Marokkanen hebben dat gedaan?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef capricia het volgende:
Ik weet wel dat veel Molukkers nog een appeltje te schillen hebben met de Moslims die in de Molukken wat moordpartijen begaan hebben...
Nee laten we inderdaad massaal het recht in eigen handen nemen, dan komen we net zo ver als al die etnische minderheden die continue negatief in het nieuws zijn. Nah goed de meeste Nederlanders wonen toch in betere wijken waar dit soort taferelen niet voorkomen. Nuff said.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik jank niet hoor, in tegenstelling tot de meeste Nederlanders in elke Marokkanen topic. Doe zelf wat of stop met janken/klagen. Gelukkig pikken de Molukkers dergelijke pesterijen niet.
Als je mijn post had gelezen had je geweten dat het geen onzin bericht is. De retoriek die sommigen (waaronder de media) gebruikt roept de sfeer uit die oorlog op.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef IHVK het volgende:
Ik had de Lapo dus, hier verder.
Lapo:
__
[..]
Marokkanen hebben dat gedaan?
Zo nee, onzin bericht.
Deels waar. De Molukken van Noord naar Zuid zijn een continuum; in het Noorden is 70% Islamitisch, in het Midden 60% en in het uiterste zuiden slechts 10%. Overal geeft dat ruwweg een 55:45 verdeling.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef AryaMehr het volgende:
Noord-Molukkers zijn (volgens mij) voornamelijk Moslims, in tegenstelling tot de Zuid-Molukkers die over het algemeen christelijk zijn.
Moslims zijn geen volk dus wat hebben de Nederlandse moslims met die andere moslims in de Molukken te maken? Het zou wat zijn als mensen christenen en joden in Nederland zouden aanvallen om hun misdaden elders.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef capricia het volgende:
Ik weet wel dat veel Molukkers nog een appeltje te schillen hebben met de Moslims die in de Molukken wat moordpartijen begaan hebben...
Ja, of dat ze in Nederland zouden voorstellen om de hele Koran te verbieden, omdat een paar Marokkaanse jochies overlast veroorzaken op straat. O, wacht...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Moslims zijn geen volk dus wat hebben de Nederlandse moslims met die andere moslims in de Molukken te maken? Het zou wat zijn als mensen christenen en joden in Nederland zouden aanvallen om hun misdaden elders.
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, of dat ze in Nederland zouden voorstellen om de hele Koran te verbieden, omdat een paar Marokkaanse jochies overlast veroorzaken op straat. O, wacht...
Een paarquote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, of dat ze in Nederland zouden voorstellen om de hele Koran te verbieden, omdat een paar Marokkaanse jochies overlast veroorzaken op straat. O, wacht...
Krijgen we die discussie weer: mijn volk is beter dan jouw volk.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef bastibro het volgende:
Turken zijn ook moslim en daar hoor je niet veel slechts van hOOr.
Zijn over het algemeen harde werkers en aardige ondernemers.
Internethelden verzamelplaats.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://maluku4you.web-log(...)247#comment-26604247
Het is gezellig hier.
Bedoel je na een bepaalde tijd? Mensen werken toch gewoon?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
Aangezien het doorgaans mannen zijn die voor onrust zorgen, pleit ik voor een straatverbod voor mannen.
Dan werken ze maar thuis.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedoel je na een bepaalde tijd? Mensen werken toch gewoon?
De Turken in Nederland zijn inderdaad beschaafder dan de Marokkanen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef bastibro het volgende:
Turken zijn ook moslim en daar hoor je niet veel slechts van hOOr.
Zijn over het algemeen harde werkers en aardige ondernemers.
-weg-
Geen mannen op straat als de vrouwen aan het shoppen zijn!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedoel je na een bepaalde tijd? Mensen werken toch gewoon?
Dit kun je toch onmogelijk nog beweren, dat het om een 'paar jochies' gaat .quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Beschaafder dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Turken in Nederland zijn inderdaad beschaafder als de Marokkanen.
QFTquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Turken in Nederland zijn inderdaad beschaafder als de Marokkanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |