Je zoekt dan zeker dit topic: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #14quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef druppelkut het volgende:
Reed er net voorbij dus kon geen foto maken.
Maar.... Op een winkelruit waarop een uitverkoop stond aangekondigd was het volgende te lezen:
"Kom binnen en laat jezelf verassen!"
Pijnlijk.
Als iemand mij dat zou vragen, zou ik 'm een schob verkopen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef brantje het volgende:
TS schrop jij je bek wel dan?
In principe wordt dit topic alleen gebruikt voor fouten die hier in het fok!forum worden gemaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef druppelkut het volgende:
Hij is inderdaad niet origineel maar dit topic stond in mijn MyAT. Vandaar dat het hier staat.
Vind je het erg dan?
Het is een taal- en/of spelfout.
Dit topic is voor fouten op fok, andere topic voor fouten in het openbaar (zoals winkelruitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef druppelkut het volgende:
Hij is inderdaad niet origineel maar dit topic stond in mijn MyAT. Vandaar dat het hier staat.
Vind je het erg dan?
Het is een taal- en/of spelfout.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik ben niet tegen geld uitgeven aan zieke/gehandicapten/ouderen. Als ze dit geld nou aan (demente) behaarden zouden uitgeven. Want daar is dan geen geld voor. Kan iemand me uitleggen waarom daarvoor dan niet?
Mwoah; dan is 't volgens mij nog altijd 'ram gestoord'...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef Frollo het volgende:
Dat is niet fout, dat is gewoon een woord dat niet in Van Dale staat.
Neuh, het is immers ook niet 'knetter gek'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mwoah; dan is 't volgens mij nog altijd 'ram gestoord'...
Tenzij je een ram gestoord hebt met de zin "Hela! Ik knetter gek!"quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Neuh, het is immers ook niet 'knetter gek'.
Da's vooral na bruine bonen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je een ram gestoord hebt met de zin "Hela! Ik knetter gek!". Bijvoorbeeld.
Maar bijvoorbeeld wel 'hopeloos verliefd'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Frollo het volgende:
Neuh, het is immers ook niet 'knetter gek'.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is niet fout, dat is gewoon een woord dat niet in Van Dale staat.
Ik neem aan dat je valt over "waarom daarvoor dan niet."quote:
Ik denk dat het vooral gaat om de demente behaardenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je valt over "waarom daarvoor dan niet."
Maar volgens mij is dat niet fout.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat om de demente behaarden.
eeeehm, okee............quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef C_N het volgende:
Thonge thonge zeg ,,nou dit zal wel een derde wereld oorlog ontketenen.
wand als dit nog niet genoeg reden is ,, dan weet ik het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |