Nieuw jaar, nieuwe kansen.
Alhoewel het studiejaar natuurlijk al 4 maanden in volle gang is, heeft 1 januari nog altijd iets magisch, toch stiekem weer de mogelijkheid tot een nieuw begin!
Voor sommigen van ons is het dan ineens het jaar waarin ze eindexamen doen.
Weer anderen willen graag een propedeuse binnenslepen en anderen moeten zich nu toch echt buigen over een Bachelor- of Masterscriptie.
Wat staat er op het programme voor de SES-Fok!ker? Ga je het ook halen? Wat is je plan, en wat zijn dus je goede voornemens?
Naast het ge-eikte 'eerder beginnen', zijn er ook nog dingen als 'het gewoon halen' en 'aantekeningen maken/uitwerken', 'beter leren samenwerken in die klotegroepjes' en ga zo maar door.
Wat ga jij dit jaar op studiegebied beter doen om de boel wat soepeler en sneller te laten verlopen? Wat staat er voor jou aan afsluiting van een periode op het programma?
TS begint:
Ik ben van plan om dit jaar mijn Propedeuse Engelse Taal en Cultuur in één keer te halen. Het gaat tot nu toe allemaal voorspoedig en ik heb goede hoop dat het gaat lukken. Het liefst in juli al, maar anders toch zeker in oktober (heb daar wat tentamens gemist, waardoor ik daarvoor maar 1 kans heb nu). 2010 wordt het jaar hiervoor.
Uiteraard ga ik hiervoor braaf bij colleges aanwezig zijn, aantekeningen maken en al mijn opdrachten inleveren, zodat de boel niet nieuw is op het moment dat ik moet gaan leren voor de tentamenperiode.

ik word studietechnisch eindelijk volwassen!