Dan kan ik me voorstellen dat je de satire even gemist hebtquote:
Ik stel dat ik het verzoek (dus het mailtje gericht aan de redactie van De Speld door een medewerker van de PVV) redelijk vind.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je zegt: Ik vind het redelijk dat ze vragen of het er van af mag, helemaal als je nagaat wat KW is overkomen.
Is het redelijk om te doen als de belager van KW?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:31 schreef 311258 het volgende:
Kunt u begrip opbrengen dat de PVV (voorvechters van de vrijheids van menings uiting zeggen ze tenminste) dit artikel wil laten verwijderen.?????
Voor de PVV is dat sneller dan het licht. Herinner je nog dat liedje van Kinderen voor Kinderen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Strooper het volgende:
Grappig dat hier nu pas ophef over ontstaat, want ik zie dat het artikel al van 4 december is.
Helemaal mooie extra reclame voor de speld danquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Strooper het volgende:
Grappig dat hier nu pas ophef over ontstaat, want ik zie dat het artikel al van 4 december is.
wellicht heeft de speld zelfs dat mailtje verzonnen en hebben ze nu eindelijk eens aandacht. Site is leuk, snap niet waarom hij hier op Fok niet vaker genoemd wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Strooper het volgende:
Volgens mij nemen ze zichzelf lang niet zo serieus als de PVV nu doet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
wellicht heeft de speld zelfs dat mailtje verzonnen en hebben ze nu eindelijk eens aandacht. Site is leuk, snap niet waarom hij hier op Fok niet vaker genoemd wordt.
Als in: de PVV is inhoudelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef Jesper22 het volgende:
Waarom al dat moddergooien van links? Inhoudelijk lukt het niet?
[NWS-FB] Waar op discrimineren een ban staat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:12 schreef Verbal het volgende:
Wat is er toch in godjezusklerenaam mis met CENTRALE TOPICS????
V.
Ben je uitgehuild?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef Jesper22 het volgende:
Zijn het dan gewoon de laatste stuiptrekkingen van mensen die weten dat hun ideologie gefaald heeft?
Dus als iemand belaagd wordt om z'n mening, dan vind je vanaf dat moment een andere keer dat iemand verzoekt iets te censureren "redelijk"?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik stel dat ik het verzoek (dus het mailtje gericht aan de redactie van De Speld door een medewerker van de PVV) redelijk vind.
Al helemaal als ik dit vergelijk met het 'verzoek' dat Kurt Westengaard ten deel is gevallen.
Dit is al de tweede keer dat je een scheetje laat... Het stinkt dus doe het op je toilet of hou het binnen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef Jesper22 het volgende:
Zijn het dan gewoon de laatste stuiptrekkingen van mensen die weten dat hun ideologie gefaald heeft?
Ik vind dat jij moet lezen hetgeen er staat. Ik maak het helemaal niet complex.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus als iemand belaagd wordt om z'n mening, dan vind je vanaf dat moment een andere keer dat iemand verzoekt iets te censureren "redelijk"?
Dat vind ik raar.
1) brinkman vraagt er zelf om, publiekelijk, zoals gewoonlijk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij moet lezen hetgeen er staat. Ik maak het helemaal niet complex.
Er is, mijn inziens, geen enkele aanleiding mijn bijdrage in jouw eigen woorden te herformuleren.
Nogmaals; de vraag is mij gesteld of ik begrip kon opbrengen voor het verzoek van een PVV-medewerker aan de redactie van De Speld het artikel te verwijderen.
Daarop antwoordde ik: 'Ik vind het redelijk.'
De koppeling die ik maak met de Deense cartoonaffaire (daarvan heb ik al aangegeven dat dit naar aanleiding van het inbrengen daarvan eerder in deze topic tot stand kwam) ligt verscholen in de opvatting van Hero Brinkman, die het artikel 'zeer kwetsend' noemde.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is, mijn inziens, geen enkele aanleiding mijn bijdrage in jouw eigen woorden te herformuleren.
Nogmaals; de vraag is mij gesteld of ik begrip kon opbrengen voor het verzoek van een PVV-medewerker aan de redactie van De Speld het artikel te verwijderen.
De koppeling die ik maak met de Deense cartoonaffaire (daarvan heb ik al aangegeven dat dit naar aanleiding van het inbrengen daarvan eerder in deze topic tot stand kwam) ligt verscholen in de opvatting van Hero Brinkman, die het artikel 'zeer kwetsend' noemde.
Laat maar danquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik zie de ironie niet zo. Mijn opmerking is hier prima op zijn plaats.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[NWS-FB] Waar op discrimineren een ban staat.
Titel? Ik vind het meer een initiaal. Daar zet ik altijd een punt achter.quote:-edit- Waarom, trouwens, een titel afsluiten met een punt?
Hero Brinkman vindt het desbetreffende artikel van De Speld 'zeer kwetsend' (en hij vindt dat hij onjuist is geciteerd).quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:27 schreef 311258 het volgende:
[..]
Hero Brinkman vond de Deense Cartoons kwetsend????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |