Als je altijd op de verkeerde mannen valt, moet je er dus voor zorgen dat je op de mannen valt waar je niet op valt. zo dat is diepquote:Op zondag 27 december 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
laat ik nou altijd op de verkeerde mannen vallen
![]()
Zolang die niet redelijk geprijsd zijn, doen we het nog lekker met *telt* 5 ab'squote:Op zondag 27 december 2009 20:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
ben je niet toe aan een logitech harmony.. dan?
die kan 15 ab's vervangen
Iemand wat?quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
Ja hoor... Ruzie bij de buren = 1 buurmeisje; ze kan slaan met deuren, hard de trap oprennen (en eraf), huilen, gillen en krijzen... iemand?
Terugdoen. Ook herrie maken. Aanbellen. Politie bellen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
Ja hoor... Ruzie bij de buren = 1 buurmeisje; ze kan slaan met deuren, hard de trap oprennen (en eraf), huilen, gillen en krijzen... iemand?
die haar in huis wil?quote:
Politie? Die komt daar niet voor neem ik aanquote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef Weemz het volgende:
[..]
Terugdoen. Ook herrie maken. Aanbellen. Politie bellen.
Ja, maar daar kun je dan ook mee toverenquote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef Steve het volgende:
[..]
De Harmony 895 is nu in de aanbieding op ibood.com...
110 euro.
Nou, als het erg veel overlast veroorzaakt...quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
Politie? Die komt daar niet voor neem ik aan
Met z'n kledingkast vol pakjes en schoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |