Dan mag je me wel eens bedankenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]. Dat is ook een beetje in jouw hoofd begonnen hoor.
Nee ok, dan zal ik er zo veel mogelijk over proberen op te houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jou ligt inderdaad...
Surequote:Mompelt iets over projectie...
Hahahaha hoezo niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee ok, dan zal ik er zo veel mogelijk over proberen op te houden.
[..]
Sure!
Hoezo niet wat?quote:
Waarom reageer je zo op "projectie".quote:
echt wel spammen dusquote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
Joe McElderry
de winnaar van de Britse X-Factor 2009.
Wat een schatje he?
met benefitsquote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
Sam! Ik heb gister je link aangeklikt, echt een leuke serie indd![]()
En met de andere fokker is niks hoor, we zijn hele goede vrienden nu
Oh ja wat dat betreft ben ik niet anders, maar ik dacht dat je doelde op het idee dat ik Mr.O interessant vond ofzo, wat niet zo is.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo op "projectie".
Iedereen wil toch een soort van liefde?
je bedoelt opdringenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
Nee dat is gewoon delen...
Dat is toch hatske fijn?
Neej meer dat je zelf zoiets zou willen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja wat dat betreft ben ik niet anders, maar ik dacht dat je doelde op het idee dat ik Mr.O interessant vond ofzo, wat niet zo is.
Als je met benefits bedoelt heel veel leuke dingen samen doen, dan jaquote:
Serie was gecanceld op tv maar door Aston Kucher weer te zien op youtube.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
Sam! Ik heb gister je link aangeklikt, echt een leuke serie indd![]()
En met de andere fokker is niks hoor, we zijn hele goede vrienden nu
Nja der zijn genoeg andere dingen die mensen ons hier opdringen. En je hoeft niet in het topic te kijkenquote:
Laat ik het zo zeggen, ik zou niet direct 'nee' zeggen tegen iemand die ik leuk vind en die mij ook leuk vindt.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej meer dat je zelf zoiets zou willen als je begrijpt wat ik bedoel
al snap ik het zelf niet meer zo goed eigenlijk
je kan beter in een boterham happenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je met benefits bedoelt heel veel leuke dingen samen doen, dan ja![]()
Jij weer hoor![]()
Nee nee, ik ga er ook verder niet op in, klaar.
nja... dat hoeft ook niet natuurlijk. Als die ene er maar tussen zitquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik zou niet direct 'nee' zeggen tegen iemand die ik leuk vind en die mij ook leuk vindt.. Alleen zijn de kandidaten niet zo in grote getalen aanwezig
.
weten jullie wel wie nico haak isquote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja der zijn genoeg andere dingen die mensen ons hier opdringen. En je hoeft niet in het topic te kijken
Echtquote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Serie was gecanceld op tv maar door Aston Kucher weer te zien op youtube.
Oh
Dat klinkt zo eenvoudigquote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja... dat hoeft ook niet natuurlijk. Als die ene er maar tussen zit
Oh.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
Kerel... dat was inderdaad wel heel duidelijk![]()
zeg! Hij wel en ik niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
Nou, ik was gelijk hooked eigenlijk![]()
En don't worry about it. Ik vertel het je nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |