Ff de harde relmocro's uit de diamantbuurt optrommelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op die manier blijft er uiteindelijk maar 1 iemand over. Problem solved.
En dan zijn Nederlanders zogenaamd lafquote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ff de harde relmocro's uit de diamantbuurt optrommelen.
Mijn idee is in ieder geval niet dat van kwaad met kwaad vergelden. Harder optreden, prima. Maar nekschoten maken een buurt niet leefbaarder hoor. Ook niet in Culemborg.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Wat is jouw idee, nog meer thee met ze drinken?
Ik geinde maar wat hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En dan zijn Nederlanders zogenaamd laf
Burgemeester: "Wilt u dat in elke stad in Nederland, ME altijd vol continue aanwezig is, dat is toch geen normale situatie?quote:
Diepgaande journalistiek ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Burgemeester: "Wilt u dat in elke stad in Nederland, ME altijd vol continue aanwezig is, dat is toch geen normale situatie?
Verslaggeefster: "Nee maar het is hier ook geen normale situatie."
Burgemeester: "In deze straten, moeten wij zo snel mogelijk terug naar de normale situatie".
Der zijn mensen hier op het forum die dat trollen noemen.....quote:
Nou komop zeg, de PI was toch best wel duidelijk dacht ik zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Der zijn mensen hier op het forum die dat trollen noemen.....
Maar gemeend of niet, je uitspraak was wel typisch een uitspraak van een straat marrokkaan. In de zin van: alleen kan ik het niet winnen en dus haal ik me grotere broer erbij.
Die zonnebril op die PI (!) was ook typisch Marokkaans.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Der zijn mensen hier op het forum die dat trollen noemen.....
Maar gemeend of niet, je uitspraak was wel typisch een uitspraak van een straat marrokkaan. In de zin van: alleen kan ik het niet winnen en dus haal ik me grotere broer erbij.
Las dit op een ander forum en als dit waar is vind ik het een zeer vreemde zaak en kan ik heel goed begrijpen dat ze pissig zijn.quote:Dat de vier Marokkanen die ook in de auto zaten en betrokken waren bij de aanslag al zijn vrijgelaten door Nederlandse Justitie, valt bij de Molukse gemeenschap in het verkeerde keelgat!!! Wel zitten twee Molukkers nog vast in de cel. Waarom meet Justitie met twee maten??????????
Die agentquote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Kijk trouwens hoe voor lul die agent loopt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die zonnebril op die PI (!) was ook typisch Marokkaans.
Wel een gejatte zonnebril natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die zonnebril op die PI (!) was ook typisch Marokkaans.
HAHAHA! En het dan gek vinden dat het straattuig zich zo verheven voelt. Man man man, in Marokko had zo'n kleine klier allang een knuppel in z'n nek. Totaal geen autoriteit echt.quote:
PI ? Bedoel je die smiley naast je bericht? Sorry maar ik lees alleen je uitspraken en heb verder geen zin om de zogenaamde bedoelde betekenis achter een smiley te ontcijferen....quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou komop zeg, de PI was toch best wel duidelijk dacht ik zo.
En daar heb je de kern van het probleem dus te pakken.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHAHA! En het dan gek vinden dat het straattuig zich zo verheven voelt. Man man man, in Marokko had zo'n kleine klier allang een knuppel in z'n nek.
Zijn ouders zullen wel broer en zus zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Superheld het volgende:
Oude mocro op het nieuws: als we er niet uitkomen dan het recht van het sterkste
Het voorkomt misverstanden.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
PI ? Bedoel je die smiley naast je bericht? Sorry maar ik lees alleen je uitspraken en heb verder geen zin om de zogenaamde bedoelde betekenis achter een smiley te ontcijferen....
Op dit forum noemen sommigen een berichtje als van Mutant humor en een reactie als die van jou zuur.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
PI ? Bedoel je die smiley naast je bericht? Sorry maar ik lees alleen je uitspraken en heb verder geen zin om de zogenaamde bedoelde betekenis achter een smiley te ontcijferen....
Ja echt hequote:Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Die agent
"En jij moet ophouden, want.......dat is vervelend"
Hardere lijfstraffen is dus de oplossing..... welke partij is daar voorstander van? Dan weet ik tenminste wat ik moet stemmen bij de volgende verkiezingen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHAHA! En het dan gek vinden dat het straattuig zich zo verheven voelt. Man man man, in Marokko had zo'n kleine klier allang een knuppel in z'n nek. Totaal geen autoriteit echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |