Het vervelende is dat ze ze volgens mij niet meer online zetten.. Prachtig was het inderdaad wel..quote:Op woensdag 30 september 2009 22:01 schreef Ludwig. het volgende:
Even wachten tot de verbouwingsaflevering bij DMAX online komt, lijkt me prachtig.
Klopt. Sinds begin deze maand. De 4e van het seizoen is vanavond uitgezonden.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:09 schreef Piles het volgende:
Nu is seizoen 7 bezig neem ik aan, op DMax? Eerste 3 afleveringen maar eens downloadenKijken hoe goed mn duits is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:32 schreef Ludwig. het volgende:
Die renovering aflevering zijn de beste 2 van alle seizoenen, ontzettend leuk om te zien.
Ik zit ze nu ook te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wist niet dat ie dat kon![]()
Link?(naar de specifieke aflevering)quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit ze nu ook te kijken
En ik wist niet dat ie dat kon
Seizoen 7, aflevering 4 (en 5 dan denk ik)quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Link?(naar de specifieke aflevering)
Wat is de url dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Seizoen 7, aflevering 4 (en 5 dan denk ik)
Ik haal ze van de nieuwsgroepen, en daar mag ik geen linkjes meer naar plaatsenquote:
Vannacht is aflevering 22 (Mannis Gedanken zum Klimawechsel) uitgezonden.quote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef qltel het volgende:
Ik weet niet met welke aflevering ze vandaag begonnen zijn. Ik zag het net.
Heb ik ook gezien. Wat een gastenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:55 schreef pontiac70 het volgende:
van de week was er een schitterende aflevering met een pontiac firebird,uwe zag spoken,hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |