abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76407774
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef EricT het volgende:
ned 1 reportage
idd.
Het begint in met een vechtpartij in een shoarma tent. De redactie van 1 vandaag wordt er opgewonden van.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 4 januari 2010 @ 18:35:35 #77
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76407798
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het voorkomt misverstanden.
Ik zal der eens vaker op letten(nooit gedaan namelijk )
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_76407816
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:34 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Hardere lijfstraffen is dus de oplossing..... welke partij is daar voorstander van? Dan weet ik tenminste wat ik moet stemmen bij de volgende verkiezingen.
Lijfstraffen is weer het andere uiterste, maar dit is gewoon te soft. "Hej jongens even ophouden", komop zeg, wat voor autoriteit en gezag straalt dat uit?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76407838
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

idd.
Het begint in met een vechtpartij in een shoarma tent. De redactie van 1 vandaag wordt er opgewonden van.
Ik zie alleen maar een item over Suske en Wiske.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 4 januari 2010 @ 18:38:04 #80
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76407872
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lijfstraffen is weer het andere uiterste, maar dit is gewoon te soft. "Hej jongens even ophouden", komop zeg, wat voor autoriteit en gezag straalt dat uit?
Nou een knuppel in iemands nek leggen vind ik wel een lijfstraf, maar goed ben het wel met je eens dat dit softe gedoe kansloos is. Wat je zegt: het straalt alles behalve autoriteit uit.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_76407885
quote:

[..]

Oh maar das omdat Nederlanders verder geëvolueerd zijn.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nederlanders zijn nou eenmaal verder geëvolueerd dan primitieve stammen.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 18:38:33 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_76407892
quote:

[..]

Maar hoe ontstaat dit gedrag dan? Dat moet toch ergens beginnen?
Waarom dóen die gastjes zo?
pi_76407915
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar een item over Suske en Wiske.
Jan jans etc. Ook bagger.
Nostalgische reportages over een middelmatige strip, daar gaat de wereld aan kapot.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76407963
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Strenge opvoeding thuis, alle vrijheid op straat. Niemand spreekt hen aan op hun gedrag want hier zijn we te soft. Slecht voorbeeld van oudere broers die het "gemaakt" hebben op de straat. Maar nee mensen, het ligt niet aan de cultuur
  maandag 4 januari 2010 @ 18:40:19 #85
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76407967
quote:

[..]

Slechte opvoeding, frustatie over identiteit om maar een dwarsstraat te noemen. Eigenlijk best wel zielig.
pi_76407973
quote:

[..]

omdat ze er mee wegkomen?
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_76407975
quote:

[..]

Er is niet een duidelijk begin. Niet 1 duidelijke reden. Dat is juist het probleem.
And that is the news.''
  maandag 4 januari 2010 @ 18:40:32 #88
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76407976
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef EricT het volgende:
ned 1 reportage
Basicly: een meisje (lees: een kind!) zag een stel Marokkanen een auto in de fik zetten. Vervolgens heeft ze de politie heeft ingelicht. (Zeer terecht dus..) Maar daarna hebben ze haar bedreigt in de supermarkt en kreeg ze een paar dagen later een steen door de ruit tegen haar hooft, waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt met een gebroken schedel!

Ik heb hier geen woorden voor.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76407984
quote:

[..]

Je ziet het toch? Omdat het kan? Wie gaat ze tegenhouden? Ze hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt en niet de autoriteit. Imo zie je dat heel duidelijk in dat filmpje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408049
quote:

[..]

Omdat het kan. Omdat ze kunnen inschatten dat agent Langerak over zich heen laat lopen. Hij hoeft niet met een knuppel te gaan zwaaien, maar hij kan ook bijvoorbeeld ook autoriteit tonen. Het is duidelijk wie de baas is daar.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:42:28 #91
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76408054
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je ziet het toch? Omdat het kan? Wie gaat ze tegenhouden? Ze hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt en niet de autoriteit. Imo zie je dat heel duidelijk in dat filmpje.
Met een beetje degelijke opvoeding gebeurt zoiets niet. Omdat het simpelweg kan is geen excuus.

Een aanslag plegen op een klein meisje omdat het kan _!!! Laffe daad....
pi_76408089
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Basicly: een meisje (lees: een kind!) zag een stel Marokkanen een auto in de fik zetten. Vervolgens heeft ze de politie heeft ingelicht. (Zeer terecht dus..) Maar daarna hebben ze haar bedreigt in de supermarkt en kreeg ze een paar dagen later een steen door de ruit tegen haar hooft, waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt met een gebroken schedel!

je mist de aanslag met de auto die ook voor haar bedoeld was
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_76408140
Zijn de Molukkers aan de winnende hand?
pi_76408154
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Met een beetje degelijke opvoeding gebeurt zoiets niet. Omdat het simpelweg kan is geen excuus.
Oh binnenshuis hoeven ze dit denk ik ook niet te proberen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 4 januari 2010 @ 18:45:09 #95
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_76408158
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als zij, di marokanen schijnbaar de touwtjes in handen hebben en politie faalt dan vind ik het geheel terecht dat de Molukse gemeenschap knetterhard optreed tegen dat riftuig. Daar waar politie en justitie faalt mag men wmb het recht in eigen hand nemen en dat krapuul laten zien dat zij dus niet de touwtjes in handen hebben.

Nee, dat riftuig heeft voor mij al 10 jaar geleden volledig afgedaan. Schijnbaar durven ze dit niet in hun eigen land waar ze oorspronkelijk vandaan komen (de ouders dan).
Die ouders moet men ook knetterhard straffen want die kunnen hun lieverdjes schijnbaar niet opvoeden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:45:11 #96
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_76408161
Kut Marokkanen altijd
pi_76408212
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Een aanslag plegen op een klein meisje omdat het kan _!!! Laffe daad....
Nee, maar voor hen is dat wel een excuus - en daar gaat het om. En niet om wat jij of ik daarvan gaan vinden. Denk je dat die ouders uberhaupt door hebben wat hun kinderen uitvreten? Die ouders hebben de hele cultuurswitch niet meegemaakt. Als zo'n jongen thuis komt, zegt hij gewoon dat hij even met z'n vrienden aan het buitenspelen was. Waarom denk je dat ze dat meisje zo bedreigen, als er een aangifte loopt, worden de ouders wakker en krijgen door dat het mis is.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 4 januari 2010 @ 18:48:26 #98
110987 ErwinRommel
pi_76408288
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar voor hen is dat wel een excuus - en daar gaat het om. En niet om wat jij of ik daarvan gaan vinden. Denk je dat die ouders uberhaupt door hebben wat hun kinderen uitvreten? Die ouders hebben de hele cultuurswitch niet meegemaakt. Als zo'n jongen thuis komt, zegt hij gewoon dat hij even met z'n vrienden aan het buitenspelen was.
Die ouders zijn dus mede schuldig want schijnbaar hebben die zichzelf niet willen assimileren in een ander land dan het hunne. Opbokken dus met gehele gezinnen en doe die fratsen maar in Marokko. Maar daar durven ze dat niet.
pi_76408298
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon heel zielig. Ik denk dat die Marokkanen trouwens heel erg veel geluk hebben dat het niet erger met dat meisje is afgelopen. Maarre dat van die auto was toch ook een meisje?
pi_76408327
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die ouders zijn dus mede schuldig want schijnbaar hebben die zichzelf niet willen assimileren in een ander land dan het hunne. Opbokken dus met gehele gezinnen en doe die fratsen maar in Marokko. Maar daar durven ze dat niet.
Alsof die ouders willen dat hun kinderen op het foute pad gaan, je doet net alsof ze bewust hun kinderen laten ontsporen. Dat is niet het geval, een beetje rationaliteit in zo'n discussie is gewenst.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408352
Zucht....
pi_76408399
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alsof die ouders willen dat hun kinderen op het foute pad gaan, je doet net alsof ze bewust hun kinderen laten ontsporen. Dat is niet het geval, een beetje rationaliteit in zo'n discussie is gewenst.
Ik weet niet hoor maar als ik vroeger iets deed wat niet mocht kreeg ik straf en mocht ik niet naar buiten, volgens mij gebeurd dit bij Marokkaanse gezinnen vrij weinig en hebben de ouders geen idee wat hun kinderen doen of ze vinden het wel prima dat kan ook.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:51:47 #103
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_76408434
Die Marokkanen zijn allemaal mietjes, als ik zo hard buiten de maatschappij geplaatst zou worden zou ik nog veel harder mijn best doen die maatschappij naar de kanker te brengen.
pi_76408450
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar als ik vroeger iets deed wat niet mocht kreeg ik straf en mocht ik niet naar buiten, volgens mij gebeurd dit bij Marokkaanse gezinnen vrij weinig en hebben de ouders geen idee wat hun kinderen doen of ze vinden het wel prima dat kan ook.
Ik weet niet hoor maar als je ouders vroeger niet wisten dat je iets stouts deed, dan kreeg je geen straf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408455
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

In Nederland durft men Marokkanen (of wie dan ook) niet uit te zetten.
Op dat vlak moet men in Nederland nog een hoop leren.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 18:52:28 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_76408464
quote:

[..]

Maar als ouders leer je je kinderen toch hoe ze zich hebben te gedragen?
Toen ik klein was deed ik een keer een tante van me na achter haar rug, die vrouw praatte heel raar. Nou, had meteen een draai om mijn oren te pakken.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:52:48 #107
110987 ErwinRommel
pi_76408479
quote:

[..]

En hoe komt het dat ze van niks weten?
Toen ik als kind iets verkeerds deed kreeg ik een pak slaag.
pi_76408493
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon heel zielig. Ik denk dat die Marokkanen trouwens heel erg veel geluk hebben dat het niet erger met dat meisje is afgelopen. Maarre dat van die auto was toch ook een meisje?
Zielig? Wat is dat nou weer voor een eufemisme?
Dit is toch gewoon schandalig en crimineel, niks zielig.
Faal van de eeuw.
pi_76408508
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhm ja, en dat is relevant want? Weet jij hoeveel invloed de omgeving waarin je opgroeit heeft op je gedrag?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408548
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En hoe komt het dat ze van niks weten?
Toen ik als kind iets verkeerds deed kreeg ik een pak slaag.
Denk je dat deze Marokkaanse jongeren dat niet krijgen als ze thuis komen (en hun ouders er WEL van zouden weten)?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408605
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Denk je dat deze Marokkaanse jongeren dat niet krijgen als ze thuis komen (en hun ouders er WEL van zouden weten)?
Niets wijst daar op in ieder geval.
Faal van de eeuw.
pi_76408622
Marokkanen weer...
Love is in the air!
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 18:56:49 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_76408647
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhm ja, en dat is relevant want? Weet jij hoeveel invloed de omgeving waarin je opgroeit heeft op je gedrag?
Ja, heel veel. Daarom is een goede opvoeding ook van het grootste belang.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:58:03 #114
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_76408696
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Landgeld het volgende:
Marokkanen weer...
En al die Nederlanders weer huilen op internet
Maar als ze op straat een Marokkaan iets zien doen wat niet mag niet eens durven te kijken
Dat is dus het hele probleem, we moeten die gasten niet zomaar ons land laten afbreken...
pi_76408720
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar als je ouders vroeger niet wisten dat je iets stouts deed, dan kreeg je geen straf.
Nee maar 9 van de 10 keer wisten ze dus wel wat ik uitspookte en waarom omdat mijn ouders dat in de gaten hielden, veel Marokkaanse ouders intresseert het geen drol waar hun kinderen uithangen of wat ze doen.
pi_76408730
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toen ik klein was deed ik een keer een tante van me na achter haar rug, die vrouw praatte heel raar. Nou, had meteen een draai om mijn oren te pakken.
Hoe kan je van mensen verwachten die 30 jaar geleden nog op kamelen reden en amper weten wat de uitkomst is van 1 plus 2 dat ze kinderen kunnen opvoeden in een land wat ze a) niet kennen en b) de taal niet machtig zijn.

Dat soort mensen worden alleen gedreven door egoïsme en het geeft ook aan hoe laks de Nederlandse overheid is geweest. Totale vrijblijvendheid en de absentie van een lange termijn visie. De grootste naoorlogse fout als je het mij vraagt.
pi_76408743
Het begint inmiddels vrij duidelijk te worden dat de Marokkaanse groep verantwoordelijk is voor de ellende in Culemborg. Ik vind het gedrag van de jeugd in dat youtube filmpje illustrerend. Zieken, provoceren, misdragen, uitlokken en totaal geen reactie op autoriteiten.
Ik denk dan ook dat je niet meer kunt spreken van "rivaliserende" groepen, maar een provocerende groep en een slechts reactief gedrag van Molukse kant. Er is tot nu toe niets dat iets anders uitwijst.

Het lijkt me dus juist dat er tegen de Marokkaanse groep moet worden opgetreden en dat de politie beter die betreffende wijk(en) kan isoleren.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:59:13 #118
207372 bastibro
I`ll get there
pi_76408745
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Zijn ouders zullen wel broer en zus zijn.
Zeg dr ns wat van. Misschien speelt inteelt wel een rol in hun bizarre gedrag
pi_76408746
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, heel veel. Daarom is een goede opvoeding ook van het grootste belang.
Er is niet één goede opvoeding. De manier van opvoeden verschilt per plek, tijd, individu. Een jong persoon in een boerengat zal anders opgevoed worden dan een persoon in de stad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408781
Alle ouders denken toch dat hun kids nooit wat uitvreten.

Maar ja, keihard aanpakken mag niet ( bij bepaalde groepen) , 5 km te hard en je wordt tot je dood achtervolgt door de CJIB.

Prioriteiten he.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_76408786
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef Chooselife het volgende:
Het begint inmiddels vrij duidelijk te worden dat de Marokkaanse groep verantwoordelijk is voor de ellende in Culemborg. Ik vind het gedrag van de jeugd in dat youtube filmpje illustrerend. Zieken, provoceren, misdragen, uitlokken en totaal geen reactie op autoriteiten.
Ik denk dan ook dat je niet meer kunt spreken van "rivaliserende" groepen, maar een provocerende groep en een slechts reactief gedrag van Molukse kant. Er is tot nu toe niets dat iets anders uitwijst.

Het lijkt me dus juist dat er tegen de Marokkaanse groep moet worden opgetreden en dat de politie beter die betreffende wijk(en) kan isoleren.
Zo duidelijk is dat anders niet hoor. Dat zijn slechts incidenten die je hier schetst.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:01:52 #122
207372 bastibro
I`ll get there
pi_76408853
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef YazooW het volgende:
Die Marokkanen zijn allemaal mietjes, als ik zo hard buiten de maatschappij geplaatst zou worden zou ik nog veel harder mijn best doen die maatschappij naar de kanker te brengen.
Nederlanders, dat zijn de mietjes omdat ze de crimi mocro`s hier nog steeds zijn.

Waren ze maar letterlijk uitgezet
pi_76408894
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee maar 9 van de 10 keer wisten ze dus wel wat ik uitspookte en waarom omdat mijn ouders dat in de gaten hielden, veel Marokkaanse ouders intresseert het geen drol waar hun kinderen uithangen of wat ze doen.
Je ouders spraken Nederlands, hadden contacten met buren, contacten met school. Konden brieven lezen die binnenkwamen. Denk je dat die ouders een dagvaarding kunnen lezen en/of begrijpen? In 9 van de 10 gevallen is dat niet zo. Vaak is het zo dat hun kinderen belastingaangiften moeten doen, de brieven moeten vertalen, dat geeft hen een machtspositie ten opzichte van de ouders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408915
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef YazooW het volgende:

[..]
Dat is dus het hele probleem, we moeten die gasten niet zomaar ons land laten afbreken...
En dat is ook het probleem. Wil je er wat aan doen als autochtoon, dan ben je 'racist', 'xenofoob' en heb je last van 'onderbuikgevoelens' Daarnaast het slappe knieënbeleid wat bijv. zo'n burgemeester van Culemborg dan uitvoert. Burgemeesters worden uit de PvDa of D66 stal neergezet, er zal niks concreets gebeuren als praten, theedrinken, coaches, praten. Vind je het gek dat je er niet onderuit komt dat mensen alsnog eigen rechter gaan willen spelen. Willen, want in Nederland komen de Mocro-daders er lekker soft vanaf en dat weten ze maar al te goed.

http://www.rtl.nl/compone(...)toffer_culemborg.xml
url
pi_76408923
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je ouders spraken Nederlands, hadden contacten met buren, contacten met school. Konden brieven lezen die binnenkwamen. Denk je dat die ouders een dagvaarding kunnen lezen en/of begrijpen? In 9 van de 10 gevallen is dat niet zo.
En wiens fout is dat?
pi_76408933
quote:
PVV: tijd voor zero tolerance in Culemborg, ministers moeten nu optreden of opstappen
maandag 04 januari 2010
Culemborg wordt nu al dagenlang geteisterd door Marokkaanse relschoppers die een spoor van geweld en vernieling achterlaten.

De PVV vraagt zich af hoe het kan dat de straatterroristen nu al dagenlang hun gang kunnen gaan en vindt het hoog tijd voor een ‘zero tolerance’ aanpak waarbij het tuig zo snel mogelijk van straat wordt gehaald.

PVV- Kamerlid Sietse Fritsma licht de situatie toe: “Culemborg is het zoveelste bewijs dat de pappen en nathouden aanpak van minister van der Laan ernstig tekort schiet. Het kabinet moet nu kiezen voor de burger en voor veiligheid en eindelijk straatterroristen met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap ontnemen en het land uit zetten. Als de Ministers het nu weer laten afweten dan moeten ze maar opstappen en een ander het werk laten doen”
pi_76408961
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:00 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Zo duidelijk is dat anders niet hoor. Dat zijn slechts incidenten die je hier schetst.
Ik heb de historie van Marokkanen in Culemborg even doorgelezen. Die zijn verantwoordelijk voor heel wat terreur, waaronder het wegpesten van die kermisexploitanten. Bovendien zoeken zij steeds de Molukse straten op, hetgeen van pro-actief geweld getuigt. Zij lijken de initiators.
Dit in ogenschouw genomen, naast het profiel van de doorsnee Marokkaanse straatterrorist, kan met alle zekerheid worden vastgesteld dat die groep verantwoordelijk is voor de escalaties en dreigende sfeer.
pi_76408968
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:03 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

En wiens fout is dat?
Dat is irrelevant. De vraag is, hoe moet je dat oplossen. Het "naar achteren kijken" heeft ons weinig geboden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408971
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je ouders spraken Nederlands, hadden contacten met buren, contacten met school. Konden brieven lezen die binnenkwamen. Denk je dat die ouders een dagvaarding kunnen lezen en/of begrijpen? In 9 van de 10 gevallen is dat niet zo. Vaak is het zo dat hun kinderen belastingaangiften moeten doen, de brieven moeten vertalen, dat geeft hen een machtspositie ten opzichte van de ouders.
Ja dat is toch hun probleem?
Ze hadden in die tijd dat ze hier nu zijn al lang de taal kunnen leren.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 19:04:46 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_76408982
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef Chooselife het volgende:

Isoleren idd, en niet zoals die slappe burgemeester zegt: we moeten dat 'met zijn allen' niet willen
pi_76409009
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik heb de historie van Marokkanen in Culemborg even doorgelezen. Die zijn verantwoordelijk voor heel wat terreur, waar onder het wegpesten van die kermisexploitanten. Bovendien zoeken zij steeds de Molukse straten op, hetgeen van pro-actief geweld getuigt. Zij lijken de initiators.

Dit in ogenschouw, naast het profiel van de doorsnee Marokkaanse straatterrorist, kan met alle zekerheid worden vastgesteld dat die groep verantwoordelijk is voor de escalaties en dreigende sfeer.
Ik denk dat je met deze waardevolle analyse het beste naar de Culemborgse politie kunt stappen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76409011
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef bastibro het volgende:

[..]

Nederlanders, dat zijn de mietjes omdat ze de crimi mocro`s hier nog steeds zijn.

Waren ze maar letterlijk uitgezet
Als dat gedaan wordt krijg je meteen alle softies en politiek correcte types over je heen.
Faal van de eeuw.
pi_76409030
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja dat is toch hun probleem?
Ze hadden in die tijd dat ze hier nu zijn al lang de taal kunnen leren.
Dat is een probleem van de samenleving. Ga jij maar als analfabeet een buitenlandse taal leren, terwijl je ondertussen ploegen draait van 18 uur.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 4 januari 2010 @ 19:07:09 #134
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76409073
tjah die gastjes die agent langerak lastig vallen zijn stuk voor stuk jonger dan 12. Daar kun je niks tegen doen, het valt en staat met opvoeding. Die gastjes hangen om half 11 nog op straat, waar zijn in godsnaam die ouders?

geen wonder dat ze op een gegeven moment ontsporen, school niet afmaken, gefrustreerd raken, zichzelf niet ontwikkelen (als in dom blijven) alhoewel een hele groep weer bij draait nadat ze de 25 zijn gepasseerd.
pi_76409085
quote:
Ik heb de historie van Marokkanen in Culemborg even doorgelezen. Die zijn verantwoordelijk voor heel wat terreur, waaronder het wegpesten van die kermisexploitanten. Bovendien zoeken zij steeds de Molukse straten op, hetgeen van pro-actief geweld getuigt. Zij lijken de initiators.
Dit in ogenschouw genomen, naast het profiel van de doorsnee Marokkaanse straatterrorist, kan met alle zekerheid worden vastgesteld dat die groep verantwoordelijk is voor de escalaties en dreigende sfeer.
Hehe. Mijn reactie was licht sarcastisch .
quote:
Dat is irrelevant. De vraag is, hoe moet je dat oplossen. Het "naar achteren kijken" heeft ons weinig geboden.
Dat is wel degelijk relevant. Je hebt gelijk dat je daar de problemen nu niet mee oplost maar het is tekenend voor de desintegratie van Marokkanen in de Nederlandse gemeenschap en het Marokkanenprobleem in het algemeen.
quote:
Dat is een probleem van de samenleving. Ga jij maar als analfabeet een buitenlandse taal leren, terwijl je ondertussen ploegen draait van 18 uur.
Weekend? Ploegen van 18 uur . Als jij 18 uur werkt praat je toch met je collega's? 5 dagen per week 18 uur de tijd om het in de praktijk te leren. Tijd zat lijkt me zo ...
pi_76409089
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat je met deze waardevolle analyse het beste naar de Culemborgse politie kunt stappen.
Die weten het dondersgoed. Alleen laten de beleidsmakers zich raadplegen door angst en lafhartigheid.
pi_76409160
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Neem dan geen kinderen als je zwakzinnig bent. Die ouders zadelen de samenleving met een probleem op. Ergo zijn zij hoofdverantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen niet de samenleving.
pi_76409172
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:07 schreef ThaMadEd het volgende:

Dat is wel degelijk relevant. Je hebt gelijk dat je daar de problemen nu niet mee oplost maar het is tekenend voor de desintegratie van Marokkanen in de Nederlandse gemeenschap en het Marokkanenprobleem in het algemeen.
En dan, nu weet je dat het tekenend is. Wil je dat op een normale manier oplossen, of blijven we maar lullen dat het tekenend is? Mijns inziens wel typisch Wilderiaans. Vooral constateren, weinig rationele oplossingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76409184
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:03 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

En dat is ook het probleem. Wil je er wat aan doen als autochtoon, dan ben je 'racist', 'xenofoob' en heb je last van 'onderbuikgevoelens' Daarnaast het slappe knieënbeleid wat bijv. zo'n burgemeester van Culemborg dan uitvoert. Burgemeesters worden uit de PvDa of D66 stal neergezet, er zal niks concreets gebeuren als praten, theedrinken, coaches, praten. Vind je het gek dat je er niet onderuit komt dat mensen alsnog eigen rechter gaan willen spelen. Willen, want in Nederland komen de Mocro-daders er lekker soft vanaf en dat weten ze maar al te goed.

http://www.rtl.nl/compone(...)toffer_culemborg.xml
Jezus, over wanhoop gesproken
Faal van de eeuw.
pi_76409211
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dan, nu weet je dat het tekenend is. Wil je dat op een normale manier oplossen, of blijven we maar lullen dat het tekenend is? Mijns inziens wel typisch Wilderiaans. Vooral constateren, weinig rationele oplossingen.
Mijns inziens typisch Marokkaans. Veel problemen veroorzaken, wijzen naar anderen en zelf niet met oplossingen komen.

Het moet toch echt uit die mensen zelf komen. Als ze niet willen integreren kan je nog miljoenen euro's ertegenaan gooien, maar als ze in hun eigen cultuur willen blijven kan je die euro's net zo goed gebruiken om de open haard mee aan te steken.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:10:39 #141
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76409223
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Neem dan geen kinderen als je zwakzinnig bent. Die ouders zadelen de samenleving met een probleem op. Ergo zijn zij hoofdverantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen niet de samenleving.
helaas worden kinderen vaak genomen voor eigen geluk of in de zoektocht naar geluk, daarbij zijn weloverwogen keuzes vaak niet van belang.
pi_76409224
quote:

[..]

Want in de eerste plaats wat strengere inburgeringsregels hanteren zou natuurlijk xenofoob zijn?
url
pi_76409229
quote:

[..]

Jaja die kennen we nou wel maar dat de meeste dat maar een aantal jaren hebben gedaan en daarna de WAO in zijn gegaan laat je maar even achter wegen.
pi_76409231
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat heeft analfabetisme met zwakzinnigheid te maken. Tjonge jonge zeg. De samenleving heeft voor zo goedkoop mogelijke arbeidskrachten gepleit, die kregen zeg. Met de daarbij behorende nadelen. De Nederlandse bedrijven gingen nou eenmaal bewust niet recruteren in Casablanca of Rabat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76409251
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Isoleren idd, en niet zoals die slappe burgemeester zegt: we moeten dat 'met zijn allen' niet willen
De burgermeester toont zich bang en onzeker. Hij weet zich duidelijk geen raad met de situatie. Wat mij betreft totaal incompetent en ongeschikt.
pi_76409263
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Mijns inziens typisch Marokkaans. Veel problemen veroorzaken, wijzen naar anderen en zelf niet met oplossingen komen.
Oh? Waar zie jij het "wijzen naar anderen"? Je fantasie slaat op hol.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76409266
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zit diep he, die haat naar Wilders?
PS: +een paar zetels voor Wilders...weer....
Faal van de eeuw.
pi_76409297
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Jaja die kennen we nou wel maar dat de meeste dat maar een aantal jaren hebben gedaan en daarna de WAO in zijn gegaan laat je maar even achter wegen.
Ja, dat soort werk (met zulke uren) kan je niet je hele leven lang doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76409326
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh? Waar zie jij het "wijzen naar anderen"? Je fantasie slaat op hol.
Omdat je het over Wilderiaans hebt. Dat is wijzen naar anderen. Verder met allerlei onzinredenen aankomen over de totaal mislukte integratie. Ook dat is wijzen en de oorzaak buiten je eigen falen zoeken.
pi_76409327
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Want in de eerste plaats wat strengere inburgeringsregels hanteren zou natuurlijk xenofoob zijn?
Nee, dat zou al een heel goede oplossing zijn om nieuwe aanwas tegen te kunnen houden. Hoezee, een potentiele oplossing!
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')