Het vervelende is dat ze ze volgens mij niet meer online zetten.. Prachtig was het inderdaad wel..quote:Op woensdag 30 september 2009 22:01 schreef Ludwig. het volgende:
Even wachten tot de verbouwingsaflevering bij DMAX online komt, lijkt me prachtig.
Klopt. Sinds begin deze maand. De 4e van het seizoen is vanavond uitgezonden.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:09 schreef Piles het volgende:
Nu is seizoen 7 bezig neem ik aan, op DMax? Eerste 3 afleveringen maar eens downloadenKijken hoe goed mn duits is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:32 schreef Ludwig. het volgende:
Die renovering aflevering zijn de beste 2 van alle seizoenen, ontzettend leuk om te zien.
Ik zit ze nu ook te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wist niet dat ie dat kon![]()
Link?(naar de specifieke aflevering)quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit ze nu ook te kijken
En ik wist niet dat ie dat kon
Seizoen 7, aflevering 4 (en 5 dan denk ik)quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Link?(naar de specifieke aflevering)
Wat is de url dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Seizoen 7, aflevering 4 (en 5 dan denk ik)
Ik haal ze van de nieuwsgroepen, en daar mag ik geen linkjes meer naar plaatsenquote:
Vannacht is aflevering 22 (Mannis Gedanken zum Klimawechsel) uitgezonden.quote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef qltel het volgende:
Ik weet niet met welke aflevering ze vandaag begonnen zijn. Ik zag het net.
Heb ik ook gezien. Wat een gastenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:55 schreef pontiac70 het volgende:
van de week was er een schitterende aflevering met een pontiac firebird,uwe zag spoken,hahaha
Zitten alleen geen ondertitels bijquote:Op donderdag 31 december 2009 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Voor degenen die D-max kunnen ontvangen: om 12 uur vannacht begint een serie van 24 uur Ludolfs
Heb je bloot gekeken vannacht?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:46 schreef Kickstart het volgende:
Linkje uit Deel 1![]()
http://www.dmax.de/video/shows/die-ludolfs/
Heb me vannacht goed vernaakt!
Had de aflevering over de verbouwing nog niet gezien haha
Is er een aflevering waarin ze met de grijze Ford Capri rijden of dat ze hem aankopen?
als ex Capri rijder zou ik dat graag zien als het er is.
Alleen vanuit Duitsland helaas.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Heb je bloot gekeken vannacht?
Dat is de allereerste aflevering. Der Scheunenfund.
Ik vond net deze site, daar staat hij helemaal op. Wel in het Duits. Maar je kunt hem er wel helemaal bekijken.
Aiai. Tja, sorry, daar woon ik en dus kon ik 'm gewoon bekijken. Maar hij is al terecht, zie ik..quote:
De film heb ik hier al een tijdje staan, maar deze trailer kende ik nog niet.. Briljant!quote:
Mijn Duits was ook niet best, maar mede dankzij de Ludolfs wordt het steeds beter..quote:Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef emokid het volgende:
Kan ik ergens online de Nederlandse afleveringen bekijken, dus met ondertiteling? Ik ben compleet afhankelijk daarvan, kan niet zo goed Duits.
Welk seizoen wordt nu op tv vertoond trouwens? Het zijn de afleveringen met waar Uwe racet tegen die piloot in zijn vliegtuig.
Oh ja, en loopt de serie nog? Komt er een nieuwe seizoen, of zijn ze al bezig?
Nee, dat klopt dan niet. Seizoen 4 is ook uitgezonden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef kapiteinkoekwous het volgende:
Klopt de informatie van Wikipedia, dat Discovery seizoen 1 tm 3 uitzend? Wil dan de dvds halen van seizoen 4 en verder maar wil niet dat ik de helft achteraf al ken.
Bevatten ze Engelse subtitels? Ik weet iig geen Nederlandse. Anders is het ook zonde want ik moet t wel kunnen volgen. .quote:Op zaterdag 27 februari 2010 07:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, dat klopt dan niet. Seizoen 4 is ook uitgezonden.
Seizoen 5 en 6 zijn intussen uit op DVD, ik denk wel dat je daarvoor in Duitsland moet zijn.
Nee, geen ondertiteling..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef kapiteinkoekwous het volgende:
[..]
Bevatten ze Engelse subtitels? Ik weet iig geen Nederlandse. Anders is het ook zonde want ik moet t wel kunnen volgen. .
hij had al eens een zwaar ongeluk gehad met de autoquote:Op maandag 31 januari 2011 17:04 schreef Ludwig. het volgende:
Günter Ludolf im Alter von 56 Jahren gestorben.
[ afbeelding ]
Al die suiker met koffie en sigaretten zijn hem fataal geworden. Schijnt een hartinfarct te zijn geweest.
Bron: kress.dequote:Neuer Exklusivvertrag:
Die Ludolfs drehen mit Good Times
Zurück ins TV: Die Ludolfs drehen künftig mit Good Times
Deutschlands berühmteste Schrottplatzbetreiber haben eine neue TV-Heimat. Die Ludolfs stehen ab sofort exklusiv bei der Kölner Produktionsfirma Good Times unter Vertrag. Das Team um Geschäftsführerin Sylvia Fahrenkrog-Petersen will in Kürze mit den Dreharbeiten für eine neue Doku-Soap beginnen. Dem Vernehmen nach haben mehrere Sender Interesse daran, noch ist aber keine Entscheidung gefallen.
Nach dem kürzlichen Tod ihres Bruders Günter (kress.de vom 31. Januar 2011) war unklar, ob es Uwe, Peter und Manfred Ludolf wieder ins Fernsehen zieht. "Die drei Brüder haben uns gesagt, es sei Günters letzter Wille gewesen, die geplante Zusammenarbeit zu realisieren", so Good-Times-Entwicklungschef Karl-Heinz Angsten zu kress. Kennen gelernt hatte man sich über gemeinsame Bekannte im Zuge der Doku-Soap "Die Wollersheims", die Good Times für RTL II produziert.
Mit neuen Ereignissen können die Ludolfs aufwarten: Wunschgemäß wollen sie Günters Asche bald nach Italien bringen, für die Fahrt bauen sie eigenhändig einen Bus. Uwe plant nach über 30 Jahren wilder Ehe seine Hochzeit, Peter möchte abnehmen und auch sonst gesünder leben. An Stoff dürfte es Good Times also nicht mangeln. Ihre erfolgreiche Doku-Soap bei DMAX hatten die Ludolfs von 2006 bis 2010 mit der Münchner Produktionsfirma Preview Production gedreht.
' Diesen video is zuhr seit nicht vervugbahr 'quote:
ik heb er een paar geprobeerd, duurt teringlang om de pagina te laden en de videoplayer geeft een white screenquote:
Jammer. Vond die serie wel humor.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:23 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het pand lijkt verlaten, het terrein is vrijwel leeg. Aan de gevel hangt een bord van het nieuwe bedrijf van Manni, Uwe en Tommi.
Had even aangebeldquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:23 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het pand lijkt verlaten, het terrein is vrijwel leeg. Aan de gevel hangt een bord van het nieuwe bedrijf van Manni, Uwe en Tommi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |