Marokkanen hebben dat gedaan?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef capricia het volgende:
Ik weet wel dat veel Molukkers nog een appeltje te schillen hebben met de Moslims die in de Molukken wat moordpartijen begaan hebben...
Nee laten we inderdaad massaal het recht in eigen handen nemen, dan komen we net zo ver als al die etnische minderheden die continue negatief in het nieuws zijn. Nah goed de meeste Nederlanders wonen toch in betere wijken waar dit soort taferelen niet voorkomen. Nuff said.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik jank niet hoor, in tegenstelling tot de meeste Nederlanders in elke Marokkanen topic. Doe zelf wat of stop met janken/klagen. Gelukkig pikken de Molukkers dergelijke pesterijen niet.
Als je mijn post had gelezen had je geweten dat het geen onzin bericht is. De retoriek die sommigen (waaronder de media) gebruikt roept de sfeer uit die oorlog op.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef IHVK het volgende:
Ik had de Lapo dus, hier verder.
Lapo:
__
[..]
Marokkanen hebben dat gedaan?
Zo nee, onzin bericht.
Deels waar. De Molukken van Noord naar Zuid zijn een continuum; in het Noorden is 70% Islamitisch, in het Midden 60% en in het uiterste zuiden slechts 10%. Overal geeft dat ruwweg een 55:45 verdeling.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef AryaMehr het volgende:
Noord-Molukkers zijn (volgens mij) voornamelijk Moslims, in tegenstelling tot de Zuid-Molukkers die over het algemeen christelijk zijn.
Moslims zijn geen volk dus wat hebben de Nederlandse moslims met die andere moslims in de Molukken te maken? Het zou wat zijn als mensen christenen en joden in Nederland zouden aanvallen om hun misdaden elders.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef capricia het volgende:
Ik weet wel dat veel Molukkers nog een appeltje te schillen hebben met de Moslims die in de Molukken wat moordpartijen begaan hebben...
Ja, of dat ze in Nederland zouden voorstellen om de hele Koran te verbieden, omdat een paar Marokkaanse jochies overlast veroorzaken op straat. O, wacht...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Moslims zijn geen volk dus wat hebben de Nederlandse moslims met die andere moslims in de Molukken te maken? Het zou wat zijn als mensen christenen en joden in Nederland zouden aanvallen om hun misdaden elders.
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, of dat ze in Nederland zouden voorstellen om de hele Koran te verbieden, omdat een paar Marokkaanse jochies overlast veroorzaken op straat. O, wacht...
Een paarquote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, of dat ze in Nederland zouden voorstellen om de hele Koran te verbieden, omdat een paar Marokkaanse jochies overlast veroorzaken op straat. O, wacht...
Krijgen we die discussie weer: mijn volk is beter dan jouw volk.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef bastibro het volgende:
Turken zijn ook moslim en daar hoor je niet veel slechts van hOOr.
Zijn over het algemeen harde werkers en aardige ondernemers.
Internethelden verzamelplaats.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://maluku4you.web-log(...)247#comment-26604247
Het is gezellig hier.
Bedoel je na een bepaalde tijd? Mensen werken toch gewoon?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
Aangezien het doorgaans mannen zijn die voor onrust zorgen, pleit ik voor een straatverbod voor mannen.
Dan werken ze maar thuis.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedoel je na een bepaalde tijd? Mensen werken toch gewoon?
De Turken in Nederland zijn inderdaad beschaafder dan de Marokkanen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef bastibro het volgende:
Turken zijn ook moslim en daar hoor je niet veel slechts van hOOr.
Zijn over het algemeen harde werkers en aardige ondernemers.
-weg-
Geen mannen op straat als de vrouwen aan het shoppen zijn!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedoel je na een bepaalde tijd? Mensen werken toch gewoon?
Dit kun je toch onmogelijk nog beweren, dat het om een 'paar jochies' gaat .quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Beschaafder dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Turken in Nederland zijn inderdaad beschaafder als de Marokkanen.
QFTquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Turken in Nederland zijn inderdaad beschaafder als de Marokkanen.
Iedereen zijn opvatting. Ik zie de toegevoegde waarde niet van dit soort statements.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zat er al over te twijfelen, maar goed, je begrijpt wat ik bedoel.
Wat een achterlijke mensen weerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://maluku4you.web-log(...)247#comment-26604247
Het is gezellig hier.
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Dus dan maar de koran verbieden, want daarmee los je de problemen met het marokkaanse tuig opquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Een paar. Zet die linkse bril eens af en bekijk de cijfers of loop de eerste de beste achterstandswijk in.
Hier in Woerden woont trouwens een grote Molukse gemeenschap (overigens de enige stad waarbij Molukkers geen eigen wijk hebben gekregen terwijl ze er wel waren gehuisvest in kampen). Ook een aardige Marokkaanse gemeenschap trouwensIk ga eens navragen of dit ook bij hen leeft.
Wel als je niet in een prachtwijk woont, links denkend van aard bent en de samenleving juridisch gezien en niet realistisch gezien bekijkt.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit kun je toch onmogelijk nog beweren, dat het om een 'paar jochies' gaat .
Impliceer ik ergens dat de Koran verboden moet worden?quote:Dus dan maar de koran verbieden, want daarmee los je de problemen met het marokkaanse tuig op -O_
point taken.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:58 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Wel als je niet in een prachtwijk woont, links denkend van aard bent en de samenleving juridisch gezien en niet realistisch gezien bekijkt.
[..]
Impliceer ik ergens dat de Koran verboden moet worden?
Dat zou wel een stunt zijn. Terwijl al die mocro's zitten te rellen jatten de Nederlanders hun eigen spullen weer terugquote:Op maandag 4 januari 2010 17:57 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Maarre je kan nu wel makkelijk inbreken ofzo in een andere wijk daar, ze zitten toch bijna allemaal in die wijk.![]()
Ik verbaas me er nog steeds over, dat downplayenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:58 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Wel als je niet in een prachtwijk woont, links denkend van aard bent en de samenleving juridisch gezien en niet realistisch gezien bekijkt.
[..]
Impliceer ik ergens dat de Koran verboden moet worden?
Zeg jij het dan maar? Hoe groot is die groep? De meerderheid?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over, dat downplayen.
Ja dat zal misschien nu even werken maar dit kunnen ze moeilijk altijd blijven doen, over een tijd gaat het weer mis en dan begint hetzelfde verhaal weer opnieuw.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef Drommelsch85 het volgende:
Kondig nog maar wat verbodjes af en ga terug naar een 'normale situatie'Nee daarmee los je de problemen op, burgemeester-met-slappe-knieën. De tijd van links lullen is nu wel zo'n beetje 30 jaar voorbij.
Bizar.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef Drommelsch85 het volgende:
Kondig nog maar wat verbodjes af en ga terug naar een 'normale situatie'Nee daarmee los je de problemen op, burgemeester-met-slappe-knieën. De tijd van links lullen is nu wel zo'n beetje 30 jaar voorbij.
Lijkt me echt ontzettend mooi wonen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:09 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
Reclameposter in Terweijde.
Jij weet net zo goed als iedereen dat het niet om een 'paar jochies' gaat, was het maar waar.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg jij het dan maar? Hoe groot is die groep? De meerderheid?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Jammer.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als iedereen dat het niet om een 'paar jochies' gaat, was het maar waar.
Wat nek- en knieschoten laten uitdelen en het uitschot gewoon eens opruimen, ipv. een kopje thee drinken en ze na een paar uurtjes weer vrijlaten. Ik denk dat de ME'ers staan te trappelen, het linkse slappe-knieënbeleid van burgemeester en politiefunctionaris is hier het probleem.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bizar.
Wat moet die burgemeester dan doen?
Wat wil je horen? Statistieken? Die kun je googelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Jammer.
Op welke juridische basis gaat dat gebeuren? Bovendien is het aannemelijk dat de situatie daarna verder escaleert.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:11 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Wat nek- en knieschoten laten uitdelen.
Op die manier blijft er uiteindelijk maar 1 iemand over. Problem solved.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Superheld het volgende:
Oude mocro op het nieuws: als we er niet uitkomen dan het recht van het sterkste
Wat is jouw idee, nog meer thee met ze drinken?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op welke juridische basis gaat dat gebeuren? Bovendien is het aannemelijk dat de situatie daarna verder escaleert.
Haha en die is dan volwassen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Superheld het volgende:
Oude mocro op het nieuws: als we er niet uitkomen dan het recht van het sterkste
Jij wilt mij vertellen dat jij wel volwassen bent?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Haha en die is dan volwassen.
Ff de harde relmocro's uit de diamantbuurt optrommelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op die manier blijft er uiteindelijk maar 1 iemand over. Problem solved.
En dan zijn Nederlanders zogenaamd lafquote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ff de harde relmocro's uit de diamantbuurt optrommelen.
Mijn idee is in ieder geval niet dat van kwaad met kwaad vergelden. Harder optreden, prima. Maar nekschoten maken een buurt niet leefbaarder hoor. Ook niet in Culemborg.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Wat is jouw idee, nog meer thee met ze drinken?
Ik geinde maar wat hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En dan zijn Nederlanders zogenaamd laf
Burgemeester: "Wilt u dat in elke stad in Nederland, ME altijd vol continue aanwezig is, dat is toch geen normale situatie?quote:
Diepgaande journalistiek ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Burgemeester: "Wilt u dat in elke stad in Nederland, ME altijd vol continue aanwezig is, dat is toch geen normale situatie?
Verslaggeefster: "Nee maar het is hier ook geen normale situatie."
Burgemeester: "In deze straten, moeten wij zo snel mogelijk terug naar de normale situatie".
Der zijn mensen hier op het forum die dat trollen noemen.....quote:
Nou komop zeg, de PI was toch best wel duidelijk dacht ik zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Der zijn mensen hier op het forum die dat trollen noemen.....
Maar gemeend of niet, je uitspraak was wel typisch een uitspraak van een straat marrokkaan. In de zin van: alleen kan ik het niet winnen en dus haal ik me grotere broer erbij.
Die zonnebril op die PI (!) was ook typisch Marokkaans.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Der zijn mensen hier op het forum die dat trollen noemen.....
Maar gemeend of niet, je uitspraak was wel typisch een uitspraak van een straat marrokkaan. In de zin van: alleen kan ik het niet winnen en dus haal ik me grotere broer erbij.
Las dit op een ander forum en als dit waar is vind ik het een zeer vreemde zaak en kan ik heel goed begrijpen dat ze pissig zijn.quote:Dat de vier Marokkanen die ook in de auto zaten en betrokken waren bij de aanslag al zijn vrijgelaten door Nederlandse Justitie, valt bij de Molukse gemeenschap in het verkeerde keelgat!!! Wel zitten twee Molukkers nog vast in de cel. Waarom meet Justitie met twee maten??????????
Die agentquote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Kijk trouwens hoe voor lul die agent loopt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die zonnebril op die PI (!) was ook typisch Marokkaans.
Wel een gejatte zonnebril natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die zonnebril op die PI (!) was ook typisch Marokkaans.
HAHAHA! En het dan gek vinden dat het straattuig zich zo verheven voelt. Man man man, in Marokko had zo'n kleine klier allang een knuppel in z'n nek. Totaal geen autoriteit echt.quote:
PI ? Bedoel je die smiley naast je bericht? Sorry maar ik lees alleen je uitspraken en heb verder geen zin om de zogenaamde bedoelde betekenis achter een smiley te ontcijferen....quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou komop zeg, de PI was toch best wel duidelijk dacht ik zo.
En daar heb je de kern van het probleem dus te pakken.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHAHA! En het dan gek vinden dat het straattuig zich zo verheven voelt. Man man man, in Marokko had zo'n kleine klier allang een knuppel in z'n nek.
Zijn ouders zullen wel broer en zus zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Superheld het volgende:
Het voorkomt misverstanden.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
PI ? Bedoel je die smiley naast je bericht? Sorry maar ik lees alleen je uitspraken en heb verder geen zin om de zogenaamde bedoelde betekenis achter een smiley te ontcijferen....
Op dit forum noemen sommigen een berichtje als van Mutant humor en een reactie als die van jou zuur.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
PI ? Bedoel je die smiley naast je bericht? Sorry maar ik lees alleen je uitspraken en heb verder geen zin om de zogenaamde bedoelde betekenis achter een smiley te ontcijferen....
Ja echt hequote:Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Die agent
"En jij moet ophouden, want.......dat is vervelend"
Hardere lijfstraffen is dus de oplossing..... welke partij is daar voorstander van? Dan weet ik tenminste wat ik moet stemmen bij de volgende verkiezingen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHAHA! En het dan gek vinden dat het straattuig zich zo verheven voelt. Man man man, in Marokko had zo'n kleine klier allang een knuppel in z'n nek. Totaal geen autoriteit echt.
idd.quote:
Ik zal der eens vaker op letten(nooit gedaan namelijkquote:
Lijfstraffen is weer het andere uiterste, maar dit is gewoon te soft. "Hej jongens even ophouden", komop zeg, wat voor autoriteit en gezag straalt dat uit?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:34 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hardere lijfstraffen is dus de oplossing..... welke partij is daar voorstander van? Dan weet ik tenminste wat ik moet stemmen bij de volgende verkiezingen.
Ik zie alleen maar een item over Suske en Wiske.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
idd.
Het begint in met een vechtpartij in een shoarma tent. De redactie van 1 vandaag wordt er opgewonden van.
Nou een knuppel in iemands nek leggen vind ik wel een lijfstraf, maar goed ben het wel met je eens dat dit softe gedoe kansloos is. Wat je zegt: het straalt alles behalve autoriteit uit.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijfstraffen is weer het andere uiterste, maar dit is gewoon te soft. "Hej jongens even ophouden", komop zeg, wat voor autoriteit en gezag straalt dat uit?
Oh maar das omdat Nederlanders verder geëvolueerd zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijfstraffen is weer het andere uiterste, maar dit is gewoon te soft. "Hej jongens even ophouden", komop zeg, wat voor autoriteit en gezag straalt dat uit?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nederlanders zijn nou eenmaal verder geëvolueerd dan primitieve stammen.
Maar hoe ontstaat dit gedrag dan? Dat moet toch ergens beginnen?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jan jans etc. Ook bagger.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een item over Suske en Wiske.
Strenge opvoeding thuis, alle vrijheid op straat. Niemand spreekt hen aan op hun gedrag want hier zijn we te soft. Slecht voorbeeld van oudere broers die het "gemaakt" hebben op de straat. Maar nee mensen, het ligt niet aan de cultuurquote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoe ontstaat dit gedrag dan? Dat moet toch ergens beginnen?
Waarom dóen die gastjes zo?
Slechte opvoeding, frustatie over identiteit om maar een dwarsstraat te noemen. Eigenlijk best wel zielig.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
omdat ze er mee wegkomen?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is niet een duidelijk begin. Niet 1 duidelijke reden. Dat is juist het probleem.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Basicly: een meisje (lees: een kind!) zag een stel Marokkanen een auto in de fik zetten. Vervolgens heeft ze de politie heeft ingelicht. (Zeer terecht dus..) Maar daarna hebben ze haar bedreigt in de supermarkt en kreeg ze een paar dagen later een steen door de ruit tegen haar hooft, waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt met een gebroken schedel!quote:
Je ziet het toch? Omdat het kan? Wie gaat ze tegenhouden? Ze hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt en niet de autoriteit. Imo zie je dat heel duidelijk in dat filmpje.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het kan. Omdat ze kunnen inschatten dat agent Langerak over zich heen laat lopen. Hij hoeft niet met een knuppel te gaan zwaaien, maar hij kan ook bijvoorbeeld ook autoriteit tonen. Het is duidelijk wie de baas is daar.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een beetje degelijke opvoeding gebeurt zoiets niet. Omdat het simpelweg kan is geen excuus.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je ziet het toch? Omdat het kan? Wie gaat ze tegenhouden? Ze hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt en niet de autoriteit. Imo zie je dat heel duidelijk in dat filmpje.
je mist de aanslag met de auto die ook voor haar bedoeld wasquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Basicly: een meisje (lees: een kind!) zag een stel Marokkanen een auto in de fik zetten. Vervolgens heeft ze de politie heeft ingelicht. (Zeer terecht dus..) Maar daarna hebben ze haar bedreigt in de supermarkt en kreeg ze een paar dagen later een steen door de ruit tegen haar hooft, waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt met een gebroken schedel!
Ik heb hier geen woorden voor.
Oh binnenshuis hoeven ze dit denk ik ook niet te proberen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met een beetje degelijke opvoeding gebeurt zoiets niet. Omdat het simpelweg kan is geen excuus.
Als zij, di marokanen schijnbaar de touwtjes in handen hebben en politie faalt dan vind ik het geheel terecht dat de Molukse gemeenschap knetterhard optreed tegen dat riftuig. Daar waar politie en justitie faalt mag men wmb het recht in eigen hand nemen en dat krapuul laten zien dat zij dus niet de touwtjes in handen hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je ziet het toch? Omdat het kan? Wie gaat ze tegenhouden? Ze hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt en niet de autoriteit. Imo zie je dat heel duidelijk in dat filmpje.
Nee, maar voor hen is dat wel een excuus - en daar gaat het om. En niet om wat jij of ik daarvan gaan vinden. Denk je dat die ouders uberhaupt door hebben wat hun kinderen uitvreten? Die ouders hebben de hele cultuurswitch niet meegemaakt. Als zo'n jongen thuis komt, zegt hij gewoon dat hij even met z'n vrienden aan het buitenspelen was. Waarom denk je dat ze dat meisje zo bedreigen, als er een aangifte loopt, worden de ouders wakker en krijgen door dat het mis is.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met een beetje degelijke opvoeding gebeurt zoiets niet. Omdat het simpelweg kan is geen excuus.
Een aanslag plegen op een klein meisje omdat het kan_!!! Laffe daad....
Die ouders zijn dus mede schuldig want schijnbaar hebben die zichzelf niet willen assimileren in een ander land dan het hunne. Opbokken dus met gehele gezinnen en doe die fratsen maar in Marokko. Maar daar durven ze dat niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar voor hen is dat wel een excuus - en daar gaat het om. En niet om wat jij of ik daarvan gaan vinden. Denk je dat die ouders uberhaupt door hebben wat hun kinderen uitvreten? Die ouders hebben de hele cultuurswitch niet meegemaakt. Als zo'n jongen thuis komt, zegt hij gewoon dat hij even met z'n vrienden aan het buitenspelen was.
Eigenlijk is het gewoon heel zielig. Ik denk dat die Marokkanen trouwens heel erg veel geluk hebben dat het niet erger met dat meisje is afgelopen. Maarre dat van die auto was toch ook een meisje?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Basicly: een meisje (lees: een kind!) zag een stel Marokkanen een auto in de fik zetten. Vervolgens heeft ze de politie heeft ingelicht. (Zeer terecht dus..) Maar daarna hebben ze haar bedreigt in de supermarkt en kreeg ze een paar dagen later een steen door de ruit tegen haar hooft, waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt met een gebroken schedel!
Ik heb hier geen woorden voor.
Alsof die ouders willen dat hun kinderen op het foute pad gaan, je doet net alsof ze bewust hun kinderen laten ontsporen. Dat is niet het geval, een beetje rationaliteit in zo'n discussie is gewenst.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ouders zijn dus mede schuldig want schijnbaar hebben die zichzelf niet willen assimileren in een ander land dan het hunne. Opbokken dus met gehele gezinnen en doe die fratsen maar in Marokko. Maar daar durven ze dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |