quote:Op zondag 17 januari 2010 15:58 schreef timbob het volgende:
Ik hou van lot.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef Pixie. het volgende:
Ok wat is T9?
bij mij niet hoor, tegen de tijd dat ik 1 smsje zonder T9 klaar heb, heb k er al 5 kunnen versturen met t9quote:Op zondag 17 januari 2010 16:00 schreef TNA het volgende:
T9Zonder is sneller. Los van het feit dat iedereen tegenwoordig een QWERTY-toetsenbord heeft.
ik heb zo'n touch screen waar je kun kiezen wat voor toetsenbord je wil gebruikenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:03 schreef Dartanion het volgende:
wat een kut topicEen bazen telefoon heeft namelijk gewoon een qwerty-toetsenbord!
Ja, en alsnog gaat een goede oude T9 Nokia 3310 ofzo 10 keer sneller.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:05 schreef Caramelletje het volgende:
[..]
ik heb zo'n touch screen waar je kun kiezen wat voor toetsenbord je wil gebruiken
Training jeweettoch.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:05 schreef powerlite het volgende:
[..]
bij mij niet hoor, tegen de tijd dat ik 1 smsje zonder T9 klaar heb, heb k er al 5 kunnen versturen met t9
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:07 schreef Wesleyz het volgende:
Vind t9 wel lekker werken eigenlijk
qwerty lijkt me kut op mobiel
maja binnekort maar even proberen op mn nieuwe phone xD
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb je echt zelf verzonnen xDxDxD!!!!
.....wut?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:12 schreef mien-moeke het volgende:
Met uw(*) aan en zonder aan te passen deze post geschreven. Lijkt mij Nieu(**) slecht. eigenlijk.
Uw(***) rules the dollhog(****) world!
(*)T9
(**)niet
(***)T9
(****)fokking
vast wel johquote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, en alsnog gaat een goede oude T9 Nokia 3310 ofzo 10 keer sneller.
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:05 schreef Caramelletje het volgende:
[..]
ik heb zo'n touch screen waar je kun kiezen wat voor toetsenbord je wil gebruiken
Ahaaaquote:Op zondag 17 januari 2010 16:52 schreef Ben. het volgende:
[..]
T9 is het woordenboek functie op de meeste mobiel telefoons. 2 + 3 + 6 zou Ben uitkomen. Terwijl bij iemand zonder T9 2 + 3 + 6 zou intypen, zou erADM staan.
T9 is ook een stuk sneller. Veel mensen hebben ook iPhone, daar hebben ze gewoon een QWERTY toetenbord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
ja, vast wel joh. Ik heb zelf ook zo'n telefoon, maar met mijn oude Nokia's kon ik altijd verreweg het snelste smsen.quote:
yp da nie lasig?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef RikKer93 het volgende:
Geef mij maar gewoon een QWERY toetsenbord.
Deze bedoel je..quote:Op zondag 17 januari 2010 16:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
T9 is voor Pussys!
Echte mannen gebruiken
[ afbeelding ]
Ga in je kamer staan en maak een zoemend geluid.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:48 schreef banapples het volgende:
Hoe krijg je T9 aan? Hij doet het niet.
jij typt achter je pc ook met T9?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef Kakpizza het volgende:
Qwerty sucks!!
1x xamt t9 1 1m1quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
jij typt achter je pc ook met T9?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Da's juist een leukequote:Op zondag 17 januari 2010 15:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meest vervelende En voorkomende T9 fout.
Drie keer geprobeerd maar ik moet toch iedere keer kotsen. Die roodharige vinden is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ga in je kamer staan en maak een zoemend geluid.
Ga dan rondjes draaien todat iemand jou sms't op je telefoon.
Als je dan moet kotsen, doe het niet. anders moet je alles opnieuw doen.
Zodra je je kots aan het ophouden bent zing je het Zimbabwaanse volkslied achterstevoren.
En dan pak je je telefoon en dan gooi je hem tegen een roodharig zielloos kind wat een filmpje maakt voor youtube om te bewijzen dat hij zoals southpark verteld.. niet zielloos is..
Ik heb Azertyquote:Op zondag 17 januari 2010 16:00 schreef TNA het volgende:
T9Zonder is sneller. Los van het feit dat iedereen tegenwoordig een QWERTY-toetsenbord heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |