abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:37:21 #1
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_76334222
Ik heb gisterenavond The Sixth Sense gekeken. Mooie aangrijpende film met geweldige acteurs en een prachtig meesleepend verhaal. Ik heb die film 6 jaar geleden voor het laatst gezien en toen ik hem gisterenmiddag in de gids zag staan wist ik was ik s' avonds moest gaan kijken. Ik kende de film nog helemaal uit me hoofd, echt prachtig.

Nouja goed, de film was dus afgelopen en ik besloot om te gaan slapen maar niet voordat ik nog ff naar de wc moest om te gaan plassen. Kom ik terug van de wc en ik kruip me bed in en binnen luttele minuten ben ik in dromenland. Even later(voor mn gevoel, het is inmiddels 03:30) schrik ik wakker van een soort van gekraak. Dit gekraak werd steeds heviger en beter hoorbaar. Ik dacht in eerste instantie dat mn ouders bezig waren(mijn kamer zit naast die van hun) maar dit bleek niet t geval aangezien het daar muisstil was(ik heb met me oor tegen de muur gedrukt) Ik dacht hmmm het zal wel en probeer weer te gaan slapen wat deels lukte want toen ik bijna ingedommeld was, hoorde ik het gekraak weer en dit maal was het beangstigend dichtbij Ik lag op mn zij in mn bed en mn hartslag was inmiddels naar een ongekende hoogte gestijgd Het gekraak bleef maar aanhouden en tevens begon ik een hele vreemde geur te ruiken. Een geur die te vergelijken valt als een natte hond maar dan 4 x zo sterk. Ik ging bijna over mn nek Ik besloot om even het licht aan te doen maar toen ik overeind op mn bed zat, leek het net of ik een vrouwengezicht in de spiegel voor me zag. Ik schrok me wezenloos en me hartslag ging nog wat verder omhoog. Ik dacht ik moet zo snel mogelijk weg uit mn kamer. Na al mn moed bij elkaar gezocht te hebben besloot ik tot drie te tellen en dan als een haas mn kamer uit te gaan. Ik rende zo snel als ik kan mn kamer uit en smeet de door met zo,n enorme klap dicht dat mn ouders er wakker van werden. Mn moeder begon te schreeuwen wie daar was. Ik ben hun kamer binnen gegaan en vertelt dat ik waarschijnlijk een nachtmerrie had. Ik ging weer mn kamer in en uiteraard niks te zien, ik probeerde weer in slaap te komen en dat lukte. Zo,n anderhalf uur later werd ik wakker door een enorme kou. Ik keek op me horloge en zat dat het inmiddels 05:00 was maar godverdomme wat was het koud.
vervolg hieronder:
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:40:04 #2
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_76334340
Na de film sixth sense te hebben gekeken zo'n nacht krijgen .

_!
A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:41:22 #3
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_76334394
Ik ging weer recht overeind zitten en zag dat mn gordijnen voor een deel van de rails waren getrokken en het raam stond wagenwijd open

IK weet nu niet of het komt door de film The Sixth Sense of juist niet. IK weet uberhaupt niet eens of dit een droom was of of dit echt gebeurd was Als ik er nu over terug denk dan denk ik echt dat ik gewoon wakker was toen dit gebeurde en dat ik niet droomde.

Ik heb dit soort dingen in het verleden wel eens vaker gehad. Bijvoorbeeld dat ik droomde dat iemand bij ons door de spleten van de schutting aan het kijken was(tussen onze woning en die van de buren zit een brandgang tussen) en toen ik wakker werd hoorde ik voetstappen in de brandgang, toen ik buiten keek zag ik iemand bij onze schutting staan

Wie heeft dit ook wel eens gehad?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:44:57 #4
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_76334534
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:40 schreef -SG- het volgende:
Na de film sixth sense te hebben gekeken zo'n nacht krijgen .

_!

Nerd jij weet het einde heul niet
pi_76334993
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:44 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Nerd jij weet het einde heul niet
Komt er nog een vervolg dan?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:00:18 #6
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_76335170
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Stali het volgende:

[..]

Komt er nog een vervolg dan?
Die staat onder de OP
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:01:45 #8
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_76335234
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:00 schreef Blackf1re het volgende:
En jij bent 22 haha
Hartelijk gefeliciteerd, jij ook cijfertjes lezen!
pi_76336149
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Remsjo het volgende:
Ik ging weer recht overeind zitten en zag dat mn gordijnen voor een deel van de rails waren getrokken en het raam stond wagenwijd open

IK weet nu niet of het komt door de film The Sixth Sense of juist niet. IK weet uberhaupt niet eens of dit een droom was of of dit echt gebeurd was Als ik er nu over terug denk dan denk ik echt dat ik gewoon wakker was toen dit gebeurde en dat ik niet droomde.

Ik heb dit soort dingen in het verleden wel eens vaker gehad. Bijvoorbeeld dat ik droomde dat iemand bij ons door de spleten van de schutting aan het kijken was(tussen onze woning en die van de buren zit een brandgang tussen) en toen ik wakker werd hoorde ik voetstappen in de brandgang, toen ik buiten keek zag ik iemand bij onze schutting staan

Als horror-fanaat met een lang cv, ben ik best bereid mijn persoonlijke expertise te bieden

ahem...

Probleem: het zit tussen je oren.
Oplossing: niet direct naar bed gaan als je een enge film hebt gezien
...of je ogen dichtdoen en hopen dat het weggaat

Ga anders eerst ff wat internetten ofzo om te zorgen dat je even wat andere dingen aan je hoofd hebt. Ik garandeer het je: je bent de hele film zo weer vergeten en slaapt als een roosje
Inside every cynic, there's a disappointed idealist.
pi_76336236
Ik had ook de sixth sense gezien, en keek ik door het raam en zag ik opeens een hele lelijke jongen.

zaterdag 2 januari 2010 @ 20:28:17 #11
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_76336270
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:24 schreef Sogetes het volgende:

[..]

Als horror-fanaat met een lang cv, ben ik best bereid mijn persoonlijke expertise te bieden

ahem...

Probleem: het zit tussen je oren.
Oplossing: niet direct naar bed gaan als je een enge film hebt gezien
...of je ogen dichtdoen en hopen dat het weggaat

Ga anders eerst ff wat internetten ofzo om te zorgen dat je even wat andere dingen aan je hoofd hebt. Ik garandeer het je: je bent de hele film zo weer vergeten en slaapt als een roosje

Ik heb ook al eens gehad dat ik gewoon een hele nacht een geluid hoorde wat klonk alsof iemand op de muur bonkte. Vroeg ik de volgende ochtend aan mn ma hoorde je dat ook vannacht? Mn moeder: Wat moet ik gehoord hebben dan?

Laat maar weer
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:29:25 #12
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_76336320
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Remsjo het volgende:

Als je een film zoals de Sixth Sense gezien hebt, en zoals ik uit je verhaal uit op kunt maken, daar erg bang van wordt. Dan ga je niet relaxt naar bed, wat een slechte nachtrust betekent.

Als je wakker word uit je slaap s'nachts zijn je hersenen nou niet bepaalt voor de volle 100 % actief. En omdat het donker is s'nachts zie je amper wat. Je gaat je dan dingen verbeelden.

TS heeft gewoon een ordinaire nachtmerrie gehad, en zou minder naar horrors/thrillers moeten kijken wanneer hij daar incapabel voor is.

Heb ik zelf ook zoiets meegemaakt? Nee, wel iets vergelijkbaars.
Was aan het dromen en hoorde de deur opengaan in m'n droom. Ik werd wakker omdat ik een tik op m'n hoofd kreeg. Toen ik wakker werd dacht ik dat er een man in m'n bureaustoel zat.

(M'n kat was naar binnen gesneaked en gaf me een tik, en ik had m'n kleren op m'n bureaustoel gegooit .)

Mensen die denken dat er meer is.
Chasing dreams just became a standard.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:32:11 #13
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_76336400
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:37 schreef Remsjo het volgende:
... Ik dacht in eerste instantie dat mn ouders bezig waren(mijn kamer zit naast die van hun) maar dit bleek niet t geval aangezien het daar muisstil was(ik heb met me oor tegen de muur gedrukt) ...
Idioot, je had je kussen tegen je oor moeten drukken ! The horror.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_76336600
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:32 schreef elcastel het volgende:

[..]

Idioot, je had je kussen tegen je oor moeten drukken ! The horror.
Idd.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:39:25 #15
269077 Lano
V van Vrouw
pi_76336643
En die man bij de schutting was gewoon een inbreker die even keek of er iets te halen viel
ฝัน
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:41:44 #16
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_76336718
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:39 schreef Lano het volgende:
En die man bij de schutting was gewoon een inbreker die even keek of er iets te halen viel
Jaaa maar dat is toch gek. Ik droom dat er iemand door de spleten van onze schutting bij ons de achtertuin in staat te kijken, vervolgens word ik wakker en kijk uit het raam omdat ik iets hoor en zie iemand bij de schutting staan
pi_76342930
Did you see dead people??
Never underestimate the predictability of stupidity
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:40:03 #18
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_76342965
Levendige fantasie FTW!
pi_76347752
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:37 schreef Remsjo het volgende:Ik dacht in eerste instantie dat mn ouders bezig waren(mijn kamer zit naast die van hun) maar dit bleek niet t geval aangezien het daar muisstil was(ik heb met me oor tegen de muur gedrukt)
pi_76347831
Ik zou spontaan in mn broek schijten
en dat meen ik serieus
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  zondag 3 januari 2010 @ 02:48:06 #21
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76348088
quote:
Op zondag 3 januari 2010 02:29 schreef Pixie. het volgende:
Ik zou spontaan in mn broek schijten
en dat meen ik serieus
Ik ook denk ik
pi_76352504
Je hersenen nemen een loopje met je ik heb het zelf ook wel gehad met The Ring , dat het meisje op me af komt kruipen. Ik knipper even en dan begint ze weer opnieuw te kruipen. Meestal lach ik er dan om en draai ik me om. De oplossing was geen horror films meer kijken
  zondag 3 januari 2010 @ 12:07:17 #23
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_76352681
Jezus, door een Hollywood-productie denken dat je geesten hoort..
En je bent 22 en gaat bij je mammie uithuilen

Ik zou maar eens een afspraakje maken bij een psycholoog.

Dude, seriously...
Narcist
pi_76353401
When Bruce Willis was dead, at the end of Sixth sense, I ....

Jizzed in my pants!
pi_76355275
Ieks!

Who you gonna call?
Go hard or go home
  zondag 3 januari 2010 @ 13:54:07 #26
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76356649
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Noek het volgende:
Ieks!