abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76477886
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:31 schreef 311258 het volgende:

[..]

Kunt u begrip opbrengen dat de PVV (voorvechters van de vrijheids van menings uiting zeggen ze tenminste) dit artikel wil laten verwijderen.?????
Je bedoelt dat een PVV-medewerker een mailtje heeft gestuurd met daarin het klemmende verzoek om verwijdering?
Ik vind het redelijk.

Helemaal als je dit vergelijkt met wat Kurt Westengaard (er werd namelijk in deze topic iets gezegd over de Deense cartoonaffaire) allemaal heeft meegemaakt en nog steeds moet doormaken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_76477888
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind het dom dat ze gereageerd hebben.Had een ander voor ze moeten doen. Het waren gewoon leugens die hun eigen leven gaan leiden. Zo heb ik meerdere rechtszaken gezien waar, ook al blijkt iemand onschuldig te zijn, deze schuldvraag door de burger altijd blijft hangen.

Mensen die veroordeeld blijven totdat je ze de uitspraak laat zien, en dan nog achter de rug om zeggen waar rook is... Het gaat me ook om de familie die er nu doorgehaald zou worden wanneer hier niet tegenin gegaan ou worden, meneer. heb u daar wel aan gedacht? Bent u bekend met de kring en een zin fluisteren die weer verder fluistert?

Het gaat me dus niet eens om de naam Geert Wilders.

En mijn mening over de PVV staat wel ergens. Ik denk dat deze partij net zo min aan de macht moet komen als een communistische partij. Denk ook niet dat ze WILLEN regeren.
Een eigen leven leiden? Dat is natuurlijk nonsens. Als dat het geval zou zou zijn, dan zou het onmogelijk zijn om nog satische stukken te schrijven. Maar misschien moet de ietwat beperkt begaafde tokkiemens gewoon verre blijven van satire. Met diens beperkte verstandelijke vermogen kan hij of zij wellicht geen onderscheid maken tussen realiteit en fictie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76477890
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Er zijn nu zelfs mensen die het ineens kwalijk vinden dat de dode Ramses hiervoor werd gebruikt. Ik wed dat de vrienden van Ramses dit prima kunnen waarderen.
Jij vult dat nu ook gewoon in zoals je er zelf over denkt. Mensen die een gelifde hebben verloren en waar de hele familie als uitschot wordt bestempeld accepteer jij ook niet wanneer je familie je lief is toch? Ieder mens is verschillend.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_76477913
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef 311258 het volgende:

[..]

Die PVVers herken je toch zo
Dat is een parodie op zichzelf hier op Fok!, niemand is hier een aanhanger van de PVV nl.
Maar als er dan eens een poll verschijnt, op wie stem je, dan is de uitslag PVV 380, PvdA 2, D66 13 etc.
I´m back.
pi_76477925
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Jij vult dat nu ook gewoon in zoals je er zelf over denkt. Mensen die een gelifde hebben verloren en waar de hele familie als uitschot wordt bestempeld accepteer jij ook niet wanneer je familie je lief is toch? Ieder mens is verschillend.
Punt is alleen dat Ramses niet het mikpunt is van de spot. Lees jij overigens wel eens columns?
pi_76477945
Geert moet nu tonen dat de PVV geen tweede LPF is en stappen ondernemen. Ik heb vertrouwen in Geert.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 12:50:03 #107
137949 Disana
pi_76477950
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja natuurlijk vul ik dat in. Ik STEL toch ook niet dat het zo is?

Ik begrijp niet waar dat uitschot vandaan komt?
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:50:16 #108
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_76477961
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:31 schreef paddy het volgende:
Vrijheid van mening is dus.....Ik mag zeggen dat je pedofiel bent en dit op internet zetten? Of ik mag zeggen dat jij hebt gezegd dat je de koningin op 30 april wil vermoorden? Dat jij zegt dat de buurman de overbuurvrouw uit de wijk wil zetten omdat de hele familie moordenaars of criminelen zijn?
Zie je dan echt geen enkel verschil tussen dit soort beschuldigingen en een satirisch artikel op een satirische website? Of denk je ook dat Evert ten Napel in de AH commentaar zat te geven omdat hij de winterstop anders niet doorkomt, Marijke Helwegen op de Unesco Werelderfgoedlijst staat en het Nederlandse leger Reykjavik aan het aanvallen is?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_76477962
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een eigen leven leiden? Dat is natuurlijk nonsens. Als dat het geval zou zou zijn, dan zou het onmogelijk zijn om nog satische stukken te schrijven. Maar misschien moet de ietwat beperkt begaafde tokkiemens gewoon verre blijven van satire. Met diens beperkte verstandelijke vermogen kan hij of zij wellicht geen onderscheid maken tussen realiteit en fictie.
Ah, nu ben ik dus een Tokkie mens? Beschaving en opvoeding?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_76477983
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat een PVV-medewerker een mailtje heeft gestuurd met daarin het klemmende verzoek om verwijdering?
Ik vind het redelijk.

Helemaal als je dit vergelijkt met wat Kurt Westengaard (er werd namelijk in deze topic iets gezegd over de Deense cartoonaffaire) allemaal heeft meegemaakt en nog steeds moet doormaken.
Dus we moeten een beetje nadoen wat de belager van Westengaard doet?
pi_76477984
NSDAP wou ook alles verbieden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_76478013
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:50 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Zie je dan echt geen enkel verschil tussen dit soort beschuldigingen en een satirisch artikel op een satirische website? Of denk je ook dat Evert ten Napel in de AH commentaar zat te geven omdat hij de winterstop anders niet doorkomt, Marijke Helwegen op de Unesco Werelderfgoedlijst staat en het Nederlandse leger Reykjavik aan het aanvallen is?
Weet je? Ik kan een beetje satire best waarderen wanneer het herkenbaar is als satire. Ik zie dat in dit stuk gewoon niet. Wordt ook niet gepresenteerd als satire op sites die dit stuk weer overnemen.
pi_76478062
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Ah, nu ben ik dus een Tokkie mens? Beschaving en opvoeding?
Dat schrijf ik niet. Ik neem aan dat jij onderscheid kan maken tussen fictie en werkelijkheid. Ik spreek slechts mijn verbazing uit over jouw opmerkingen. Satire wordt namelijk zelden verward voor de werkelijkheid. Satire is gewoon satire.
pi_76478065
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Weet je? Ik kan een beetje satire best waarderen wanneer het herkenbaar is als satire. Ik zie dat in dit stuk gewoon niet. Wordt ook niet gepresenteerd als satire op sites die dit stuk weer overnemen.
Dat is de schuld van die sites, de Speld-site is duidelijk satire. Ik bedoel kijk eens op de beginpagina: F16's die IJsland aanvallen en een rontgenfoto van de onderbuik van Nederland ...
pi_76478070
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind het dom dat ze gereageerd hebben.Had een ander voor ze moeten doen. Het waren gewoon leugens die hun eigen leven gaan leiden. Zo heb ik meerdere rechtszaken gezien waar, ook al blijkt iemand onschuldig te zijn, deze schuldvraag door de burger altijd blijft hangen.

Mensen die veroordeeld blijven totdat je ze de uitspraak laat zien, en dan nog achter de rug om zeggen waar rook is... Het gaat me ook om de familie die er nu doorgehaald zou worden wanneer hier niet tegenin gegaan ou worden, meneer. heb u daar wel aan gedacht? Bent u bekend met de kring en een zin fluisteren die weer verder fluistert?

Het gaat me dus niet eens om de naam Geert Wilders.

En mijn mening over de PVV staat wel ergens. Ik denk dat deze partij net zo min aan de macht moet komen als een communistische partij. Denk ook niet dat ze WILLEN regeren.

Het is nogmaals duidelijk dat het Satire is en dat dat NOOIT verboden hoeft te worden.

En van mij mag de PVV regeren de Politiek word er alleen maar leuker op.
pi_76478080
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Meki het volgende:
NSDAP wou ook alles verbieden
Ha, net zoals de ChristenUnie. En de Islam, je mag niet eens varkensvlees eten.
pi_76478089
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is een parodie op zichzelf hier op Fok!, niemand is hier een aanhanger van de PVV nl.
Maar als er dan eens een poll verschijnt, op wie stem je, dan is de uitslag PVV 380, PvdA 2, D66 13 etc.
Peilingen, in welke vorm dan ook, zijn dagkoersen.
pi_76478106
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het redelijk.

Dus jij suggereert dat Wilders mogelijk wordt aangevallen door Ramses-fans?
pi_76478112
quote:
“Bij het achterstevoren beluisteren van de zogenaamde Shaffycantate hebben onafhankelijke deskundigen vastgesteld dat er onmiskenbaar La Illah Allah, Allah is groot gezongen wordt.”
Hoe kun je dit nou niet zien als satire ...
pi_76478121
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef 311258 het volgende:

[..]

Het is nogmaals duidelijk dat het Satire is en dat dat NOOIT verboden hoeft te worden.

En van mij mag de PVV regeren de Politiek word er alleen maar leuker op.
Woon je zeker niet in Nederland? Nou, van mij dus liever niet. Ik denk alleen niet ineens anders omdat het toevallig geert Wilders is
pi_76478124
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dus we moeten een beetje nadoen wat de belager van Westengaard doet?
En waarom precies stel je deze vraag?
pi_76478148
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jij suggereert dat Wilders mogelijk wordt aangevallen door Ramses-fans?
Hoe kom je daar nu bij?
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:56:02 #123
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_76478189
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Misschien is dat ook even om eens bij stil te staan. Ik vind het eigenlijk vrij erg dat zo'n artikel niet meer direct als satire herkenbaar is. En dat is geen beschuldiging, ik kan me voorstellen dat mensen twijfelen aan de echtheid hiervan...

Maar dan nog, de vraag is of dat de schuld is van De Speld. Ik ga er van uit dat je De Speld zelf wel duidelijk herkent als satirische website en als je het artikel alleen daar zou zien het niet serieus zou nemen. Klopt dit? Zo ja, dan ligt het probleem bij de sites die het als serieus overnemen, niet bij De Speld.

Overigens vraag ik me af welke sites dit zo serieus overnemen. Volgens mij reageert met name de PVV zelf serieus..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_76478217
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:54 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En waarom precies stel je deze vraag?
Jij zegt: Die moslim-radicaal doet het ook, dus dan is het wel ok dat ze eisen om dat artikel er van af te halen. Onvolgbare logica.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:56:59 #125
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_76478226
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat is de schuld van die sites, de Speld-site is duidelijk satire. Ik bedoel kijk eens op de beginpagina: F16's die IJsland aanvallen en een rontgenfoto van de onderbuik van Nederland ...
Ik vind het eigenlijk best een leuke site. Bedankt, PVV, dat jullie deze site onder mijn aandacht brachten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')