idd.quote:
Ik zal der eens vaker op letten(nooit gedaan namelijkquote:
Lijfstraffen is weer het andere uiterste, maar dit is gewoon te soft. "Hej jongens even ophouden", komop zeg, wat voor autoriteit en gezag straalt dat uit?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:34 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hardere lijfstraffen is dus de oplossing..... welke partij is daar voorstander van? Dan weet ik tenminste wat ik moet stemmen bij de volgende verkiezingen.
Ik zie alleen maar een item over Suske en Wiske.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
idd.
Het begint in met een vechtpartij in een shoarma tent. De redactie van 1 vandaag wordt er opgewonden van.
Nou een knuppel in iemands nek leggen vind ik wel een lijfstraf, maar goed ben het wel met je eens dat dit softe gedoe kansloos is. Wat je zegt: het straalt alles behalve autoriteit uit.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijfstraffen is weer het andere uiterste, maar dit is gewoon te soft. "Hej jongens even ophouden", komop zeg, wat voor autoriteit en gezag straalt dat uit?
Oh maar das omdat Nederlanders verder geëvolueerd zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijfstraffen is weer het andere uiterste, maar dit is gewoon te soft. "Hej jongens even ophouden", komop zeg, wat voor autoriteit en gezag straalt dat uit?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nederlanders zijn nou eenmaal verder geëvolueerd dan primitieve stammen.
Maar hoe ontstaat dit gedrag dan? Dat moet toch ergens beginnen?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jan jans etc. Ook bagger.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een item over Suske en Wiske.
Strenge opvoeding thuis, alle vrijheid op straat. Niemand spreekt hen aan op hun gedrag want hier zijn we te soft. Slecht voorbeeld van oudere broers die het "gemaakt" hebben op de straat. Maar nee mensen, het ligt niet aan de cultuurquote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoe ontstaat dit gedrag dan? Dat moet toch ergens beginnen?
Waarom dóen die gastjes zo?
Slechte opvoeding, frustatie over identiteit om maar een dwarsstraat te noemen. Eigenlijk best wel zielig.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
omdat ze er mee wegkomen?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is niet een duidelijk begin. Niet 1 duidelijke reden. Dat is juist het probleem.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Basicly: een meisje (lees: een kind!) zag een stel Marokkanen een auto in de fik zetten. Vervolgens heeft ze de politie heeft ingelicht. (Zeer terecht dus..) Maar daarna hebben ze haar bedreigt in de supermarkt en kreeg ze een paar dagen later een steen door de ruit tegen haar hooft, waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt met een gebroken schedel!quote:
Je ziet het toch? Omdat het kan? Wie gaat ze tegenhouden? Ze hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt en niet de autoriteit. Imo zie je dat heel duidelijk in dat filmpje.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het kan. Omdat ze kunnen inschatten dat agent Langerak over zich heen laat lopen. Hij hoeft niet met een knuppel te gaan zwaaien, maar hij kan ook bijvoorbeeld ook autoriteit tonen. Het is duidelijk wie de baas is daar.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een beetje degelijke opvoeding gebeurt zoiets niet. Omdat het simpelweg kan is geen excuus.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je ziet het toch? Omdat het kan? Wie gaat ze tegenhouden? Ze hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt en niet de autoriteit. Imo zie je dat heel duidelijk in dat filmpje.
je mist de aanslag met de auto die ook voor haar bedoeld wasquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Basicly: een meisje (lees: een kind!) zag een stel Marokkanen een auto in de fik zetten. Vervolgens heeft ze de politie heeft ingelicht. (Zeer terecht dus..) Maar daarna hebben ze haar bedreigt in de supermarkt en kreeg ze een paar dagen later een steen door de ruit tegen haar hooft, waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt met een gebroken schedel!
Ik heb hier geen woorden voor.
Oh binnenshuis hoeven ze dit denk ik ook niet te proberen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met een beetje degelijke opvoeding gebeurt zoiets niet. Omdat het simpelweg kan is geen excuus.
Als zij, di marokanen schijnbaar de touwtjes in handen hebben en politie faalt dan vind ik het geheel terecht dat de Molukse gemeenschap knetterhard optreed tegen dat riftuig. Daar waar politie en justitie faalt mag men wmb het recht in eigen hand nemen en dat krapuul laten zien dat zij dus niet de touwtjes in handen hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je ziet het toch? Omdat het kan? Wie gaat ze tegenhouden? Ze hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt en niet de autoriteit. Imo zie je dat heel duidelijk in dat filmpje.
Nee, maar voor hen is dat wel een excuus - en daar gaat het om. En niet om wat jij of ik daarvan gaan vinden. Denk je dat die ouders uberhaupt door hebben wat hun kinderen uitvreten? Die ouders hebben de hele cultuurswitch niet meegemaakt. Als zo'n jongen thuis komt, zegt hij gewoon dat hij even met z'n vrienden aan het buitenspelen was. Waarom denk je dat ze dat meisje zo bedreigen, als er een aangifte loopt, worden de ouders wakker en krijgen door dat het mis is.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met een beetje degelijke opvoeding gebeurt zoiets niet. Omdat het simpelweg kan is geen excuus.
Een aanslag plegen op een klein meisje omdat het kan_!!! Laffe daad....
Die ouders zijn dus mede schuldig want schijnbaar hebben die zichzelf niet willen assimileren in een ander land dan het hunne. Opbokken dus met gehele gezinnen en doe die fratsen maar in Marokko. Maar daar durven ze dat niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar voor hen is dat wel een excuus - en daar gaat het om. En niet om wat jij of ik daarvan gaan vinden. Denk je dat die ouders uberhaupt door hebben wat hun kinderen uitvreten? Die ouders hebben de hele cultuurswitch niet meegemaakt. Als zo'n jongen thuis komt, zegt hij gewoon dat hij even met z'n vrienden aan het buitenspelen was.
Eigenlijk is het gewoon heel zielig. Ik denk dat die Marokkanen trouwens heel erg veel geluk hebben dat het niet erger met dat meisje is afgelopen. Maarre dat van die auto was toch ook een meisje?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Basicly: een meisje (lees: een kind!) zag een stel Marokkanen een auto in de fik zetten. Vervolgens heeft ze de politie heeft ingelicht. (Zeer terecht dus..) Maar daarna hebben ze haar bedreigt in de supermarkt en kreeg ze een paar dagen later een steen door de ruit tegen haar hooft, waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt met een gebroken schedel!
Ik heb hier geen woorden voor.
Alsof die ouders willen dat hun kinderen op het foute pad gaan, je doet net alsof ze bewust hun kinderen laten ontsporen. Dat is niet het geval, een beetje rationaliteit in zo'n discussie is gewenst.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ouders zijn dus mede schuldig want schijnbaar hebben die zichzelf niet willen assimileren in een ander land dan het hunne. Opbokken dus met gehele gezinnen en doe die fratsen maar in Marokko. Maar daar durven ze dat niet.
Ik weet niet hoor maar als ik vroeger iets deed wat niet mocht kreeg ik straf en mocht ik niet naar buiten, volgens mij gebeurd dit bij Marokkaanse gezinnen vrij weinig en hebben de ouders geen idee wat hun kinderen doen of ze vinden het wel prima dat kan ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof die ouders willen dat hun kinderen op het foute pad gaan, je doet net alsof ze bewust hun kinderen laten ontsporen. Dat is niet het geval, een beetje rationaliteit in zo'n discussie is gewenst.
Ik weet niet hoor maar als je ouders vroeger niet wisten dat je iets stouts deed, dan kreeg je geen straf.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar als ik vroeger iets deed wat niet mocht kreeg ik straf en mocht ik niet naar buiten, volgens mij gebeurd dit bij Marokkaanse gezinnen vrij weinig en hebben de ouders geen idee wat hun kinderen doen of ze vinden het wel prima dat kan ook.
In Nederland durft men Marokkanen (of wie dan ook) niet uit te zetten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ouders zijn dus mede schuldig want schijnbaar hebben die zichzelf niet willen assimileren in een ander land dan het hunne. Opbokken dus met gehele gezinnen en doe die fratsen maar in Marokko. Maar daar durven ze dat niet.
Maar als ouders leer je je kinderen toch hoe ze zich hebben te gedragen?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof die ouders willen dat hun kinderen op het foute pad gaan, je doet net alsof ze bewust hun kinderen laten ontsporen. Dat is niet het geval, een beetje rationaliteit in zo'n discussie is gewenst.
En hoe komt het dat ze van niks weten?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zielig? Wat is dat nou weer voor een eufemisme?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon heel zielig. Ik denk dat die Marokkanen trouwens heel erg veel geluk hebben dat het niet erger met dat meisje is afgelopen. Maarre dat van die auto was toch ook een meisje?
Uhm ja, en dat is relevant want? Weet jij hoeveel invloed de omgeving waarin je opgroeit heeft op je gedrag?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als ouders leer je je kinderen toch hoe ze zich hebben te gedragen?
Denk je dat deze Marokkaanse jongeren dat niet krijgen als ze thuis komen (en hun ouders er WEL van zouden weten)?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En hoe komt het dat ze van niks weten?
Toen ik als kind iets verkeerds deed kreeg ik een pak slaag.
Niets wijst daar op in ieder geval.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat deze Marokkaanse jongeren dat niet krijgen als ze thuis komen (en hun ouders er WEL van zouden weten)?
Ja, heel veel. Daarom is een goede opvoeding ook van het grootste belang.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm ja, en dat is relevant want? Weet jij hoeveel invloed de omgeving waarin je opgroeit heeft op je gedrag?
En al die Nederlanders weer huilen op internetquote:
Nee maar 9 van de 10 keer wisten ze dus wel wat ik uitspookte en waarom omdat mijn ouders dat in de gaten hielden, veel Marokkaanse ouders intresseert het geen drol waar hun kinderen uithangen of wat ze doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar als je ouders vroeger niet wisten dat je iets stouts deed, dan kreeg je geen straf.
Hoe kan je van mensen verwachten die 30 jaar geleden nog op kamelen reden en amper weten wat de uitkomst is van 1 plus 2 dat ze kinderen kunnen opvoeden in een land wat ze a) niet kennen en b) de taal niet machtig zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als ouders leer je je kinderen toch hoe ze zich hebben te gedragen?
Toen ik klein was deed ik een keer een tante van me na achter haar rug, die vrouw praatte heel raar. Nou, had meteen een draai om mijn oren te pakken.
Zeg dr ns wat van. Misschien speelt inteelt wel een rol in hun bizarre gedragquote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Zijn ouders zullen wel broer en zus zijn.
Er is niet één goede opvoeding. De manier van opvoeden verschilt per plek, tijd, individu. Een jong persoon in een boerengat zal anders opgevoed worden dan een persoon in de stad.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel veel. Daarom is een goede opvoeding ook van het grootste belang.
Zo duidelijk is dat anders niet hoor. Dat zijn slechts incidenten die je hier schetst.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef Chooselife het volgende:
Het begint inmiddels vrij duidelijk te worden dat de Marokkaanse groep verantwoordelijk is voor de ellende in Culemborg. Ik vind het gedrag van de jeugd in dat youtube filmpje illustrerend. Zieken, provoceren, misdragen, uitlokken en totaal geen reactie op autoriteiten.
Ik denk dan ook dat je niet meer kunt spreken van "rivaliserende" groepen, maar een provocerende groep en een slechts reactief gedrag van Molukse kant. Er is tot nu toe niets dat iets anders uitwijst.
Het lijkt me dus juist dat er tegen de Marokkaanse groep moet worden opgetreden en dat de politie beter die betreffende wijk(en) kan isoleren.
Nederlanders, dat zijn de mietjes omdat ze de crimi mocro`s hier nog steeds zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef YazooW het volgende:
Die Marokkanen zijn allemaal mietjes, als ik zo hard buiten de maatschappij geplaatst zou worden zou ik nog veel harder mijn best doen die maatschappij naar de kanker te brengen.
Je ouders spraken Nederlands, hadden contacten met buren, contacten met school. Konden brieven lezen die binnenkwamen. Denk je dat die ouders een dagvaarding kunnen lezen en/of begrijpen? In 9 van de 10 gevallen is dat niet zo. Vaak is het zo dat hun kinderen belastingaangiften moeten doen, de brieven moeten vertalen, dat geeft hen een machtspositie ten opzichte van de ouders.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee maar 9 van de 10 keer wisten ze dus wel wat ik uitspookte en waarom omdat mijn ouders dat in de gaten hielden, veel Marokkaanse ouders intresseert het geen drol waar hun kinderen uithangen of wat ze doen.
En dat is ook het probleem. Wil je er wat aan doen als autochtoon, dan ben je 'racist', 'xenofoob' en heb je last van 'onderbuikgevoelens'quote:Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, we moeten die gasten niet zomaar ons land laten afbreken...
En wiens fout is dat?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je ouders spraken Nederlands, hadden contacten met buren, contacten met school. Konden brieven lezen die binnenkwamen. Denk je dat die ouders een dagvaarding kunnen lezen en/of begrijpen? In 9 van de 10 gevallen is dat niet zo.
quote:PVV: tijd voor zero tolerance in Culemborg, ministers moeten nu optreden of opstappen
maandag 04 januari 2010
Culemborg wordt nu al dagenlang geteisterd door Marokkaanse relschoppers die een spoor van geweld en vernieling achterlaten.
De PVV vraagt zich af hoe het kan dat de straatterroristen nu al dagenlang hun gang kunnen gaan en vindt het hoog tijd voor een ‘zero tolerance’ aanpak waarbij het tuig zo snel mogelijk van straat wordt gehaald.
PVV- Kamerlid Sietse Fritsma licht de situatie toe: “Culemborg is het zoveelste bewijs dat de pappen en nathouden aanpak van minister van der Laan ernstig tekort schiet. Het kabinet moet nu kiezen voor de burger en voor veiligheid en eindelijk straatterroristen met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap ontnemen en het land uit zetten. Als de Ministers het nu weer laten afweten dan moeten ze maar opstappen en een ander het werk laten doen”
Ik heb de historie van Marokkanen in Culemborg even doorgelezen. Die zijn verantwoordelijk voor heel wat terreur, waaronder het wegpesten van die kermisexploitanten. Bovendien zoeken zij steeds de Molukse straten op, hetgeen van pro-actief geweld getuigt. Zij lijken de initiators.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:00 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Zo duidelijk is dat anders niet hoor. Dat zijn slechts incidenten die je hier schetst.
Dat is irrelevant. De vraag is, hoe moet je dat oplossen. Het "naar achteren kijken" heeft ons weinig geboden.quote:
Ja dat is toch hun probleem?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je ouders spraken Nederlands, hadden contacten met buren, contacten met school. Konden brieven lezen die binnenkwamen. Denk je dat die ouders een dagvaarding kunnen lezen en/of begrijpen? In 9 van de 10 gevallen is dat niet zo. Vaak is het zo dat hun kinderen belastingaangiften moeten doen, de brieven moeten vertalen, dat geeft hen een machtspositie ten opzichte van de ouders.
Isoleren idd, en niet zoals die slappe burgemeester zegt: we moeten dat 'met zijn allen' niet willenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef Chooselife het volgende:
Het begint inmiddels vrij duidelijk te worden dat de Marokkaanse groep verantwoordelijk is voor de ellende in Culemborg. Ik vind het gedrag van de jeugd in dat youtube filmpje illustrerend. Zieken, provoceren, misdragen, uitlokken en totaal geen reactie op autoriteiten.
Ik denk dan ook dat je niet meer kunt spreken van "rivaliserende" groepen, maar een provocerende groep en een slechts reactief gedrag van Molukse kant. Er is tot nu toe niets dat iets anders uitwijst.
Het lijkt me dus juist dat er tegen de Marokkaanse groep moet worden opgetreden en dat de politie beter die betreffende wijk(en) kan isoleren.
Ik denk dat je met deze waardevolle analyse het beste naar de Culemborgse politie kunt stappen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb de historie van Marokkanen in Culemborg even doorgelezen. Die zijn verantwoordelijk voor heel wat terreur, waar onder het wegpesten van die kermisexploitanten. Bovendien zoeken zij steeds de Molukse straten op, hetgeen van pro-actief geweld getuigt. Zij lijken de initiators.
Dit in ogenschouw, naast het profiel van de doorsnee Marokkaanse straatterrorist, kan met alle zekerheid worden vastgesteld dat die groep verantwoordelijk is voor de escalaties en dreigende sfeer.
Als dat gedaan wordt krijg je meteen alle softies en politiek correcte types over je heen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nederlanders, dat zijn de mietjes omdat ze de crimi mocro`s hier nog steeds zijn.
Waren ze maar letterlijk uitgezet
Dat is een probleem van de samenleving. Ga jij maar als analfabeet een buitenlandse taal leren, terwijl je ondertussen ploegen draait van 18 uur.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat is toch hun probleem?
Ze hadden in die tijd dat ze hier nu zijn al lang de taal kunnen leren.
Hehe. Mijn reactie was licht sarcastischquote:Ik heb de historie van Marokkanen in Culemborg even doorgelezen. Die zijn verantwoordelijk voor heel wat terreur, waaronder het wegpesten van die kermisexploitanten. Bovendien zoeken zij steeds de Molukse straten op, hetgeen van pro-actief geweld getuigt. Zij lijken de initiators.
Dit in ogenschouw genomen, naast het profiel van de doorsnee Marokkaanse straatterrorist, kan met alle zekerheid worden vastgesteld dat die groep verantwoordelijk is voor de escalaties en dreigende sfeer.
Dat is wel degelijk relevant. Je hebt gelijk dat je daar de problemen nu niet mee oplost maar het is tekenend voor de desintegratie van Marokkanen in de Nederlandse gemeenschap en het Marokkanenprobleem in het algemeen.quote:Dat is irrelevant. De vraag is, hoe moet je dat oplossen. Het "naar achteren kijken" heeft ons weinig geboden.
Weekend? Ploegen van 18 uurquote:Dat is een probleem van de samenleving. Ga jij maar als analfabeet een buitenlandse taal leren, terwijl je ondertussen ploegen draait van 18 uur.
Die weten het dondersgoed. Alleen laten de beleidsmakers zich raadplegen door angst en lafhartigheid.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met deze waardevolle analyse het beste naar de Culemborgse politie kunt stappen.
Neem dan geen kinderen als je zwakzinnig bent. Die ouders zadelen de samenleving met een probleem op. Ergo zijn zij hoofdverantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen niet de samenleving.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een probleem van de samenleving. Ga jij maar als analfabeet een buitenlandse taal leren, terwijl je ondertussen ploegen draait van 18 uur.
En dan, nu weet je dat het tekenend is. Wil je dat op een normale manier oplossen, of blijven we maar lullen dat het tekenend is? Mijns inziens wel typisch Wilderiaans. Vooral constateren, weinig rationele oplossingen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:07 schreef ThaMadEd het volgende:
Dat is wel degelijk relevant. Je hebt gelijk dat je daar de problemen nu niet mee oplost maar het is tekenend voor de desintegratie van Marokkanen in de Nederlandse gemeenschap en het Marokkanenprobleem in het algemeen.
Jezus, over wanhoop gesprokenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:03 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
En dat is ook het probleem. Wil je er wat aan doen als autochtoon, dan ben je 'racist', 'xenofoob' en heb je last van 'onderbuikgevoelens'![]()
Daarnaast het slappe knieënbeleid wat bijv. zo'n burgemeester van Culemborg dan uitvoert. Burgemeesters worden uit de PvDa of D66 stal neergezet, er zal niks concreets gebeuren als praten, theedrinken, coaches, praten. Vind je het gek dat je er niet onderuit komt dat mensen alsnog eigen rechter gaan willen spelen. Willen, want in Nederland komen de Mocro-daders er lekker soft vanaf en dat weten ze maar al te goed.
http://www.rtl.nl/compone(...)toffer_culemborg.xml
Mijns inziens typisch Marokkaans. Veel problemen veroorzaken, wijzen naar anderen en zelf niet met oplossingen komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan, nu weet je dat het tekenend is. Wil je dat op een normale manier oplossen, of blijven we maar lullen dat het tekenend is? Mijns inziens wel typisch Wilderiaans. Vooral constateren, weinig rationele oplossingen.
helaas worden kinderen vaak genomen voor eigen geluk of in de zoektocht naar geluk, daarbij zijn weloverwogen keuzes vaak niet van belang.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Neem dan geen kinderen als je zwakzinnig bent. Die ouders zadelen de samenleving met een probleem op. Ergo zijn zij hoofdverantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen niet de samenleving.
Want in de eerste plaats wat strengere inburgeringsregels hanteren zou natuurlijk xenofoob zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een probleem van de samenleving. Ga jij maar als analfabeet een buitenlandse taal leren, terwijl je ondertussen ploegen draait van 18 uur.
Jaja die kennen we nou wel maar dat de meeste dat maar een aantal jaren hebben gedaan en daarna de WAO in zijn gegaan laat je maar even achter wegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft analfabetisme met zwakzinnigheid te maken. Tjonge jonge zeg. De samenleving heeft voor zo goedkoop mogelijke arbeidskrachten gepleit, die kregen zeg. Met de daarbij behorende nadelen. De Nederlandse bedrijven gingen nou eenmaal bewust niet recruteren in Casablanca of Rabat.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Neem dan geen kinderen als je zwakzinnig bent. Die ouders zadelen de samenleving met een probleem op. Ergo zijn zij hoofdverantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen niet de samenleving.
De burgermeester toont zich bang en onzeker. Hij weet zich duidelijk geen raad met de situatie. Wat mij betreft totaal incompetent en ongeschikt.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Isoleren idd, en niet zoals die slappe burgemeester zegt: we moeten dat 'met zijn allen' niet willen
Oh? Waar zie jij het "wijzen naar anderen"? Je fantasie slaat op hol.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Mijns inziens typisch Marokkaans. Veel problemen veroorzaken, wijzen naar anderen en zelf niet met oplossingen komen.
Het zit diep he, die haat naar Wilders?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan, nu weet je dat het tekenend is. Wil je dat op een normale manier oplossen, of blijven we maar lullen dat het tekenend is? Mijns inziens wel typisch Wilderiaans. Vooral constateren, weinig rationele oplossingen.
Ja, dat soort werk (met zulke uren) kan je niet je hele leven lang doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Jaja die kennen we nou wel maar dat de meeste dat maar een aantal jaren hebben gedaan en daarna de WAO in zijn gegaan laat je maar even achter wegen.
Omdat je het over Wilderiaans hebt. Dat is wijzen naar anderen. Verder met allerlei onzinredenen aankomen over de totaal mislukte integratie. Ook dat is wijzen en de oorzaak buiten je eigen falen zoeken.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh? Waar zie jij het "wijzen naar anderen"? Je fantasie slaat op hol.
Nee, dat zou al een heel goede oplossing zijn om nieuwe aanwas tegen te kunnen houden. Hoezee, een potentiele oplossing!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Want in de eerste plaats wat strengere inburgeringsregels hanteren zou natuurlijk xenofoob zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |