helemaal geen kut topic johquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een kuttopic Klaas, face it.
Die mochten altijd al. Alleen geen premium-artikelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Blijkbaar mogen berichten van de Telegraaf weer.
Dat wist ik niet.
Het mag volgens mij wel, maar het is niet bedoeling dat je het hele artikel gaat quoten, dat zou eigenlijk nergens mogen, het is gangbaar om de intro over te nemen en eventueel te quoten wat relevant is voor de discussie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Die mochten altijd al. Alleen geen premium-artikelen.
Trouw en Volkskrant mogen niet.
Ze veranderen ook om de haverklap artikelen naar premium. Heb je iets gepost en een paar uur later is het ineens een premium artikel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het mag volgens mij wel, maar het is niet bedoeling dat je het hele artikel gaat quoten, dat zou eigenlijk nergens mogen, het is gangbaar om de intro over te nemen en eventueel te quoten wat relevant is voor de discussie.
Dat is idd vervelend, maar mbt tot de regels gaat het erom dat in principe alles wat op internet staat onder auteursrecht valt, tenzij expliciet vermeld dat het voor vrij gebruik is. Kortom men wil niet dat men hier het hele artikel post omdat je dan gezeik met de uitgevers krijgt, en bedrijven als DPG scannen dat automatisch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze veranderen ook om de haverklap artikelen naar premium. Heb je iets gepost en een paar uur later is het ineens een premium artikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |