Aan een houten frame misschien?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:07 schreef Pakspul het volgende:
maak er maar millenia van, want ze hebben tijdje terug ergens in Amsterdam, volgens mij in de Jordaan, zo'n schizofreem aan een kruis genageld.
In welk forum staat dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan een houten frame misschien?
't Topic is inmiddels gesloten.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat om de demente behaarden.
Mooi verwoordquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:26 schreef Demophon het volgende:
[..]
Het verviel in de kamer daarom nogal snel op het niveau van haarkloverij. Ze hadden gewoon werkelijks niks substantieels in de tweede kamer, dus het verwoordde al snel tot een kinderpartij-achtig geruzie over protocolaire regeltjes en manier van uitspraken.
[..]
quote:Ik ben al blij als ik weer op me scooter kan zitten met die gladdigheid!
Wat sneu, zo'n taalfout op je trouwkaart.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef gothic-blackie het volgende:
nou hier is de kaart dan
http://www.snirc.nl/fotos/trouwkaart.jpg
en ja zus (me zus leest stiekem mee) je mag best reageren
Oooooh....quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat sneu, zo'n taalfout op je trouwkaart.
Bijna.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef mp_40_fan het volgende:
Blijkbaar had de jeugd van tegenwoordig de man uitgemaakt voor homo, en de man was hierdoor nogal van zn aprospos geraakt.
Dramatisch! Ook nog ergens een spatie teveel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat sneu, zo'n taalfout op je trouwkaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je over de inhoud wel wat meer kunt zeggen. Hij gebruikt het beeld van de natuur om iets over hemzelf te zeggen. Hij voelt zich ergens in gevangen zitten...
Dat het een wederkerend voornaamwoord is, en de derde persoon enkelvoud dan wordt:quote:
website Onze taal kent die vorm niet, Lienekien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja, zichzelf of hemzelf. Of zijzelf als het een zij is.
Haarzelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |