Zal wel weer een telecom aanbieder zijn ofzo ..quote:Op maandag 4 januari 2010 19:21 schreef Quazie het volgende:
Weet iemand wat de verloren minuten campagne inhoudt?
Overal langs de weg en in de kranten zie ik die campagne voorbij komen.
Volgens de website Verloren Minuten, komen we er 13 Januari achter.
Iemand een idee?
Inderdaad.. Dat je moet betalen per minuut (naar boven afgerond) enz.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:23 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zal wel weer een telecom aanbieder zijn ofzo ..
En bij T-Mobile betaal je per seconde en niet per minuut, dat wordt de boodschap?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef Lovebirds het volgende:
Waarschijnlijk een mobiele telefoonaanbieder inderdaad. In de trend van, je betaalt per minuut, maar waarom niet betalen wat je verbeld?
Goeie teaser. Nu nog even zien welk reclamebureau dit bedacht heeft
In 8 jaar post je 6x en je komt met zo'n topic? Dit riekt naar insiderspamquote:Op maandag 4 januari 2010 19:21 schreef Quazie het volgende:
Weet iemand wat de verloren minuten campagne inhoudt?
Overal langs de weg en in de kranten zie ik die campagne voorbij komen.
Volgens de website Verloren Minuten, komen we er 13 Januari achter.
Iemand een idee?
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat heet een viral, en het reclamebureau is weer goed geslaagd om je te lokken.
Dat gun ik het bedrijf dus nooit, dus ik wil het nooit wetenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:22 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat het een viral is heeft iedereen wel door. Het ging er natuurlijk om van wie de viral is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |