abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76358767
quote:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Vervolg
pi_76358824
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:28 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

In het voorbeeld wat je aanhaalt t.a.v. Bolkensteijn heb je gelijk. Je (veralgemeniseerde) vergelijking ter ondersteuning van je verzoek hier actie op te ondernemen (ik neem tenminste aan dat het je hierom te doen is?) slaat echter nergens op. Die gaat namelijk als volgt:

Als je mij bant omdat ik jou een klootzak noem, moet Japie ook geband worden omdat hij niet logisch kan redeneren, en hierdoor de discussie verziekt.
Nee

Een corrigerende tik en een foei, niet meer mensen nodeloos met nazis vergelijken is goed genoeg. Bannen kan altijd nog bij hardnekkig gedrag.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76358871
Ik zou trouwens graag een antwoord van een nieuws-mod op mijn vraag krijgen, jullie mening is wel duidelijk.
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Cerbie het volgende:
Even een vraagje aan de hand van dit topic;

Hoever mag je gaan in Nazivergelijkingen, Godwin heeft er zo langzamerhand een field trip aan.

- mag je Wilders in één rij noemen met Stalin en Pot;
- mag je iemands mening vergelijken met de oorzaak van de holocaust;
- of moet het subtieler door te zeggen dat iemand 70 jaar geleden goed op zijn plek zou zijn
pi_76360724
Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat racisme op FOK! simpelweg niet getolereerd wordt, en dus termen als "rifapen", "zandnegers" of "apen" als het Marokkanen/negers betreft ook niet ? Kun je zonder dergelijke termen geen discussie voeren dan heb je hier sowieso niks te zoeken.
pi_76361329
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef gelly het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat racisme op FOK! simpelweg niet getolereerd wordt, en dus termen als "rifapen", "zandnegers" of "apen" als het Marokkanen/negers betreft ook niet ? Kun je zonder dergelijke termen geen discussie voeren dan heb je hier sowieso niks te zoeken.
Net als nazi insinuaties en persoonlijke aanvallen trouwens.

Dit zou sowieso verplicht leesvoer moeten zijn voor mensen die serieus willen discussiëren:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fallacies
pi_76361393
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Het gaat om wat strafbaar is en wat niet denk ik. Slechte smaak en rare vergelijkingen zijn dat niet.
pi_76361413
quote:
Met Godwins ook niet. Nogal een eenzijdige zaaksbelichting, als je kijkt naar wat er zo nu en dan op links en rechts wordt afgevuurd.
pi_76361489
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Het gaat om wat strafbaar is en wat niet denk ik. Slechte smaak en rare vergelijkingen zijn dat niet.
Neemt niet weg dat ik de discussie niet verder zal helpen door een aantal mensen een linksdraaiende Maoist te noemen.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:04:37 #9
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76361636
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Met Godwins ook niet. Nogal een eenzijdige zaaksbelichting, als je kijkt naar wat er zo nu en dan op links en rechts wordt afgevuurd.
Een vergelijking trekken tussen de PVV en de NSB ís geen Godwin.

Wilders vergelijken met Hitler wordt al een ander verhaal.

Overigens: Godwin was net zo'n nobody als iedere andere willekeurige username.
Intelligent, but fucked up.
pi_76361722
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Een vergelijking trekken tussen de PVV en de NSB ís geen Godwin.

Wilders vergelijken met Hitler wordt al een ander verhaal.

Overigens: Godwin was net zo'n nobody als iedere andere willekeurige username.
Dat is waar. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat iemand zich daardoor gekwetst voelt, behalve Wilders zelf.
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 16:35:19 #11
236264 crew  capricia
pi_76362863
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dit zou sowieso verplicht leesvoer moeten zijn voor mensen die serieus willen discussiëren:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fallacies
Jammer dat het niet in het NL is. Heb je zo'n voorbeeld in het NL, want het is een mooie lijst.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 3 januari 2010 @ 21:11:30 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_76374809
quote:
Dit lijkt me duidelijk. Maar aan het vergelijken van de PVV met de NSB ontkom je niet in een topic als Politieagenten moeten "NSB" orders van PVV negeren simpelweg omdat historische ervaringen de kern van dat topic raken.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:14:54 #13
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_76375008
En schijnbaar heeft Dhr Remlof niks geleerd uit het verleden door een complete censuur door te voeren.

Hulde Remlof. Typisch voorbeeld van struisvogel politiek ben jij!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 21:16:37 #14
8781 crew  Frutsel
pi_76375116
Kan het nou weer over FB gaan?

De titel zegt genoeg: dat woord wil men hier niet hebben. Klaar.
Anders open je een topic in het FB forum over de hele discussie, zijn sommigen goed in.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:20:13 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_76375336
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
En schijnbaar heeft Dhr Remlof niks geleerd uit het verleden door een complete censuur door te voeren.

Hulde Remlof. Typisch voorbeeld van struisvogel politiek ben jij!!
Het niet toestaan van scheldwoorden vind jij censuur? Ok

Maar wat Frutsel zegt. Open er anders een topic over in FB, want dit gaat meer over het beleid van FOK! dan de directe moderatie in NWS.
pi_76377009
Belager Kurt Westergaard neergeschoten #3

mag weg. Is dubbel met het eerder door BansheeBoy geopende topic.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 21:48:15 #17
8781 crew  Frutsel
pi_76377175
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef El_Matador het volgende:
Belager Kurt Westergaard neergeschoten #3

mag weg. Is dubbel met het eerder door BansheeBoy geopende topic.
Klopt, maar jij gaf aan een OP te maken, vandaar dat ik dat afwachtte
pi_76377279
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Klopt, maar jij gaf aan een OP te maken, vandaar dat ik dat afwachtte
Ah kee, ja, ik wilde de oude OPs erin zetten. Nu mag Bansheeboy het doen (moet ie maar niet zo snel zijn, hehehe).
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

† In Memoriam † zondag 3 januari 2010 @ 22:00:16 #19
137949 Disana
pi_76377938
Verdwaald topic over lievelingsmuziek:

lievelings muziek
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 22:10:54 #20
8781 crew  Frutsel
pi_76378590
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef Disana het volgende:
Verdwaald topic over lievelingsmuziek:

lievelings muziek
is al verplaatst door stofje zag ik
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah kee, ja, ik wilde de oude OPs erin zetten. Nu mag Bansheeboy het doen (moet ie maar niet zo snel zijn, hehehe).
hij was net op tijd...ik heb zijn verdwaalde ONZ link er maar uitgehaald, nu kan hij hem niet meer aanpassen
pi_76384298
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:00 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Door die kut naffers hier naar toe te halen!!
Kloontje waarschijnlijk...
pi_76384535
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:06 schreef montier het volgende:
hoe kan het toch dat marokkanen en ander noord-afrikaans gespuis overal en met iedereen trammelant krijgt.
het word gewoon tijd dat als ze zich ook maar iets misdragen er direct preventief met scherp word geschoten in de maagstreek.

dat slappe gelul iedere keer...met marokkaans tuig valt niet te praten
zelfde verhaal
pi_76385258
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef gelly het volgende:

[..]

zelfde verhaal
alsof een kloon aanmaken een dagtaak is

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 04-01-2010 11:11:28 (doe normaal) ]
pi_76386063
Molukkers versus Marokkanen in Culemborg #2

Kan iemand naar deze kloon kijkt die openlijk een burgeroorlog wilt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 4 januari 2010 @ 12:55:32 #27
285773 Commandeur
Hurrah! Hurrah!
pi_76395226
pi_76395819
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:52 schreef Jibbe het volgende:
Kloon van Whiskey_Tango
http://forum.fok.nl/user/history/285773
En? Klonen is niet verboden en waar is Whiskey_Tango eigenlijk? Die had goeie punten.

Moderator maandag 4 januari 2010 @ 13:33:21 #29
8781 crew  Frutsel
pi_76396455
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Meki het volgende:
Molukkers versus Marokkanen in Culemborg #2

Kan iemand naar deze kloon kijkt die openlijk een burgeroorlog wilt
was al door paddy opgelost
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef gelly het volgende:

[..]

zelfde verhaal
is weg
quote:
is ook weg
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En? Klonen is niet verboden en waar is Whiskey_Tango eigenlijk? Die had goeie punten.
WT is ook weg

klonen tijdens een ban is wel verboden trouwens.
pi_76396534
WT was toch zelf weggegaan (tenminste onder die naam)? Naar mijn weten was WT zelf niet geband. Zijn kloon De Ruyter wel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 13:37:11 #31
8781 crew  Frutsel
pi_76396592
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:35 schreef StateOfMind het volgende:
WT was toch zelf weggegaan (tenminste onder die naam)? Naar mijn weten was WT zelf niet geband. Zijn kloon De Ruyter wel.
Beide weg En dit valt weer meer onder NWS-SC

FB graag
  maandag 4 januari 2010 @ 15:49:21 #32
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76401052
Commandeur is niet geband vlgs de mededelingen. http://forum.fok.nl/user/history/285773 dus begrijp ik je post waarschijnlijk niet goed Frutsel.
Here we are now, entertain us.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 15:53:48 #33
8781 crew  Frutsel
pi_76401225
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:49 schreef voyeur het volgende:
Commandeur is niet geband vlgs de mededelingen. http://forum.fok.nl/user/history/285773
Dus? Misschien is de vraag nog niet behandeld? Misschien is er verder geen FA want de vraag werd later gesteld? Het voortdurend zoeken van jou richting één user begint ook op te vallen. En misschien is het geen kloon? Nogmaals: wij kunnen niet bannen! Voor je klachten kan je dan beter een FA pm'en of mailen.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:58:19 #34
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76401394
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dus? Misschien is de vraag nog niet behandeld? Misschien is er verder geen FA want de vraag werd later gesteld? Het voortdurend zoeken van jou richting één user begint ook op te vallen. En misschien is het geen kloon? Nogmaals: wij kunnen niet bannen! Voor je klachten kan je dan beter een FA pm'en of mailen.
Beste Frutsel, ik las gewoon FB. Ik heb persoonlijk geen enkel idee wie of wat commandeur is, maar het werd hier vermeld door Jibbe. Jouw post van een later tijdstip dat alles opgelost was heb ik kennelijk niet goed begrepen.
Ik loop hier overigens lang genoeg mee om te weten dat mods niet kunnen bannen.

Overigens dacht ik ook dat je geen banaanvragen mocht doen op Fok, dus val ik daar nooit iemand mee lastig. Is die policy veranderd?
pi_76403403
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Jammer dat het niet in het NL is. Heb je zo'n voorbeeld in het NL, want het is een mooie lijst.
Er staat links een link naar het Nederlands. Zoek anders op Drogreden.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 16:58:08 #36
8781 crew  Frutsel
pi_76403716
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef voyeur het volgende:

Overigens dacht ik ook dat je geen banaanvragen mocht doen op Fok, dus val ik daar nooit iemand mee lastig. Is die policy veranderd?
Nee dat is die niet. Heeft ook met de context te maken. Gaat meer om dingen als "Kan die en die niet eens een ban krijgen vanwege zijn eeuwige gedram"
  maandag 4 januari 2010 @ 17:04:40 #37
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76403967
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nee dat is die niet. Heeft ook met de context te maken. Gaat meer om dingen als "Kan die en die niet eens een ban krijgen vanwege zijn eeuwige gedram"
Ah mooi, want daar maak ik me nu echt nooit schuldig aan. Ik heb W_T alleen zelf gevraagd of hij niet wilde opstappen c.q. zijn toon matigen omdat het forum er niet prettiger van werd. Geen mod of FA mee lastig gevallen.

Maar is het dan wel toegestaan om FA´s te mailen/PM-en met een ban-aanvraag. Dat lijkt me tegenstrijdig.
pi_76404576
Heb je Whiskey gevraagd of hij FOK! wilde verlaten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76404618
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je Whiskey gevraagd of hij FOK! wilde verlaten?
Vind je dat een rare vraag? Ik heb die vraag regelmatig aan moeten horen hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76404704
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vind je dat een rare vraag? Ik heb die vraag regelmatig aan moeten horen hoor.
Ik ben het regelmatig oneens met andere users. Maar heb geen van hen ooit gevraagd of zij op willen hoepelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76404750
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben het regelmatig oneens met andere users. Maar heb geen van hen ooit gevraagd of zij op willen hoepelen.
Er is een verschil tussen "oneens" zijn of continu trollen en mensen doodwensen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76404841
Whiskey_Tango was anders een gewaardeerd medeforummer die altijd inhoudelijk reageerde. Waarschijnlijk heeft een of ander moslimpje (Mutant, Meki ofzo) hem lekker uit de tent gelokt, heeft hij een vuil woordje gebruikt en HOP dan komt de Rode Zwepenbrigade in actie om mensen hun spreekrecht eenzijdig te ontzeggen...

Bannen is zwak.

Dingen zijn per pb uit te praten en zoniet, dan negeer je mekaar maar lekker.

pi_76404885
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef El_Matador het volgende:
Whiskey_Tango was anders een gewaardeerd medeforummer die altijd inhoudelijk reageerde. Waarschijnlijk heeft een of ander moslimpje (Mutant, Meki ofzo) hem lekker uit de tent gelokt, heeft hij een vuil woordje gebruikt en HOP dan komt de Rode Zwepenbrigade in actie om mensen hun spreekrecht eenzijdig te ontzeggen...

Bannen is zwak.

Jeweettoch, alles is de schuld van een moslimpje. Het kan bijvoorbeeld niet zo zijn dat hij zichzelf een ban aannaaide door zich racistisch te uiten. Dat kan niet.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 4 januari 2010 @ 17:29:04 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_76404944
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ah mooi, want daar maak ik me nu echt nooit schuldig aan. Ik heb W_T alleen zelf gevraagd of hij niet wilde opstappen c.q. zijn toon matigen omdat het forum er niet prettiger van werd. Geen mod of FA mee lastig gevallen.

Maar is het dan wel toegestaan om FA´s te mailen/PM-en met een ban-aanvraag. Dat lijkt me tegenstrijdig.
Wij FA's bepalen of iets banwaardig is of niet, daarom zitten we niet te wachten op oproepen als "Ban XXX eens!". Ongewenst gedrag mag natuurlijk wel gemeld worden, graag zelfs.
pi_76404987
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jeweettoch, alles is de schuld van een moslimpje. Het kan bijvoorbeeld niet zo zijn dat hij zichzelf een ban aannaaide door zich racistisch te uiten. Dat kan niet.
Hij was helemaal niet zo hard in zijn uitlatingen.

Bovendien moet alles gezegd kunnen worden en als je het er niet mee eens bent, dan ga je maar in discussie of negeer je het.

Bij de meester of juffrouw slijmen dat je tegenstander in het debat moet opdonderen, is een trieste achterbakse, lage, slappe, immorele houding.

† In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 17:33:08 #46
137949 Disana
pi_76405107
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bovendien moet alles gezegd kunnen worden en als je het er niet mee eens bent, dan ga je maar in discussie of negeer je het.

Bij de meester of juffrouw slijmen dat je tegenstander in het debat moet opdonderen, is een trieste achterbakse, lage, slappe, immorele houding.
Het heeft met niemand hier iets te maken, laat staan met moslims. Mij stoorden zijn snoeiharde toon en inhoud ook enorm. Topics werden onnodig op scherp gesteld en normaal van gedachten wisselen werd bemoeilijkt.
pi_76405390
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helaas zat ie te kutten in een thread waar moderators en FA's waren. Daar is dus geen klacht aan te pas gekomen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 4 januari 2010 @ 17:40:08 #48
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76405419
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef El_Matador het volgende:

Bannen is zwak.

Grappig hoe je voorbij gaat aan het simpele feit dat een openbaar forum gewoon geen enkele baat heeft bij mensen die er vooral komen om vanuit de anonimiteit eens in hele 'flinke' bewoordingen hele bevolkingsgroepen te schofferen.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 4 januari 2010 @ 17:40:45 #49
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76405449
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Wij FA's bepalen of iets banwaardig is of niet, daarom zitten we niet te wachten op oproepen als "Ban XXX eens!". Ongewenst gedrag mag natuurlijk wel gemeld worden, graag zelfs.
Dat dacht ik ook altijd, maar Frutsel leek iets anders te suggereren.
pi_76405453
Onrust in Culemborg #3

" kankergezwel "
  maandag 4 januari 2010 @ 17:42:12 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_76405516
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, maar Frutsel leek iets anders te suggereren.
Nee hoor, Frutsel en ik zeggen hetzelfde, alleen misschien in iets andere bewoordingen
  maandag 4 januari 2010 @ 17:43:22 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_76405553
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef Meki het volgende:
Onrust in Culemborg #3

" kankergezwel "
Check.
  maandag 4 januari 2010 @ 17:44:37 #53
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76405604
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vier posts in FB in korte tijd mijnerzijds:

Je zou je eigen postgeschiedenis eens door moeten lezen. Je bent sterk geradicaliseerd en ontwricht topics door extremistische standpunten in te nemen. Doordat je ook nog eens alom aanwezig bent, is NWS met jou een veel minder prettige plek want discussies zijn haast niet meer mogelijk

Ik scheld nooit en tracht meestal wat aanvullende informatie in mijn posts te verwerken. Ik heb overigens geen enkele moeite met mensen met een andere mening, maar jij bent een uitzondering door je haatzaaiende opmerkingen. Het gaat je niet om de discussie danwel het onderwerp, maar om hoe vaak je je gebrek aan empathie kan etaleren. Je lijkt jezelf steeds te willen overtreffen in hardvochtigheid.

k hang hier al tien jaar rond dus ik weet wat er gebeurd is, maar ik blijf zoeken naar verbeteringen. De mods hebben maar een beperkte capaciteit en ik vind het ook een verantwoordelijkheid van de users om NWS leesbaar te houden. Nu durven er maar weinig mensen in te posten en ja daar zouden de mods wat aan kunnen doen, maar elkaar aanspreken is ook een optie.

Jouw posts zijn dermate extremistisch en naar ik vermoed provocerend, dat er geen discussie meer mogelijk is. Je domineert daarmee de topics en maakt ze ontoegankelijk. Ik kan best leven met een voorbijkomende puber die zegt dat het midden-oosten plat genuked moet worden, maar de systematische minachting voor het menselijk leven die jij continu etaleert is stuitend. Er valt niet te discussieren met zo iemand, maar je bent ook niet te negeren door het grote aantal posts.

Melodramatisch ben ik in het geheel niet. Ik heb iedereen hier zien komen en gaan in het afgelopen decennium en hou me meestal verre van de moderatie en de individuele posters. Het is voor mij een discussieplatform waar met wat mazzel ook wat informatie toegevoegd wordt aan het nieuws. Ik roep je gewoon op je toon wat te matigen en niet te provoceren om het provoceren: dat heet namelijk trollen en is ongewenst.

Je kunt het alllemaal nalezen vanaf [NWS-FB] Waar SC een eigen topic heeft

Dus zoals je ziet had het niets te maken met het feit dat hij een andere mening had. Zonder dat hadden we immers geen forum. Tevens vroeg ik het op een vrij vriendelijke toon en was mijn eerste opie ook dat hij zijn toon zou matigen. Ik ben nog steeds van mening dat users problemen zoveel mogelijk onder elkaar moeten oplossen en niet naar de juf/mod/FA moeten stappen en dat heb ik dus ook geprobeerd.
  maandag 4 januari 2010 @ 17:47:24 #54
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76405696
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, Frutsel en ik zeggen hetzelfde, alleen misschien in iets andere bewoordingen
Prima, maar misschien begrijp je dat ik door
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]

op het verkeerde been was gezet.
  maandag 4 januari 2010 @ 17:48:20 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_76405744
Ja, zo kan het wel weer over W_T, hij is niet gebanned om z'n mening maar omdat ie inderdaad nogal de sfeer verpestte. Hij heeft nog een kans gehad met De_Ruyter en dat ging een tijdje goed totdat ie in z'n oude gebruiken verviel. Toen was de maat vol.

Bij deze een einde aan de discussie over die ban. Bans mogen helemaal niet niet in het openbaar besproken worden trouwens, daar is de mail of pm voor. Klaar dus.
pi_76410263
Verloren minuten?
Dan schop je zo'n topic toch naar een geschikt subforum
Tis geen kuttopic.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 09:51:32 #57
137949 Disana
pi_76428512
Beveiliging van PVV niet in orde

Bij nader inzien is de TT twijfelachtig. Mevrouw kwam gewoon onder haar eigen naam als journaliste binnen. Er is dus nauwelijks reden te stellen dat de beveiliging niet in orde was. Mag de TT tussen aanhalingstekens?
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 12:58:13 #58
137949 Disana
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 13:25:45 #59
8781 crew  Frutsel
pi_76435264
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
Verloren minuten? Waar staat dat voor?
Dan schop je zo'n topic toch naar een geschikt subforum
Tis geen kuttopic.
Mjah, zie het nu pas... heb het nog ff naar GC gekicked
quote:
Laatste is dicht, dank je. Titel iets aangepast.
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 13:26:13 #60
137949 Disana
pi_76435274
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Laatste is dicht, dank je. Titel iets aangepast.
Netjes, dankjewel.
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 13:28:02 #61
8781 crew  Frutsel
pi_76435333
Er is niet voor niets een SC aangemaakt. Als je wilt kletsen over elkaar, de moderators, het beleid of over het postgedrag van iedereen. Doe het daar, maar houd het normaal.

Dit is FB en geen SC. Excuses als "het is FB over moderatie" wordt niet geaccepteerd, want als je wilt klagen over moderatie moet je bij een FA zijn. Houd dit topic nu eens schoon

Waar is de tijd dat Remlof gewoon een ban uitdeelt voor de eerstvolgende SC'er
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:28:55 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76435362
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef remlof het volgende:

Bij deze een einde aan de discussie over die ban. Bans mogen helemaal niet niet in het openbaar besproken worden trouwens, daar is de mail of pm voor. Klaar dus.
het gaat mij niet om bans maar algemeen beleid en die dienen via fb besproken te worden als je via pm geen antwoord krijgt. dan maar misschien via het moortgat remmie?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_76435377
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Er is niet voor niets een SC aangemaakt. Als je wilt kletsen over elkaar, de moderators, het beleid of over het postgedrag van iedereen. Doe het daar, maar houd het normaal.

Dit is FB en geen SC. Excuses als "het is FB over moderatie" wordt niet geaccepteerd, want als je wilt klagen over moderatie moet je bij een FA zijn. Houd dit topic nu eens schoon

Waar is de tijd dat Remlof gewoon een ban uitdeelt voor de eerstvolgende SC'er
Als een discussie loopt, kan je hem ofwel gewoon laten doorlopen (FB requests kunnen nog steeds zonder problemen gedaan worden) ofwel in zijn geheel verplaatsen, zodat men de gelegenheid geboden blijft worden om met elkaar in discussie te gaan. Daar IS een forum Nota Bene voor!

pi_76435378
Al m'n bijdragen wat doe je!

Frutsel begint nu een beetje te lijken op zo'n oude garde PvdA'er. Binnen die partije dacht men vroeger ook altijd dat interne onenigheden en problemen met bepaalde groepen allochtonen als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen, als men maar net zou doen of het simpelweg allemaal niet bestond. Boy, is die partij van een koude kermis thuisgekomen...
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 13:32:23 #65
8781 crew  Frutsel
pi_76435476
Nogmaals: Prima dat jullie discussieren over elkaar of het postgedrag, maar juist daar is het SC-topic ook voor.

Dat is niet zomaar sticky gezet. Ga elkaar daar met argumenten te lijf en niet met schelpartijen.

Groetjes, de pvda-lul
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:47:59 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76435975
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Nogmaals: Prima dat jullie discussieren over elkaar of het postgedrag, maar juist daar is het SC-topic ook voor.

Dat is niet zomaar sticky gezet. Ga elkaar daar met argumenten te lijf en niet met schelpartijen.
als sc het nieuwe fb-topic is. dan kan je de naam feedback misschien anders gaan noemen? want zo slaat het nergens op. en jammer dat je alle kritiek weg hebt gehaald en niet in sc hebt gezet, als jij van sc zo nodig de nieuwe fb wil maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_76436212
Het slaat inderdaad nergens op. Maar Frutsel doet waarschijnlijk ook alleen maar wat hem van bovenaf wordt opgedragen.

Afijn, een kind kan nog bedenken dat feedback geplaatst in een slowchattopic meteen geen feedback meer is, maar niet ter zaken doende slowchatbagger. Daar is het de crew natuurlijk juist om te doen, dat snap ik ook wel. Maar ik wilde dit toch even gezegd hebben, al is het maar voor de vorm.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:14:38 #68
104871 remlof
Europees federalist
pi_76436991
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als sc het nieuwe fb-topic is. dan kan je de naam feedback misschien anders gaan noemen? want zo slaat het nergens op. en jammer dat je alle kritiek weg hebt gehaald en niet in sc hebt gezet, als jij van sc zo nodig de nieuwe fb wil maken.
Feedback is voor commentaar op de moderatie, niet de plek voor commentaar op elkaar, dat soort posts mogen hier zondermeer worden weggehaald. En voor wie er mee doorgaat volgt een ban.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:15:48 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_76437030
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:55 schreef lemmeb_kloon het volgende:
Het slaat inderdaad nergens op. Maar Frutsel doet waarschijnlijk ook alleen maar wat hem van bovenaf wordt opgedragen.

Afijn, een kind kan nog bedenken dat feedback geplaatst in een slowchattopic meteen geen feedback meer is, maar niet ter zaken doende slowchatbagger. Daar is het de crew natuurlijk juist om te doen, dat snap ik ook wel. Maar ik wilde dit toch even gezegd hebben, al is het maar voor de vorm.
En dit account is weg, mail maar voor een unban van je orginele account.
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 14:26:43 #70
137949 Disana
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 14:29:19 #71
8781 crew  Frutsel
pi_76437594
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
PVV toch racistisch !

Infiltrant: 'Beveiliging van PVV niet in orde'

Ik vind dit dubbel maar Meki vindt van niet. Wat vinden jullie?
Is dicht. Berichtgeving past prima bij elkaar en anders is POL ook een optie.
pi_76437607
quote:
PVV toch racistisch !

Het is niet dubbel aangezien eindelijk wordt bevestigd dat PVV een racistische beweging is en de hele media houdt dit geheim en brengt het niet naar buiten. Mohammed Enait kan gelijk hebben als het om eliteracisten gaat die deze nieuwsberichten in de doofpot willen stoppen, daarmee bedoel ik de nadrukkelijk de media
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 14:29:50 #73
137949 Disana
pi_76437620
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is dicht. Berichtgeving past prima bij elkaar en anders is POL ook een optie.
Nu hopen dat Meki zijn bericht in het al bestaande topic zet.
  Admin dinsdag 5 januari 2010 @ 14:33:30 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76437776
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:49 schreef voyeur het volgende:
Commandeur is niet geband vlgs de mededelingen. http://forum.fok.nl/user/history/285773 dus begrijp ik je post waarschijnlijk niet goed Frutsel.
Helft van de tijd zet ik ze nieteens in MED aangezien ze daar alleen maar een stramme plasser van krijgen.
dawast, kappen met zeuren, jullie zijn grote kinderen, het is nhier geen speeltuin en geen slowchat, jahdahjahdahjahdah, carry on, jullie kennen de spelregels.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 5 januari 2010 @ 14:34:13 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76437800
quote:
PVV toch racistisch !

Meki moet niet piepen, klaar.
Correct slotje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')