quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet selectief verontwaardigd. Ik heb duidelijk aangegeven wat ik van die Speldactie vind. Zielig.
Net als dat ik een kopvoddentaks zielig vind.
De PVV is zo hypocriet als de neten:quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef 311258 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar wat vind je van het feit dat een partij die zegt voorvechters te zijn voor de vrijheids van menings uiting eist dat dit artikel verwijderd word.
Dat is gewoon echt om te janken. Eerst had ik nog wel de illusie dat Wilders ook écht voor vrijheid van meningsuiting stond maar het gaat hem vooral om zijn vrijheid, die van een ander zal hem jeukenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef 311258 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar wat vind je van het feit dat een partij die zegt voorvechters te zijn voor de vrijheids van menings uiting eist dat dit artikel verwijderd word.
Hopelijk krijgen de mensen dit hypocriete gedrag niet door.......quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De PVV is zo hypocriet als de neten:
- zelf alles zeggen, maar imams mogen niet alles zeggen
- zelf oproepen tot het uitzetten van 10tallen miljoenen Europese moslims, maar een of andere straatmocro mag geen raps tegen Wilders schrijven
- zelf je uitdossen met een kapsel dat er niet uitziet, maar moslima's mogen in het openbaar niet dragen wat ze willen
En van een certain minderheidsgroep wil hij de vrijheden juist sterk inperken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt om te janken. Eerst had ik nog wel de illusie dat Wilders ook écht voor vrijheid van meningsuiting stond maar het gaat hem vooral om zijn vrijheid, die van een ander zal hem jeuken
Vet van mij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef 311258 het volgende:
[..]
Ze hadden toch al niet echt het niveau van Koot & Bie, vond ik...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:27 schreef voyeur het volgende:
Ik dacht altijd dat de PVV de meester van de satire was, maar kennelijk niet. Na de kopvoddentax, het stelen van een Antilliaans glas wijn en het herschrijven van de Kinderen voor Kinderen liedjes is het niveau blijkbaar gedaald.
Er is een tijd geweest, toen Links nog een Leer was die ons als Waarheid werd toegestopt, dat we hier collectief-keihard om konden lachen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:30 schreef Thijs. het volgende:
Nee, meer het niveau van Van Muiswinkel.
dramaqueen... je kruipt in de slachtofferrol... "we werden ondedrukt"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest, toen Links nog een Leer was die ons als Waarheid werd toegestopt, dat we hier collectief-keihard om konden lachen.
Zelfs een bomaanslag kon ons niet op andere gedachten brengen. Die durfde men zelfs te verdedigen.
Janmaat was natuurlijk net als Wilders wel een karikatuur opzich.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest, toen Links nog een Leer was die ons als Waarheid werd toegestopt, dat we hier collectief-keihard om konden lachen.
Zelfs een bomaanslag kon ons niet op andere gedachten brengen. Die durfde men zelfs te verdedigen.
Janmaat was meer geschikt voor satire..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Janmaat was natuurlijk net als Wilders wel een karikatuur opzich.
Ik dacht hij alleen SMS´te?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Janmaat was meer geschikt voor satire..
Zijn lijzige, geniepige manier van praten...praat men over het weer in een interview dan kwam hij in 2 zinnen op zijn stokpaardje : buitenlanders. Wilders kan meer over andere dingen praten..
Je doet zelf ook aan 'gesundenes Volksempfinden' met verwijzen naar dictatoriale samenlevingen..quote:Op zondag 10 januari 2010 00:08 schreef Ringo het volgende:
Toen Janmaat met een bomaanslag om zijn oren werd geslagen, en zijn vrouw beide benen kwijtraakte, stond men er geniepig-lachend bij en keek men ernaar. Ze zouen het wel verdiend hebben, zulke gedachten.
Een van de grootste dieptepunten in het na-oorlogse rechtvaardigheidsdenken. Van Muiswinkel was destijds best grappig, maar hij liftte mee op een gesundenes Volksempfinden waar zekere dictatoriaal gestuurde samenlevingen alleen van durfden dromen.
Het valt je zichtbaar moeilijk om eerlijk toe te geven dat ook jij je hebt laten gaan in de politieke haat die destijds gemeengoed was, en die dus makkelijk kon worden verdedigd.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je doet zelf ook aan 'gesundenes Volksempfinden' met verwijzen naar dictatoriale samenlevingen..
Was dat trouwens niet een brand in Kedichem , dus geen bomaanslag? Maar dat is nog geen excuus om de vreemdelingenhater uit te hangen of de dramaqueen ( """we wordenondrukt.. dictatoriale samenlevingen""")
Btw vreemdelingenhaat en het zielig doen van vreemdelingenhaters is toch ook Volksempfinden?
Tja die aanslag, jeetje dat was ik al vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:08 schreef Ringo het volgende:
Toen Janmaat met een bomaanslag om zijn oren werd geslagen, en zijn vrouw beide benen kwijtraakte, stond men er geniepig-lachend bij en keek men ernaar. Ze zouen het wel verdiend hebben, zulke gedachten.
Verdiepen? In de PVV?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:46 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
http://www.pvv.nl/
Verdiep je eens echt zonder vooroordeel aub!
Nou ik heb nog niks vreemds kunnen vinden aan die pvv...heb hun site dan ook helemaal gelezen.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Verdiepen? In de PVV?
Een vriend van mij brak zijn nek toen hij in een zwembad dook. Waar geen water in stond.
Het vreemde van de PVV zetten ze dan ook niet op hun website. Maar de ridicule voorstellen van De Geblondeerde Clown uit Venlo zijn een schande voor alles wat met Vrijheid te maken heeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:08 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ik heb nog niks vreemds kunnen vinden aan die pvv...heb hun site dan ook helemaal gelezen.
En vind ze helder en verfrissend
Je zou toch denken dat jij een oprecht aanhanger bent van Wilders. Hij vindt ook dat onze 'cultuur' superieur is aan de 'cultuur' van de Turk, Marokkaan, of Antiliaan. Hij zou jou God moeten zijn. Jouw fuhrer.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het vreemde van de PVV zetten ze dan ook niet op hun website. Maar de ridicule voorstellen van De Geblondeerde Clown uit Venlo zijn een schande voor alles wat met Vrijheid te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |