Bron: ANP, Google nieuwsquote:DEN HAAG - De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding die over de bewaking van Wilders gaat, wil niet reageren op de bevindingen tijdens de undercoveractie van de journaliste van HP/De Tijd. "Daarmee zouden we inzicht in zijn beveiliging geven", aldus een zegsman.
Journaliste Karen Geurtsen drong afgelopen zomer eenvoudigweg met een sollicitatie onder haar eigen naam de PVV binnen. Na een gesprek van een half uur met het Kamerlid De Roon was zij aangenomen als diens beleidsmedewerker. Van een grondige check van haar achtergrond lijkt geen sprake te zijn geweest. Haar familieleden en vrienden zijn nooit benaderd om achtergrondinformatie. "Alleen het intikken van mijn naam op Google had destijds al onthuld dat ik journalist ben." Op verschillende momenten was de verslaggeefster naar eigen zeggen in de directe omgeving van Wilders, terwijl zijn bewaking op die ogenblikken volgens haar minder scherp was. Zoals tijdens een fractieboottocht. Volgens Geurtsen werd zij bij het aan boord gaan niet gefouilleerd en werden ook haar spullen niet doorzocht. In theorie had zij een bom kunnen verbergen en met een smoes weer van boord kunnen gaan.
De komende weken beschrijft de journaliste haar ervaringen en ontdekkingen bij de PVV in HP/De Tijd. "Ik wilde vooral weten wat er binnen de partij leeft. Zo is opmerkelijk dat De Roon mij al snel zijn speeches liet schrijven. Verder onthulde hij dat de PVV-top niet verwacht de komende jaren te gaan regeren omdat men vermoedt dat andere partijen dit zullen tegenhouden. Racistische uitspraken waren er af en toe."
Jah en ik zie daar geen enkele bericht over racismequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
Meki hier was al een topic over:
Infiltrant: 'Beveiliging van PVV niet in orde'
Ik bedoelde serieus thanks, omdat ik voor een onderzoek op zoek ben naar dit soort berichten.quote:
Jepquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik bedoelde serieus thanks, omdat ik voor een onderzoek op zoek ben naar dit soort berichten.
Uiteraard gebeurt dit nergens anders, ook niet bij Meki's vriendjes, dus zullen NOOIT iets zeggen als "die kaaskoppen" want zo zijn ze niet!quote:Racistische uitspraken waren er af en toe."
Ik snap dat het voor je erg. Ik begrijp het dat je met Wilders meeleeft hijheeft het zwaar en kan jouw hulp erg gebruikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Rijpie het volgende:
Als de media feiten plaatst over Geert Wilders dan is het om feiten naar buiten te brengen.
als de media feiten over Marokkanen plaatst dan doen ze dat om de kijkcijfers/sensatie.
Toch Meki?
Exact.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Rijpie het volgende:
Als de media feiten plaatst over Geert Wilders dan is het om feiten naar buiten te brengen.
als de media feiten over Marokkanen plaatst dan doen ze dat om de kijkcijfers/sensatie.
Toch Meki?
Gelijk naar de anderen wijzen en gelijk in je slachtoffer rol hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard gebeurt dit nergens anders, ook niet bij Meki's vriendjes, dus zullen NOOIT iets zeggen als "die kaaskoppen" want zo zijn ze niet!
Welke feiten??? Plaats eens wat feiten danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep
Wilders nu aan het huilen
Wilders zegt in een reactie te balen als een stekker. "Ik voel me niet onveiliger hierdoor, maar wel gepakt. Dit is laag bij de grond."
Baal je als een stekker ? Waarom nu de feiten naar boven komen
Tis wel weer goed met je, ik keur af een toe een opmerking niet af alsof het meteen een Nazibolwerk is nee, ik ben realistisch, je moet mijn surinaamse collega hier naast me eens horen soms, so what?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelijk naar de anderen wijzen en gelijk in je slachtoffer rol he
Geen enkele afkeuring maar je staat er bijna achter
Het is bevestigd door een journalist en door de OM en door de rechtbankquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel weer goed met je, ik keur af een toe een opmerking niet af alsof het meteen een Nazibolwerk is nee, ik ben realistisch, je moet mijn surinaamse collega hier naast me eens horen soms, so what?
Je had je bericht toch gewoon daar kunnen posten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah en ik zie daar geen enkele bericht over racisme
Blijkbaar willen de wildersstemmers op fok dit snel in de doofpot stoppen zodat niemand het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |