Er zijn ook Molukse imamsquote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat er imams zijn die deze zaak wel willen laten escaleren?
Hoe vaak is Iran ook alweer veroverd?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat jullie Nederlanders te schijterig zijn om het zelf een keer op te lossen? Vandaar de enorme belangstelling op allerlei websites.
Daar kom je slechts achter als je daadwerkelijk zijn advies opvolgt, de politie terugtrekt en het barbarisme hoogtij laat vieren...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje excentriek, maar het zou mooi zijn als hij gelijk heeft.
Lijkt me niet dat iemand serieus overweegt dit advies in de praktijk te brengen.quote:De overheid moet daarom zijn rol in deze confrontatie drastisch beperken. Laat de natuur vooral zijn gang gaan”, aldus Kerseboom.
Wilders heeft interesse getoond in dit project.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Sjaakz het volgende:
Lijkt me niet dat iemand serieus overweegt dit advies in de praktijk te brengen.
Ik kan je verzekeren dat geen enkel uitheemse bevolkingsgroep in Iran dergelijke acties kan flikken en dat de Iraniers vervolgens lijdzaam staan toe te kijken. In het Oosten van Iran verbleven veel Afghaanse vluchtelingen die hun handen niet van Iraanse vrouwen konden afhouden en dat hebben ze geweten ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe vaak is Iran ook alweer veroverd?
overigens ligt het er ook aan waar je in nederland bent. Hier in het noorden was er sprake van overlast door asielzoekers. Toen er te ver werd gegaan, stonden er wel enkele tientallen mensen voor de poort van het centrum (enkel tegengehouden door ME). dus zeker niet alle nederlanders laten met zich sollenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vaak genoeg Marokkanen met elkaar op de vuist zien gaan.
Toch staan Marokkanen er wel meer voor elkaar dan wij (laffe) Nederlanders. In Gouda is het gezeik met die lui al jaren aan de gang. Verbaast me dat er nooit knokploegen zijn opgericht om Mocro's af te rossen.
Misschien goed om even te specificeren wie "het geweten hebben", de Afghanen, de Iraanse vrouwen of allebei?. Volgens de Westerse versie van de sharia heb je het hier namelijk waarschijnlijk over de Iraanse vrouwen die gestenigd werden na hun onvrijwillige overspel.quote:
De Afghanen hadden het geweten. En de sharia werd niet toegepast, maar de Iraniers namen zelf het hef in handen.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:59 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Misschien goed om even te specificeren wie "het geweten hebben", de Afghanen, de Iraanse vrouwen of allebei?. Volgens de Westerse versie van de sharia heb je het hier namelijk waarschijnlijk over de Iraanse vrouwen die gestenigd werden na hun onvrijwillige overspel.
Hopelijk wel de schuldige Afghanenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Afghanen hadden het geweten. En de sharia werd niet toegepast, maar de Iraniers namen zelf het hef in handen.
Klinkt als een rechtsstaat..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Afghanen hadden het geweten. En de sharia werd niet toegepast, maar de Iraniers namen zelf het hef in handen.
Ja volkswoede en lynchpartijen zijn inderdaad een goede manier om zoiets op te lossen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zo zal het wel weer gaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:47 schreef BeSimple het volgende:
Ja ik heb het gevoel dat de Marokkanen toch net iets meer uitspoken dan de Molukkers, waarom?
http://www.volkskrant.nl/(...)mborgse_probleemwijk
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)3-jarig-meisje.dhtml (15 jarig meisje niet 13!!)
Maar we kunnen ook voor de zachte aanpak weer gaan, jarenlange ervaring wijst uit dat dit werkt... praten praten en nog eens praten![]()
Onder het mom van: ''van onze vrouwen blijf je af'' of ''wie niet horen wil, moet maar voelen''. Het is dat de Marokkanen dergelijke acties in Westerse landen kunnen permitteren, maar in landen als Marokko zou dit nooit gepikt worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja volkswoede en lynchpartijen zijn inderdaad een goede manier om zoiets op te lossen.
Alle onschuldige mensen die je daarin meeneemt neem je maar voor lief.
Ik jank niet hoor, in tegenstelling tot de meeste Nederlanders in elke Marokkanen topic. Doe zelf wat of stop met janken/klagen. Gelukkig pikken de Molukkers dergelijke pesterijen niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:06 schreef ASroma het volgende:
sowieso dat gejank van die AryaMehr over dat Nederlanders niks zouden doen etc. etc. en pussy's zijn in elk topic, lachwekkend werkelijk.
Iedereen steunt ze omdat het om de moslims gaat. Die molukkers zijn geen moslim.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef EricT het volgende:
[..]
Is het niet zo? Denk je werkelijk dat iedereen altijd all pro-Molukken is geweest?
Nee iedereen steunt de Molukkers nu plotseling omdat die 50.000 mensen (alweer) moeten opknappen wat al die andere miljoenen niet durven !
Volgens mij zijn er ook een boel Molukkers Moslim. Dus wat je schrijft klopt niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen steunt ze omdat het om de moslims gaat. Die molukkers zijn geen moslim.
soort zoekt soort
Klopt wel. De Molukkers die daar wonen zijn geen moslimsquote:Op maandag 4 januari 2010 17:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook een boel Molukekrs Moslim. Dus wat je schrijft klopt niet.
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen steunt ze omdat het om de moslims gaat. Die molukkers zijn geen moslim.
soort zoekt soort
Klopt. Maar in Culemborg zijn de molukkers GEEN moslims maar christenen die een oorlog willen met de lokale moslimbevolking in Culemborgquote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef EricT het volgende:
[..]
In die wijk zijn volgens mij geen Moslim Molukkers. maar ze zijn er wel degelijk in Nederland. Tis een misverstand om te denken dat Molukkers christelijk zijn, op de Molukken is de meerderheid is zelfs islamitisch (in NL is de meerderheid christelijk)
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef capricia het volgende:
Ik weet wel dat veel Molukkers nog een appeltje te schillen hebben met de Moslims die in de Molukken wat moordpartijen begaan hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |