Lees je maar in, TSquote:Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef sherezade het volgende:
probeer het eruit te zuigen
Hoe is het met je handschoen, al teruggevonden?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
knijp in je ballen.
Nou zo erg heb ik het ook weer nietquote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef bobbiedaboo het volgende:
[..]
en vooral als je de volgende dag school hebt!!![]()
dan kom je zo moe op school enzo
Hoe kun je er moe van worden?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef bobbiedaboo het volgende:
[..]
en vooral als je de volgende dag school hebt!!![]()
dan kom je zo moe op school enzo
gesimuleerd?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Dat is omdat je je prostaat gesimuleerd hebt.
TS stopt dingen in zijn kont en is homo.
Ook niet in de nederlandse taal blijkbaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gesimuleerd. Gestimuleerd. Whatever. Ik ben niet zo bekend met homo praktijken.
hihihiquote:Op maandag 11 januari 2010 16:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet er anders genoeg van flikker!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:24 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Je weet er anders genoeg van flikker!
Ik stop geen dingen in mijn kont.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:24 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Je weet er anders genoeg van flikker!
Je urinebuis wordt afgesloten omdat het sperma erdoorheen moet. na een kwartiertje/half uurtje doet alles het weer als vanouds.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef bobbiedaboo het volgende:
hallo
heel soms na het klaarkomen/kwakken/piemolen krijg ik een drang gevoel om te gaan plassen
ik ga dan naar de wc en plas terwijl er nix te plassen valt, dus ga ik weer naar bed
als ik in bed ben, heb ik nog steeds het gevoel dat ik nodig moet plassen wat mij dus wakker houd!!
nou ben ik achter gekomen dat je na je ejaculatie, moet gaan plassen met een volle blaas
als je dat niet doet, dan krijg je dat gevoel dat je moet plassen
meestal brandt het soms in je plasbuis ofso
herkenbaar????
klacht : plasgevoel na masturberen
verwachte reacties
TS heeft teenkramp
TS z'n smegma ruikt niet lekker
TS heeft een boterham met hagelslag gegeten
TS heeft gisteren gepoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |