Whehe... ik heb geen idee wie je je jaloers zou moeten makenquote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je mag je hier dan wel voordoen als vogeltje, je blijft mijn poes!
.. of maak ik nu iemand stinkend jaloers?
Het is hier niet te vergelijken met steden als.. ik noem maar eens wat.. Zwolle of Numansdorp he.quote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef Waxxer het volgende:
Heb je je huis ook zo prrrrachtig verlicht?Heb je niet voorbij zien komen op SBS6?
Best wel vaag?
O ja, fuck, die heb ik ook nogquote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
En Vlarp!Lul man! Hey!
Pándjesbaas!
![]()
Gefeliciteerd!
Maar beloof me één ding: rooster wel je brood met die leuke lila broodrooster he?!We wisten: het zát er aan te komen!
quote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De maandag voor Kerst kon ik niet eens naar mijn werk: ingesneeuwd want de strooiwagens konden ons niet vinden!
Je zorgt maar dat het pastquote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef Vlarp het volgende:
O ja, fuck, die heb ik ook nog
Past niet bij m'n interieur ben ik bang
echt he! ik maak geen garpje!quote:
Nou, je hebt er ook nog een paar leuke bijpassende andere apparaten bij, dus ik dacht van wel.quote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, fuck, die heb ik ook nog
Past niet bij m'n interieur ben ik bang
Wat zij zegtquote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef wonderer het volgende:
Jij was toch de groepsleider met een bijbehorend (imaginair) pakje?
een lila citruspers en... *denk* ...quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou, je hebt er ook nog een paar leuke bijpassende andere apparaten bij, dus ik dacht van wel.
dat bedoel ik! uuuuuren!!quote:Weet jij hoe lang wij door de koopgoot hebben moeten lopen om dat allemaal te vinden?!
echt waar?? Dat je dat nog weet?!quote:
Nah!quote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is hier niet te vergelijken met steden als.. ik noem maar eens wat.. Zwolle of Numansdorp he.
SBS vind ons niet, De Nationale Postcodeloterij vind ons niet, we zijn zelfs het enige dorp in heel Nederland zonder digitale TV enzo..De maandag voor Kerst kon ik niet eens naar mijn werk: ingesneeuwd want de strooiwagens konden ons niet vinden!
quote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een lila citruspers en... *denk* ...
[..]
dat bedoel ik! uuuuuren!!
Ik denk pas als de friet bij het frietkot op isquote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef Waxxer het volgende:
Nah!Als die brug ooit instort, komen er dan helicopters met pakken meel en flyers?!
![]()
Nou, toen jij met je latex broek en die gele cape om met je benen over de railling van de droomvlucht ging hangen om vervolgens het alfabet in het Duits te boeren dacht ik wel: joh, pas je een béétje aan....quote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
echt waar?? Dat je dat nog weet?!
hopelijk zijn er niet al te veel meet-details blijven hangen, hahaha
nah, ik heb me wel gedragen, toch?!
Dat valt me nou weer van je tegen Wax!quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef Waxxer het volgende:Ik had ook alleen dat broodrooster onthouden, hahaha!
En een citruspers dus ennn... een koffiezet-achtig-iets ding?
Hij mag het iig niet weggooien!
damn, das waar ook! Zouden ze mijn abbo dáárom niet hebben willen verlengen?quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Nou, toen jij met je latex broek en die gele cape om met je benen over de railling van de droomvlucht ging hangen om vervolgens het alfabet in het Duits te boeren dacht ik wel: joh, pas je een béétje aan....
Dat is goed voor het gemeenschapsgevoel én dan komt SBS6 natuurlijk wél meteen langs om bij de bakker en de slager....quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk pas als de friet bij het frietkot op is
Geen winkels, maar wél een frietkot. En drie kerken, natuurlijk, waar we allemaal driemaaldaags bidden dat de brug niet instort.
ja, dat denkt hijquote:
Lila ja. Hartstikke mooi lila. Héél erg mooi lla. En hij gaat het gebruin ook. ouw gerooterde brood komt sraks uit het apparaat dat door onsss is gekocht, helemaal speciaal gedaan en alles.quote:
Hij zal het wel klar hebben staan om mee te nemen. Dat doe je gewon als je (zo)iets krijgt. Hij zal het ons zo wel zeggen, daar vertrouw ik op dathij het nog wel weet.quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat valt me nou weer van je tegen Wax!
Een lila (eigenlijk dus gewoon roze!) broodrooster, een citruspers, eeennnnnn... geen idee
Ik stel voor dat Vlarpje even gaat kijken wat het was?
En dat wij gaan controleren of het t.z.t allemaal wel netjes op het aanrecht staat!
Wees maar niet bang, dat spul is niet weg te metselen..quote:Op maandag 28 december 2009 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Dat is goed voor het gemeenschapsgevoel én dan komt SBS6 natuurlijk wél meteen langs om bij de bakker en de slager....
Oh, die zijn er niet.![]()
Een frietkot.![]()
Oh nee, dat is niet god voor mij.
Ja hoor...quote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef XMN8R het volgende:
echt waar?? Dat je dat nog weet?!
hopelijk zijn er niet al te veel meet-details blijven hangen, hahaha
nah, ik heb me wel gedragen, toch?!
Ik denk dat hij alleen maar even in de gang hoeft te kijken (nouja, gang... hoe vaak zullen ze er over gestruikeld zijn inmiddels?quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Hij zal het wel klar hebben staan om mee te nemen. Dat doe je gewon als je (zo)iets krijgt. Hij zal het ons zo wel zeggen, daar vertrouw ik op dathij het nog wel weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |