abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76437023
Geen grondige check voor stagiaire PVV Van een onzer verslaggeefsters
quote:
DEN HAAG - De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding die over de bewaking van Wilders gaat, wil niet reageren op de bevindingen tijdens de undercoveractie van de journaliste van HP/De Tijd. "Daarmee zouden we inzicht in zijn beveiliging geven", aldus een zegsman.

Journaliste Karen Geurtsen drong afgelopen zomer eenvoudigweg met een sollicitatie onder haar eigen naam de PVV binnen. Na een gesprek van een half uur met het Kamerlid De Roon was zij aangenomen als diens beleidsmedewerker. Van een grondige check van haar achtergrond lijkt geen sprake te zijn geweest. Haar familieleden en vrienden zijn nooit benaderd om achtergrondinformatie. "Alleen het intikken van mijn naam op Google had destijds al onthuld dat ik journalist ben." Op verschillende momenten was de verslaggeefster naar eigen zeggen in de directe omgeving van Wilders, terwijl zijn bewaking op die ogenblikken volgens haar minder scherp was. Zoals tijdens een fractieboottocht. Volgens Geurtsen werd zij bij het aan boord gaan niet gefouilleerd en werden ook haar spullen niet doorzocht. In theorie had zij een bom kunnen verbergen en met een smoes weer van boord kunnen gaan.

De komende weken beschrijft de journaliste haar ervaringen en ontdekkingen bij de PVV in HP/De Tijd. "Ik wilde vooral weten wat er binnen de partij leeft. Zo is opmerkelijk dat De Roon mij al snel zijn speeches liet schrijven. Verder onthulde hij dat de PVV-top niet verwacht de komende jaren te gaan regeren omdat men vermoedt dat andere partijen dit zullen tegenhouden. Racistische uitspraken waren er af en toe."
Bron: ANP, Google nieuws

Bevestigd door een undercover journalist die bij deze racistische partij..
PVV is hard aangepakt en de ware aard van deze beweging is naar boven gekomen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 14:16:47 #2
137949 Disana
pi_76437086
Meki
pi_76437091
ok
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_76437112
Tof. Thanks.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76437115
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
Meki hier was al een topic over:

Infiltrant: 'Beveiliging van PVV niet in orde'
Jah en ik zie daar geen enkele bericht over racisme
Blijkbaar willen de wildersstemmers op fok dit snel in de doofpot stoppen zodat niemand het weet
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:18:08 #7
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76437124
Ow Noessssssss
Snollebolt
pi_76437166
En nu moeten we met z'n allen rennen naar de winkel voor de komende HP/De Tijd?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_76437169
Wat een reacties
pi_76437198
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Meki het volgende:
Wat een reacties
Ik bedoelde serieus thanks, omdat ik voor een onderzoek op zoek ben naar dit soort berichten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76437231
Als de media feiten plaatst over Geert Wilders dan is het om feiten naar buiten te brengen.

als de media feiten over Marokkanen plaatst dan doen ze dat om de kijkcijfers/sensatie.

Toch Meki?
pi_76437252
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik bedoelde serieus thanks, omdat ik voor een onderzoek op zoek ben naar dit soort berichten.
Jep

Wilders nu aan het huilen

Wilders zegt in een reactie te balen als een stekker. "Ik voel me niet onveiliger hierdoor, maar wel gepakt. Dit is laag bij de grond."

Baal je als een stekker ? Waarom nu de feiten naar boven komen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:21:16 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_76437260
quote:
Racistische uitspraken waren er af en toe."
Uiteraard gebeurt dit nergens anders, ook niet bij Meki's vriendjes, dus zullen NOOIT iets zeggen als "die kaaskoppen" want zo zijn ze niet!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_76437288
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Rijpie het volgende:
Als de media feiten plaatst over Geert Wilders dan is het om feiten naar buiten te brengen.

als de media feiten over Marokkanen plaatst dan doen ze dat om de kijkcijfers/sensatie.

Toch Meki?
Ik snap dat het voor je erg. Ik begrijp het dat je met Wilders meeleeft hijheeft het zwaar en kan jouw hulp erg gebruiken
  FOK!fotograaf dinsdag 5 januari 2010 @ 14:22:21 #15
145146 Andyy
pi_76437300
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Rijpie het volgende:

Toch Meki?
Exact.
pi_76437303
Ohjee er waren afentoe racistische uitspraken. Ga eens met een glaasje tegen de muur naar je buren luisteren. In elke privécontext wordt wel eens iets geroepen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:22:43 #17
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76437315
Een journalist is ook helemaal niet partijdig en zoekt al helemaal niet naar sappige artikeltjes! !
pi_76437322
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uiteraard gebeurt dit nergens anders, ook niet bij Meki's vriendjes, dus zullen NOOIT iets zeggen als "die kaaskoppen" want zo zijn ze niet!
Gelijk naar de anderen wijzen en gelijk in je slachtoffer rol he
Geen enkele afkeuring maar je staat er bijna achter
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:23:18 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_76437347
De PVV racistisch!?!??! No fucking way(!)
pi_76437356
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Jep

Wilders nu aan het huilen

Wilders zegt in een reactie te balen als een stekker. "Ik voel me niet onveiliger hierdoor, maar wel gepakt. Dit is laag bij de grond."

Baal je als een stekker ? Waarom nu de feiten naar boven komen
Welke feiten??? Plaats eens wat feiten dan
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_76437371

goh, af en toe racistische uitspraken bij de PVV. Ik ben geschokt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:23:55 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_76437380
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Gelijk naar de anderen wijzen en gelijk in je slachtoffer rol he
Geen enkele afkeuring maar je staat er bijna achter
Tis wel weer goed met je, ik keur af een toe een opmerking niet af alsof het meteen een Nazibolwerk is nee, ik ben realistisch, je moet mijn surinaamse collega hier naast me eens horen soms, so what?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:24:11 #23
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_76437394
Meki, de Michael Moore van de Islam
pi_76437445
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tis wel weer goed met je, ik keur af een toe een opmerking niet af alsof het meteen een Nazibolwerk is nee, ik ben realistisch, je moet mijn surinaamse collega hier naast me eens horen soms, so what?
Het is bevestigd door een journalist en door de OM en door de rechtbank
Nu heeft zijn eigen medewerker het bevestigd en toch meten hier users met 2 maten als het om racisme gaat.
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 14:25:26 #25
137949 Disana
pi_76437447
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah en ik zie daar geen enkele bericht over racisme
Blijkbaar willen de wildersstemmers op fok dit snel in de doofpot stoppen zodat niemand het weet
Je had je bericht toch gewoon daar kunnen posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')