Ik heb gisterenavond The Sixth Sense gekeken. Mooie aangrijpende film met geweldige acteurs en een prachtig meesleepend verhaal. Ik heb die film 6 jaar geleden voor het laatst gezien en toen ik hem gisterenmiddag in de gids zag staan wist ik was ik s' avonds moest gaan kijken. Ik kende de film nog helemaal uit me hoofd, echt prachtig.
Nouja goed, de film was dus afgelopen en ik besloot om te gaan slapen maar niet voordat ik nog ff naar de wc moest om te gaan plassen. Kom ik terug van de wc en ik kruip me bed in en binnen luttele minuten ben ik in dromenland. Even later(voor mn gevoel, het is inmiddels 03:30) schrik ik wakker van een soort van gekraak. Dit gekraak werd steeds heviger en beter hoorbaar. Ik dacht in eerste instantie dat mn ouders bezig waren(mijn kamer zit naast die van hun) maar dit bleek niet t geval aangezien het daar muisstil was(ik heb met me oor tegen de muur gedrukt) Ik dacht hmmm het zal wel en probeer weer te gaan slapen wat deels lukte want toen ik bijna ingedommeld was, hoorde ik het gekraak weer en dit maal was het beangstigend dichtbij

Ik lag op mn zij in mn bed en mn hartslag was inmiddels naar een ongekende hoogte gestijgd

Het gekraak bleef maar aanhouden en tevens begon ik een hele vreemde geur te ruiken. Een geur die te vergelijken valt als een natte hond maar dan 4 x zo sterk. Ik ging bijna over mn nek

Ik besloot om even het licht aan te doen maar toen ik overeind op mn bed zat, leek het net of ik een vrouwengezicht in de spiegel voor me zag. Ik schrok me wezenloos en me hartslag ging nog wat verder omhoog. Ik dacht ik moet zo snel mogelijk weg uit mn kamer. Na al mn moed bij elkaar gezocht te hebben besloot ik tot drie te tellen en dan als een haas mn kamer uit te gaan. Ik rende zo snel als ik kan mn kamer uit en smeet de door met zo,n enorme klap dicht dat mn ouders er wakker van werden. Mn moeder begon te schreeuwen wie daar was. Ik ben hun kamer binnen gegaan en vertelt dat ik waarschijnlijk een nachtmerrie had. Ik ging weer mn kamer in en uiteraard niks te zien, ik probeerde weer in slaap te komen en dat lukte. Zo,n anderhalf uur later werd ik wakker door een enorme kou. Ik keek op me horloge en zat dat het inmiddels 05:00 was maar godverdomme wat was het koud.
vervolg hieronder: