Wat is je punt, El_Matador?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef El_Matador het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erwekt_kind_bij.html
Satire kan dus WEL leuk zijn.
Ik had dan ook niet gedacht dat je zou weten wat satire is Dr. Nikita.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, kortzichtigheid kent geen grenzen. Satire moet kunnen door een pas overleden persoon te misbruiken daarvoor maar satirisch marokkaanse criminelen rifapen noemen is een halszaak en daarbij ben jij juist één van de eersten die moord en brand schreeuwt in koor met je voyeuristische vriendje.
Irrelevant. De site die het stuk als waarheid presenteert is de enige die mogelijk tegen problemen aan zal lopen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Ik kan een beetje satire best waarderen wanneer het herkenbaar is als satire. Ik zie dat in dit stuk gewoon niet. Wordt ook niet gepresenteerd als satire op sites die dit stuk weer overnemen.
Op welke zogenaamde "inhoud" van de PVV moet er gereageerd worden dan? Geef eens een voorbeeld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:57 schreef Jesper22 het volgende:
Links speelt een vies spelletje.
Zoals vanouds niet op de inhoud, maar mensen lasteren en besmeuren.
Je lange gezichtje blijft ergens achter hangen geloof ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef Jesper22 het volgende:
Waarom al dat moddergooien van links? Inhoudelijk lukt het niet?
Zijn het dan gewoon de laatste stuiptrekkingen van mensen die weten dat hun ideologie gefaald heeft?
EG WEL! DE KOONING VAN EGIPTE TOG?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Re het volgende:
de gemiddelde PVV stemmer heeft natuurlijk geen enkel idee wie Ramses was
Marokkanen rifapen noemen vind jij satire?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, kortzichtigheid kent geen grenzen. Satire moet kunnen door een pas overleden persoon te misbruiken daarvoor maar satirisch marokkaanse criminelen rifapen noemen is een halszaak en daarbij ben jij juist één van de eersten die moord en brand schreeuwt in koor met je voyeuristische vriendje.
Over kortzichtigheid en mond snoeren gesproken beste gronk.
Ik bedoel maar...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan je doctorsgraad?
is zij echt phd??quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Marokkanen rifapen noemen vind jij satire?Hoe kom je in godsnaam aan je doctorsgraad?
Dat heeft ze herhaaldelijk beweerd. Maar goed, ik kan jullie in principe ook wijsmaken dat ik raketgeleerde ben.quote:
Moslims en PVVers verschillen niet zoveel van elkaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef GSP het volgende:
Wel veel PVV/Wilders bashtopics de laatste dagen.Iedere keer dezelfde huilies die elkaar weten op te hitsen.
"die trut volblaffen" is minder erg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef El_Matador het volgende:
"jankende zeikerds"? jij noemt het toch ook smaad?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moslims en PVVers verschillen niet zoveel van elkaar.
Het zijn jankende zeikerds die volkomen terecht aangevallen worden op hun gedrag en hun ideologische denkbeelden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef GSP het volgende:
Wel veel PVV/Wilders bashtopics de laatste dagen.Iedere keer dezelfde huilies die elkaar weten op te hitsen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
"jankende zeikerds"? jij noemt het toch ook smaad?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moslims en PVVers verschillen niet zoveel van elkaar.
Het zijn jankende zeikerds die volkomen terecht aangevallen worden op hun gedrag en hun ideologische denkbeelden.
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
"jankende zeikerds"? jij noemt het toch ook smaad?
Ja, ik meng me even tussen alle bashers. Anders wordt het zo saai voor jullie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef 311258 het volgende:
[..]
Ja is erg grappig dat al die PVVers allemaal huilie huilie doen.
PS coole nick heb je een van me Fav MMA vechters.
Zou alleen toch graag Fedor in de UFC willen zien ik vraag me af of hij dat niveau nog aankan aangezien MMA zich toch razendsnel ontwikkeld
Maar dat terzijde.
*PROEST!*quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waar is het gevoel voor humor gebleven in NL? Satire en persiflages mogen toch?
Laat onze 'held' blij zijn dat we niet meer in de tijd van Van Kooten en De Bie leven.. Wat denk je dat die zouden hebben gedaan met figuren zoals Brinkman, Wilders, Bakellende en Fortuyn?
Ik ben helemaal niet selectief verontwaardigd. Ik heb duidelijk aangegeven wat ik van die Speldactie vind. Zielig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef OldJeller het volgende:
Niet zo selectief verontwaardigd zijn hè, Matador.. of werkt het rode lapje ook op jou?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waar is het gevoel voor humor gebleven in NL? Satire en persiflages mogen toch?
Laat onze 'held' blij zijn dat we niet meer in de tijd van Van Kooten en De Bie leven.. Wat denk je dat die zouden hebben gedaan met figuren zoals Brinkman, Wilders, Bakellende en Fortuyn?
Jij had gewoon niet door dat het een grap was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet selectief verontwaardigd. Ik heb duidelijk aangegeven wat ik van die Speldactie vind. Zielig.
Net als dat ik een kopvoddentaks zielig vind.
Juist wel. Ik vond alleen de grap niet. Een heel verschil.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij had gewoon niet door dat het een grap was.
Het is geen "actie".quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet selectief verontwaardigd. Ik heb duidelijk aangegeven wat ik van die Speldactie vind. Zielig.
Je had het wel over smaad en ik bespeurde enige opwinding.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het is geen "actie".
Ze maken aan de lopende band zulke artikelen. Het is niet alsof dit artikel nou zoveel bijzonder is.
Nu wilden ze de PVV op de hak nemen. Maar ja, die beginnen bij het minste of geringste te flippen.
Wat vind jij dan van zulke sites in het algemeen? DeSpeld en TheOnion?
Ja, en?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je had het wel over smaad en ik bespeurde enige opwinding.
Of dacht je inderdaad dat het een serieus bericht was?
Aha. En dus ga je over smaad blaten? En ga je een dag later beweren dat de copycat-actie van GS wél geslaagd is? Erg geloofwaardig ben je niet, Matador.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist wel. Ik vond alleen de grap niet. Een heel verschil.
WTF hoe kun je dan zeggen dat het "smaad" is en allesquote:
De manier waarop ze reageren deugt niet, ook niet het argument dat ze aanvoeren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vindt dat ze niet hadden moeten reageren? Dat ben ik met je eens. Maar als niet-sympathisant van de PVV moet ik ook wel weer lachen om de hypocrisie van die partij.
Als Alberto Stegeman zoiets doet dan is hij voor Wilders gelijk de held.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, als je al ziet hoe hij op de infiltratie reageerde http://twitter.com/geertwilderspvv/status/7409051305 verbaast dit natuurlijk ook niet.
Ik denk dat ze dat niet kunnen, ik denk dat de lange tenen en de overgevoeligheid en het wantrouwen inherent zijn aan het karakter van de partij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Buzios het volgende:
[..]
De manier waarop ze reageren deugt niet, ook niet het argument dat ze aanvoeren.
Je kunt reageren maar ik vind dat de PVV zich hier onterecht benadeeld voelt. Ze hadden liever kunnen reageren met satire.
Een aantal van hun partijpunten daar kan ik me wel in vinden, in een aantal totaal niet. Ik ben van mening dat ze serieus hun houding ,in de meest brede zin van het woord, moeten veranderen.
Bovendien, HP/De Tijd een "links medium"? Daar denken veel mensen toch anders over.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Als Alberto Stegeman zoiets doet dan is hij voor Wilders gelijk de held.
Bashen niet echt meer vermaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef GSP het volgende:
[..]
Ja, ik meng me even tussen alle bashers. Anders wordt het zo saai voor jullie.
PS
Fedor vs Rogers liet zien dat hij het kunstje nog niet verleerd is. Ik zou hem graag nog eens tegen Lesnar zien. En GSP is pound for pound gewoon de beste MMA-vechter van het moment. Het is ook mijn favoriete vechter, een echte atleet, sportief en komt ook welbespraakt over.
als ze hun houding veranderen zijn ze 3/4 van hun stemmen kwijt, dus dat zullen ze niet doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Buzios het volgende:
[..]
De manier waarop ze reageren deugt niet, ook niet het argument dat ze aanvoeren.
Je kunt reageren maar ik vind dat de PVV zich hier onterecht benadeeld voelt. Ze hadden liever kunnen reageren met satire.
Een aantal van hun partijpunten daar kan ik me wel in vinden, in een aantal totaal niet. Ik ben van mening dat ze serieus hun houding ,in de meest brede zin van het woord, moeten veranderen.
"Smerig" links volgens geertje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bovendien, HP/De Tijd een "links medium"? Daar denken veel mensen toch anders over.
Dat is nou juist geen satire, dat is onderbroekenlol. Goedkoop en sneu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Ja, mee eens. Plat persifleren wat Speld.nl al heeft gedaan op een veel kunstiger wijze.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is nou juist geen satire, dat is onderbroekenlol. Goedkoop en sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |