Als jij een bericht plaatst en iemand reageert dan wordt het binnen vijf berichten persoonlijk. Daarom reageer ik ook niet meer op jou en een aantal andere users.quote:
Als je je aan bepaalde users ergert is negeren een goede optie, scheelt ons ook een hoop geveegquote:Op zondag 14 december 2025 12:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij een bericht plaatst en iemand reageert dan wordt het binnen vijf berichten persoonlijk. Daarom reageer ik ook niet meer op jou en een aantal andere users.
De rest van Fok niet.quote:Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Ik mis mijn topic over de Belarus - USA deal...
Wat doe je nu dan?quote:Op zondag 14 december 2025 12:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij een bericht plaatst en iemand reageert dan wordt het binnen vijf berichten persoonlijk. Daarom reageer ik ook niet meer op jou en een aantal andere users.
Jij kunt je beter afvragen wat jijzelf aan het doen bent? Mijn mening m.b.t. de samenleving veranderd toch niet, pas als men zodanig bouwt dat de jongeren veel ruimte krijgen om te spelenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |