Vervolgquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 14:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
In het voorbeeld wat je aanhaalt t.a.v. Bolkensteijn heb je gelijk. Je (veralgemeniseerde) vergelijking ter ondersteuning van je verzoek hier actie op te ondernemen (ik neem tenminste aan dat het je hierom te doen is?) slaat echter nergens op. Die gaat namelijk als volgt:
Als je mij bant omdat ik jou een klootzak noem, moet Japie ook geband worden omdat hij niet logisch kan redeneren, en hierdoor de discussie verziekt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Cerbie het volgende:
Even een vraagje aan de hand van dit topic;
Hoever mag je gaan in Nazivergelijkingen, Godwin heeft er zo langzamerhand een field trip aan.
- mag je Wilders in één rij noemen met Stalin en Pot;
- mag je iemands mening vergelijken met de oorzaak van de holocaust;
- of moet het subtieler door te zeggen dat iemand 70 jaar geleden goed op zijn plek zou zijn
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef gelly het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat racisme op FOK! simpelweg niet getolereerd wordt, en dus termen als "rifapen", "zandnegers" of "apen" als het Marokkanen/negers betreft ook niet ? Kun je zonder dergelijke termen geen discussie voeren dan heb je hier sowieso niks te zoeken.
Het gaat om wat strafbaar is en wat niet denk ik. Slechte smaak en rare vergelijkingen zijn dat niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net als nazi insinuaties en persoonlijke aanvallen trouwens.
Met Godwins ook niet. Nogal een eenzijdige zaaksbelichting, als je kijkt naar wat er zo nu en dan op links en rechts wordt afgevuurd.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef gelly het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat racisme op FOK! simpelweg niet getolereerd wordt, en dus termen als "rifapen", "zandnegers" of "apen" als het Marokkanen/negers betreft ook niet ? Kun je zonder dergelijke termen geen discussie voeren dan heb je hier sowieso niks te zoeken.
Neemt niet weg dat ik de discussie niet verder zal helpen door een aantal mensen een linksdraaiende Maoist te noemen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat om wat strafbaar is en wat niet denk ik. Slechte smaak en rare vergelijkingen zijn dat niet.
Een vergelijking trekken tussen de PVV en de NSB ís geen Godwin.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Met Godwins ook niet. Nogal een eenzijdige zaaksbelichting, als je kijkt naar wat er zo nu en dan op links en rechts wordt afgevuurd.
Dat is waar. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat iemand zich daardoor gekwetst voelt, behalve Wilders zelf.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een vergelijking trekken tussen de PVV en de NSB ís geen Godwin.
Wilders vergelijken met Hitler wordt al een ander verhaal.
Overigens: Godwin was net zo'n nobody als iedere andere willekeurige username.
Jammer dat het niet in het NL is. Heb je zo'n voorbeeld in het NL, want het is een mooie lijst.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net als nazi insinuaties en persoonlijke aanvallen trouwens.
Dit zou sowieso verplicht leesvoer moeten zijn voor mensen die serieus willen discussiëren:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fallacies
Dit lijkt me duidelijk. Maar aan het vergelijken van de PVV met de NSB ontkom je niet in een topic als Politieagenten moeten "NSB" orders van PVV negeren simpelweg omdat historische ervaringen de kern van dat topic raken.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef gelly het volgende:
Het niet toestaan van scheldwoorden vind jij censuur? Okquote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
En schijnbaar heeft Dhr Remlof niks geleerd uit het verleden door een complete censuur door te voeren.
Hulde Remlof. Typisch voorbeeld van struisvogel politiek ben jij!!
Klopt, maar jij gaf aan een OP te maken, vandaar dat ik dat afwachttequote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef El_Matador het volgende:
Belager Kurt Westergaard neergeschoten #3
mag weg. Is dubbel met het eerder door BansheeBoy geopende topic.
Ah kee, ja, ik wilde de oude OPs erin zetten. Nu mag Bansheeboy het doen (moet ie maar niet zo snel zijn, hehehe).quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, maar jij gaf aan een OP te maken, vandaar dat ik dat afwachtte
is al verplaatst door stofje zag ikquote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef Disana het volgende:
Verdwaald topic over lievelingsmuziek:
lievelings muziek
hij was net op tijd...ik heb zijn verdwaalde ONZ link er maar uitgehaald, nu kan hij hem niet meer aanpassenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah kee, ja, ik wilde de oude OPs erin zetten. Nu mag Bansheeboy het doen (moet ie maar niet zo snel zijn, hehehe).
Kloontje waarschijnlijk...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:00 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Door die kut naffers hier naar toe te halen!!
zelfde verhaalquote:Op maandag 4 januari 2010 00:06 schreef montier het volgende:
hoe kan het toch dat marokkanen en ander noord-afrikaans gespuis overal en met iedereen trammelant krijgt.
het word gewoon tijd dat als ze zich ook maar iets misdragen er direct preventief met scherp word geschoten in de maagstreek.
dat slappe gelul iedere keer...met marokkaans tuig valt niet te praten
alsof een kloon aanmaken een dagtaak isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |