Had ik gezienquote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Dan moet je proberen de 'making of' even terug te zien, daar vertelden de scenarioschrijfsters heel duidelijk hoe het gemaakt is
Hij staat in ieder geval nog niet op Usenet.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:13 schreef Woodpecker het volgende:
Wat een gezeik over niet herhalen of niet op uitzendinggemist. Zijn ze nou helemaal uit de tijd? Wie heeft 'm opgenomen en zet 'm even op een van de bekende sites?
Nee hoor, het is een productie van BosBros Film-TV Productions.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Hij staat in ieder geval nog niet op Usenet.
Ik vind het ook onzin. Het is potverdrie gewoon een productie van de publieke omroep.
Neem m even op en stuur m mequote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik kom er net achter dat de serie wel terug te kijken is via UPC uitzending gemist. Daar is hij standaard maar 10 dagen terug te kijken, dus wellicht was dat een minder groot probleem voor de rechten.
Ik ben dus gelukkig voorzien, maar het blijft een apart verhaal.
Ze vertelde ook over de verschillende manier van opnemen, met losse hand, in technocolor, in gewoon zwart/wit, het was me wel opgevallen natuurlijk maar hoe wat en waarom erachter is altijd leukquote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Angel-A het volgende:
De regisseur is nu bij Pauw en Witteman, wat een leuk mens zeg!
Was me niet opgevallen maar het verbaast me niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef MadGuy het volgende:
Ik moest ook lachen om één detail; de prijs die ze gewonnen had en asbak noemde. De oude Annie gebruikte het ook daadwerkelijk als asbak.
Een paar weken geleden stond ze uitgebreid in de Volkskrant, ze lijkt me idd wel tof.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Angel-A het volgende:
De regisseur is nu bij Pauw en Witteman, wat een leuk mens zeg!
Zie de promo op ongeveer 8/9 seconden: http://anniemg.nps.nl/quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen maar het verbaast me niks.
Lol ja, scherp!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zie de promo op ongeveer 8/9 seconden: http://anniemg.nps.nl/
Nee, daar heb ik wat aan voor volgende week zondag...quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:12 schreef Stroekie het volgende:
komt over 3 maanden slechts korttijdelijk bij uitzending gemist
Flip wil het niet zien. Die wil de herinneringen bewaren die hij zelf aan zijn moeder heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
O, dat kan ik nog net othouden, elke zondag.![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Flip ervan vindt. Als iemand daar iets over hoort of ziet, dan graag even verslag.
Die was altijd vrij kritisch tav. publicaties over zijn moeder, meen ik. Hopelijk vindt hij het een mooi beeld geven (en wat moet zo'n serie dan een cadeautje zijn!)
Behalve de scene dat de jonge Annie kerkgaande dorpsbewoners tot dansende meute fantaseert.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Steve het volgende:
Ik vond het zingen en dansen weinig toevoegen aan het verhaal. Zelfs afleidend.
je kunt je emailadres opgeven op anniemg.nl voor een herinnering zodra de afleveringen online staan!quote:Op maandag 11 januari 2010 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dat nou weer voor kutzooi dat ze dat maar tien dagen uitzenden via UZG en dan ook nog eens pas over drie maanden ofzo??![]()
Ik vergeet dat vast te kijken!!
Ja, die was ook wel cool. Ik vind de liedjes hier wat gekunstelder in verwerkt dan in bijvoorbeeld 't Vrije Schaep. Maar het past wel, denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:08 schreef Lienekien het volgende:
En zag je de spin die zijn prooi even heen en weer gooide tussen twee pootjes?
Ik ben niet zo dol op de intermezzo's met liedjes, maar in de meeste gevallen is de tekst wel onderdeel van het verhaal.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je kunt je emailadres opgeven op anniemg.nl voor een herinnering zodra de afleveringen online staan!
Ahá!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Annie was een liedjes schrijfster en natuurlijk ook van kinder verhaaltjes.. Vandaar dat ze liedjes in de serie doen..
Ik hou wel van liedjes in series, maar in deze serie voelt het raar is dat mensen opeens beginnen te zingen. Volgens mij komt dat gevoel bij mij heel erg voort uit het feit dat de liedjes niet echt 'buiten' het verhaal staan. De liedjes die gezongen worden zijn onderdeel van het levenswerk van de hoofdpersoon. Soms past de tijd/periode waarin iets gezongen wordt of de persoon die het zingt logisch in de chronologie van het leven van Annie.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind de liedjes heel goed passen... de teksten die Annie MG schreef zijn nu eenmaal heel erg bedoeld voor muziek (bijna alles) en ik vind het heel mooi hoe ze haar late jaren hebben geintegreerd met herinneringen en toepasselijk eigen werk van haar...
ik snap je post niet helemaal, volgens mij missen er een paar "niet"s want ik lees het nu als een voorbeeld waarom het wél pastquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik hou wel van liedjes in series, maar in deze serie voelt het raar is dat mensen opeens beginnen te zingen. Volgens mij komt dat gevoel bij mij heel erg voort uit het feit dat de liedjes niet echt 'buiten' het verhaal staan. De liedjes die gezongen worden zijn onderdeel van het levenswerk van de hoofdpersoon. Soms past de tijd/periode waarin iets gezongen wordt of de persoon die het zingt logisch in de chronologie van het leven van Annie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |