Een appartement/huis in Rotterdam ?quote:
Appartement in het centrum van Rotterdam. 10 min lopen van Rotterdam Centraal en ook 10 min van Blaakquote:Op maandag 28 december 2009 20:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een appartement/huis in Rotterdam ?
Goed voor elkaar! Hoeveel kamers, oppervlakte enzquote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Appartement in het centrum van Rotterdam. 10 min lopen van Rotterdam Centraal en ook 10 min van Blaak
Wie weet. Vind Tik Tok wel aardig.quote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef MisterO het volgende:
Dit wordt de nieuwe sensatie van 2010:
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 december 2009 17:22 schreef Waxxer het volgende:
Goh, joh, om het ijs te breken én iets toe te voegen zeg maar, of ja, ik zeg maar zo ik zeg maar niks, ja, maar nou zeg je toch wat, maar mijn fiets maakte een klotelawaai van jewelste, echt dat mensen omdraaien op hun fiets omdat ze denken wat komt dáár dan nu aan, en dat was ik dan, maar dat harde geklater is nu weg omdat mijn fiets is gerepareerd.
Kosten: 6,50 euro!En dat terwijl ik dacht dat er wel van alles met de ketting aan de hand was en alleen het frame van de fiets in kwestie nog goed zou zijn, maar nee, het was minder dan een tientje en dat valt me alles mee.
Naja, dat breekt weer zo lekker de dag he, zo'n meevaller én een reparatie van iets dierbaars dat niet meer goed was maar nu wel weer goed is.
had ik pakjes aan?quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat is ècht lang geleden... Dat ik nog bij een meet was...
*denkt terug aan de Efteling, Rotterdam, XMN8R met pakjes aan...*
quote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Appartement in het centrum van Rotterdam. 10 min lopen van Rotterdam Centraal en ook 10 min van Blaak
Over catchy muziek gesprokenquote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haar hele album is geniaal catchy
Jij was toch de groepsleider met een bijbehorend (imaginair) pakje?quote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
had ik pakjes aan?![]()
![]()
wanneer was dat dan???
owja, reisleidsterquote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef wonderer het volgende:
Jij was toch de groepsleider met een bijbehorend (imaginair) pakje?
Jij mag nooit meer raden, poesquote:
Je mag je hier dan wel voordoen als vogeltje, je blijft mijn poes!quote:Op maandag 28 december 2009 21:43 schreef Vlarp het volgende:
En je hebt een brilletje nodig merk ik wel?
Whhhhhaaaaaaaaaahhhhhh alvast mea culpaaaaaaa wwwhhaaaahhh!!!quote:Op maandag 28 december 2009 21:50 schreef XMN8R het volgende:
WAXXERRRRRR !!!!
*hysterisch gillend in het rond ren*
Ik hoop dat ie het nog doet, want er zal nét geen garantie meer op zitten denk ikquote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
En Vlarp!Lul man! Hey!
Pándjesbaas!
![]()
Gefeliciteerd!
Maar beloof me één ding: rooster wel je brood met die leuke lila broodrooster he?!We wisten: het zát er aan te komen!
Heb je je huis ook zo prrrrachtig verlicht?quote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef XMN8R het volgende:
Het is je vergeven hoor, schat
Je moet je kostbare tijd tegenswoordigs verdelen tussen twéé wereldsteden he..
Alles flex hier! Ben weer eens ouderwets van een Kerstvakantie aan het genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |