quote:
sjoe, gelukkig maarquote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Je was echt niet eng hoor. Je vroeg wel steeds of ik het naar mijn zin had in Tilburg, blijkbaar zag ik er wel uit alsof ik het eng vond
.
DennisMoore is toch ook een JP?quote:Op maandag 28 december 2009 22:43 schreef wonderer het volgende:
JP weet ik nog wel, die kwam niet uit het topic toch? Ik weet nog steeds niet met wie die nou mee was... Ik dacht eerst dat het DennisMoore was.
Peet & Wiz zijn toch een setje geworden in Amsterdam? Op Koninginnedag volgens mij, of was het de Gay Pride?quote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef Waxxer het volgende:
Ik wee el dat Petre86 en Wizaddrgon, die namen kan ik nu wel noemen, wantr die komen in die hoednigheid niet meer hier, maar dat die in Villa Volta hand-in-hand op ht bankje zaten en ik dacht dat ik een half jaar achterliep, maar het bleek dus achteraf dat de spanning daar hee groot was en het daar allemaal eigenlijk begon.
Weet je... niet boos worden hoor... Maar weet je, ik weet niet of jij van zelfspot houdt, ik zelf kan daar wel tegen, maar het is heel fout om er dan maar van uit te gaan dat iemand anders ook... you know, maar dan heb ik zo tussendoor gewoon opeens zin om "Heeee meid!" te zeggen en dan kijken wat er gebeurt!quote:Op maandag 28 december 2009 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dus dat heb ik even verbeterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |