Als je in een droomwereld leeft wel ja.quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef Xiance het volgende:
tussen alle goed gespierde mooie mannen![]()
300 films!?!?!quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
300
[..]
Insignia.
Beste feature is nog wel netflix en youtube streaming naar je TV
Ik mag van Brad geen BRs kopen van films die we al op DVD hebben, dus dat zal nog wel even durenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mag van Brad geen BRs kopen van films die we al op DVD hebben, dus dat zal nog wel even duren
Geweldig! Voor zover kerst dat kan zijnquote:
Jij bent toch echt mager?quote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef Xiance het volgende:
ik ga vooral mee om de vrouwelijke lijn in onze familie te ondersteunen
de dames vonden het een goed plan als ik ook maar eens een sportschool van binnen zag..
aangezien ik al jaren fiets, en hardloop.. steeds een weekje.. dan weer een poosje niet, dan weer 3 dagen wel..
Ik zal eens kijken. We gaan ook netflix HD doen (da's twee dollar extra per maand en dan kun je onbeperkt bluray huren).quote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tip: Planet Earth en South Pacific. Twee prachtige natuur documontaire series van de BBC, die zijn echt zo, zo mooi in HD![]()
Dat hebben ze in de VS toch echt wel heel goed gedaan al dat je gewoon tegen goede tarieven dat soort diensten hebtquote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. We gaan ook netflix HD doen (da's twee dollar extra per maand en dan kun je onbeperkt bluray huren).
Yeah, en deze speler kan ook direct netflix naar de tv streamen, en hij heeft wifi dus downloads kunnen we ook op de tv kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hebben ze in de VS toch echt wel heel goed gedaan al dat je gewoon tegen goede tarieven dat soort diensten hebt
Ik bedoelde meer dat dat soort mannen ook schaars zijn in een sportschool.quote:Op zondag 27 december 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
De mannen die zich halfnaakt in een sportschool uitsloven, zijn meestal niet het type dat het waardeert dat ze door andere mannen wellustig bekeken worden
Ja, weet ik, die stap had ik al overgeslagen en ik ging verder met de "en de 'mooie' mannen DIE er zijn..."quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat dat soort mannen ook schaars zijn in een sportschool.
Hier tenminste.
Oh dat is helemaal niet duur volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef wonderer het volgende:
Yeah, en deze speler kan ook direct netflix naar de tv streamen, en hij heeft wifi dus downloads kunnen we ook op de tv kijkenen dat voor $120
Mhm. En volgens ons is het een rebranded Samsung, want de afstandsbediening is vrijwel exact hetzelfde als die van de TV en de settopbox (beide Samsung)quote:
laat ik nou altijd op de verkeerde mannen vallenquote:Op zondag 27 december 2009 20:24 schreef MisterO het volgende:
De mannen in de sportschool die zich uitsloven en korte strakke hempjes dragen, zijn meestal ook de meest foute types
ben je niet toe aan een logitech harmony.. dan?quote:Op zondag 27 december 2009 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhm. En volgens ons is het een rebranded Samsung, want de afstandsbediening is vrijwel exact hetzelfde als die van de TV en de settopbox (beide Samsung)
De Harmony 895 is nu in de aanbieding op ibood.com...quote:Op zondag 27 december 2009 20:28 schreef Xiance het volgende:
ben je niet toe aan een logitech harmony.. dan?
die kan 15 ab's vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |