Als Alberto Stegeman zoiets doet dan is hij voor Wilders gelijk de held.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, als je al ziet hoe hij op de infiltratie reageerde http://twitter.com/geertwilderspvv/status/7409051305 verbaast dit natuurlijk ook niet.
Ik denk dat ze dat niet kunnen, ik denk dat de lange tenen en de overgevoeligheid en het wantrouwen inherent zijn aan het karakter van de partij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Buzios het volgende:
[..]
De manier waarop ze reageren deugt niet, ook niet het argument dat ze aanvoeren.
Je kunt reageren maar ik vind dat de PVV zich hier onterecht benadeeld voelt. Ze hadden liever kunnen reageren met satire.
Een aantal van hun partijpunten daar kan ik me wel in vinden, in een aantal totaal niet. Ik ben van mening dat ze serieus hun houding ,in de meest brede zin van het woord, moeten veranderen.
Bovendien, HP/De Tijd een "links medium"? Daar denken veel mensen toch anders over.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Als Alberto Stegeman zoiets doet dan is hij voor Wilders gelijk de held.
Bashen niet echt meer vermaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef GSP het volgende:
[..]
Ja, ik meng me even tussen alle bashers. Anders wordt het zo saai voor jullie.
PS
Fedor vs Rogers liet zien dat hij het kunstje nog niet verleerd is. Ik zou hem graag nog eens tegen Lesnar zien. En GSP is pound for pound gewoon de beste MMA-vechter van het moment. Het is ook mijn favoriete vechter, een echte atleet, sportief en komt ook welbespraakt over.
als ze hun houding veranderen zijn ze 3/4 van hun stemmen kwijt, dus dat zullen ze niet doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Buzios het volgende:
[..]
De manier waarop ze reageren deugt niet, ook niet het argument dat ze aanvoeren.
Je kunt reageren maar ik vind dat de PVV zich hier onterecht benadeeld voelt. Ze hadden liever kunnen reageren met satire.
Een aantal van hun partijpunten daar kan ik me wel in vinden, in een aantal totaal niet. Ik ben van mening dat ze serieus hun houding ,in de meest brede zin van het woord, moeten veranderen.
"Smerig" links volgens geertje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bovendien, HP/De Tijd een "links medium"? Daar denken veel mensen toch anders over.
Dat is nou juist geen satire, dat is onderbroekenlol. Goedkoop en sneu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef El_Matador het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erwekt_kind_bij.html
Satire kan dus WEL leuk zijn.
Ja, mee eens. Plat persifleren wat Speld.nl al heeft gedaan op een veel kunstiger wijze.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is nou juist geen satire, dat is onderbroekenlol. Goedkoop en sneu.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet selectief verontwaardigd. Ik heb duidelijk aangegeven wat ik van die Speldactie vind. Zielig.
Net als dat ik een kopvoddentaks zielig vind.
De PVV is zo hypocriet als de neten:quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef 311258 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar wat vind je van het feit dat een partij die zegt voorvechters te zijn voor de vrijheids van menings uiting eist dat dit artikel verwijderd word.
Dat is gewoon echt om te janken. Eerst had ik nog wel de illusie dat Wilders ook écht voor vrijheid van meningsuiting stond maar het gaat hem vooral om zijn vrijheid, die van een ander zal hem jeukenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef 311258 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar wat vind je van het feit dat een partij die zegt voorvechters te zijn voor de vrijheids van menings uiting eist dat dit artikel verwijderd word.
Hopelijk krijgen de mensen dit hypocriete gedrag niet door.......quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De PVV is zo hypocriet als de neten:
- zelf alles zeggen, maar imams mogen niet alles zeggen
- zelf oproepen tot het uitzetten van 10tallen miljoenen Europese moslims, maar een of andere straatmocro mag geen raps tegen Wilders schrijven
- zelf je uitdossen met een kapsel dat er niet uitziet, maar moslima's mogen in het openbaar niet dragen wat ze willen
En van een certain minderheidsgroep wil hij de vrijheden juist sterk inperken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt om te janken. Eerst had ik nog wel de illusie dat Wilders ook écht voor vrijheid van meningsuiting stond maar het gaat hem vooral om zijn vrijheid, die van een ander zal hem jeuken
Vet van mij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef 311258 het volgende:
[..]
Ze hadden toch al niet echt het niveau van Koot & Bie, vond ik...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:27 schreef voyeur het volgende:
Ik dacht altijd dat de PVV de meester van de satire was, maar kennelijk niet. Na de kopvoddentax, het stelen van een Antilliaans glas wijn en het herschrijven van de Kinderen voor Kinderen liedjes is het niveau blijkbaar gedaald.
Er is een tijd geweest, toen Links nog een Leer was die ons als Waarheid werd toegestopt, dat we hier collectief-keihard om konden lachen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:30 schreef Thijs. het volgende:
Nee, meer het niveau van Van Muiswinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |