quote:
Check!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef Loontjah het volgende:
Misschien kan deze in de op
http://www.action.nl/pages/top100.aspx
Ik ook, anders sla ik weer drie kilo aan chocola inquote:Op maandag 4 januari 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Vond de aanbiedingen deze week trouwens niet zo heel erg boeiend, ik sla een weekje over
Die theedoeken deden me denken aan degene die ze bij de Hema hadden een tijdje geledenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb net een theedoek van de aanbieding meegenomen, ik vond ze er leuk uitzien maar waarschijnlijk crap kwaliteit.
Heeft iemand toevallig de pyama uit de aanbieding?
Die chocoladecups zijn anders erg lekker hoor, heb ik lang niet gehad, dus ga ik zeker even halenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, anders sla ik weer drie kilo aan chocola in
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Die chocoladecups zijn anders erg lekker hoor, heb ik lang niet gehad, dus ga ik zeker even halen
Voelen ze echt crap? Want ik vond ze er leuk uitzien voor straks in mijn nieuwe keukenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb net een theedoek van de aanbieding meegenomen, ik vond ze er leuk uitzien maar waarschijnlijk crap kwaliteit.
Heeft iemand toevallig de pyama uit de aanbieding?
Oja, die hebben we idd ook. Ligt naast de eurowinkelquote:Op maandag 4 januari 2010 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Sinds kort hebben we hier in Terneuzen een concurrent van de Action; Big Bazaar. Ook tof! Maar ze verkopen wel een hoop dezelfde spullen als de Action.
Ik heb hem er speciaal even bijgepakt, ik had er eentje in mijn mandje gemikt omdat hij er wel leuk uitzag. En voor die prijs. Maar nu ik hem even bekeken heb kom ik erop terug dat het crap is. Het is geen topkwaliteit maar best aardig en heel goed voor die prijs.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voelen ze echt crap? Want ik vond ze er leuk uitzien voor straks in mijn nieuwe keuken
Dan fiets ik er deze week even heen, dankje!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb hem er speciaal even bijgepakt, ik had er eentje in mijn mandje gemikt omdat hij er wel leuk uitzag. En voor die prijs. Maar nu ik hem even bekeken heb kom ik erop terug dat het crap is. Het is geen topkwaliteit maar best aardig en heel goed voor die prijs.
Kijk bij de 100 aanbiedingen, Icecups chocoladebonbonsquote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg trek, wat zijn chocoladecups?
foto?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben een mooie lamp in de vorm van een lamp/peertje, hebben jullie die al gezien
Ik zal ze eens bekijken in de winkel de volgende keer dat ik er benquote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Kijk bij de 100 aanbiedingen, Icecups chocoladebonbons
Die durfde ik niet mee te nemen, dan blijf ik aan het vreten. Al snak ik nu naar die megarepen die ze laatst hadden, leek wel een halve kiloquote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Kijk bij de 100 aanbiedingen, Icecups chocoladebonbons
Den Haagquote:
Zijn ze duurder of goedkoper dan de Action?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Sinds kort hebben we hier in Terneuzen een concurrent van de Action; Big Bazaar. Ook tof! Maar ze verkopen wel een hoop dezelfde spullen als de Action.
is die bij jullie ook in de plaats gekomen van holland handels huis? dat vond ik wel een leuke zaak. big bazaar heeft volgens mij dezelfde spullen, alleen is het nu een sfeerloze turkenzaak en ik koop er zelden wat.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat klinkt als Alkmaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is die bij jullie ook in de plaats gekomen van holland handels huis? dat vond ik wel een leuke zaak. big bazaar heeft volgens mij dezelfde spullen, alleen is het nu een sfeerloze turkenzaak en ik koop er zelden wat.
die krengen zijn hier steeds compleet uitverkochtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Skaai het volgende:
Die zag ik niet liggen maar ik had alleen oog voor de Neon kleurtjes.
Thermolegging isquote:Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Weet iemand of die thermolegging een beetje kwaliteit heeft?
De laatste legging die ik bij de Action kocht ging namelijk bij de eerste keer aantrekken al kapot.
Ik heb alle kleurtjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Mylene het volgende:
Ja, hetzelfde merk van die nuonkleurtjes heeft nu ook gewone nagellak, vooral die paarse is beeldig, en het kost maar 49 centen. Alleen snel uitverkocht. Je moet geluk hebben.
[ afbeelding ]
Ik heb er inmiddels een.quote:
Ik wil je niet ongerust maken, maar een van de medewerkers van de Action in Arnhem vertelde dat het nog lang niet zeker is dat er eentje in Nijmegen komt.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:37 schreef morgane het volgende:
Tvp! Ik hoop dat de Action in Nijmegen (Dukenburg) snel komt!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:24 schreef Mylene het volgende:
Deze hebben ze ook weer. Ik heb er meteen 10 van ingeslagen. Ook de Milka variant van Kinder chocolade reepjes heb ik zien gezien. Alleen zijn die maar tot 1 februari goed. Ik heb ze daarom maar laten leggen.
[ afbeelding ]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit net zo luchtig als een Bros of toch "dikker"?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels een.![]()
Helaas is maat M gemaakt voor mensen met benen die minstens een halve meter korter zijn dan die van mij.![]()
Vandaag of morgen maar even een grotere maat scoren.
49 eurocenten per reep maar, wel even voor de zekerheid letten op de houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer hem op m'n "Action-lijstje"
Ben benieuwd of het hier ook ligt
Veel te gevaarlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
49 eurocenten per reep maar, wel even voor de zekerheid letten op de houdbaarheidsdatum.
Ik weet het. Ik heb ze een dinsdag gehaald en heb inmiddels al 4 repen achter m'n kiezen. Natuurlijk een vent die de nodige commentaar levert, voornamelijk om me op de kast te beuren van zal je dat nu wel doen mop enzo. Je kent het vast wel. Vervelende vent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk....ik kan chocolade niet laten liggen
.....zo maar weer eens even naar de Actions (we hebben er twee) hier....eens zien of die nagellak al weer is binnengekomen.
Ik denk dat er zeg maar 3 of 4 Brossen in passen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor 49 cent heb je vaak niet eens een halve brosIs het dan zo groot als een gemiddelde Milka-reep?
Niet dat het er toe doet, want nu wil ik het proeven, ik hou van die bubbelstructuur
Dat doe ik ook gerust hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar als je je mandje helemaal tot de nok volgooit met chocola?
Dat ben ik wel van plan namelijk.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeg maar 3 of 4 Brossen in passen.
Gewoon bij de kassa zeggen dat je inkopen doet voor een weeshuisquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon alleen dus niemand om me een beetje tegen te houden en ik kan alles laten staan behalve chocolade dus ik haal daar maar heel weinig van in huisquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb ze een dinsdag gehaald en heb inmiddels al 4 repen achter m'n kiezen. Natuurlijk een vent die de nodige commentaar levert, voornamelijk om me op de kast te beuren van zal je dat nu wel doen mop enzo. Je kent het vast wel. Vervelende vent.
Paarse nagellak is nog steeds uitverkocht hier.
Daar ben ik naar op zoek!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef winterstorm666 het volgende:
ben nog steeds erg blij met mijn stopcontact spotje met dimmer 5.99
werkt prima!
Hebben ze bij jou geen winkelwagentjes?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het idee dat er hier niet meer wordt bijgevuldquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Mirjam het volgende:
ha! de nagellakjes waren net bijgevuld
dus heb De Paars, roze, wit, zwart en blake lak
en een wisser voor in de auto, map, insteekhoezen, wattenschijfjes en wattenstaafjes, en wasknijpers
was iets van 8 euro kwijt ofzo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Miam het volgende:
[..]
Daar ben ik naar op zoek!
Waar liggen die?.. in het schap met de batterijen e.d.?
En die Chocola van Milka was de vorige keer goed te pruimen dus die ga ik ook weer halen.
Trovey als je interesse hebt stuur ik 'm graag naar je op hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Stiemie het volgende:
Oh en ik heb die paarse nagellak meegenomen en lees nu pas dat die dus erg gewild isMocht iemand hem heel graag willen, dan kan ik 'm wel opsturen. Heb wel de verpakking er al afgehaald, maar nog niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Trovey als je interesse hebt stuur ik 'm graag naar je op hoor!
Geen probleem hoor. Ik PM je even.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef Stiemie het volgende:
Pm me je adres maar dan stuur ik 'm op. Heb eigenlijk toch al meer dan genoeg andere lakjes! Kan alleen niet beloven dat het dit weekend gebeurt, maar anders maandag!
Die neon valt reuze mee....behalve de gelequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef sproetjes het volgende:
bij de action in roermond lag er nog meer als genoeg nagellak![]()
incl neon setjes.
heb alle losse kleurtjes van MAX meegenomen muv rood, dat draag ik nooit
dat neon vond ik té
verder nog alles is liefde kunnen scorenhij was er weer, een glas (laatst 1 kapot gegaan) en milka "kinder" chocolade. was maar 8.50 kwijt ofzo
die luflee was hier al op
Dat ga ik nu proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die 12 kleurtjes voor een euro? krijg jij ze open? ;')
hmm, da's kut, dat kan ik niet, heb acrylnagelsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef trovey het volgende:
En open....
1. je moet nagels hebben om die onder het randje te zetten
2. daarna moet je het hele potje rond gaan om langzaam maar zeker dat dekseltje steeds een beetje hoger te krijgen
3. en open.
Iemand anders laten doen en dan die glitter overdoen in van de reiscremepotjes van de Kruidvat die gewoon een schroefdeksel hebben....mijn nagels zijn mijn natuurlijke nagels maar ik doe het wel heel voorzichtig...zo sterk zijn ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, da's kut, dat kan ik niet, heb acrylnagels
Nee die bedoel ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:22 schreef Stiemie het volgende:
prinses is dat die douche/badolie van de apotheker? Die heb ik ook meegenomen voor mijn dochters met droge huid. Wij kopen anders altijd balneum maar dat is ook veeeeel duurder
Oehquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik nietDe Dermalex is speciaal voor de droge, geirriteerde huid en kan ook bij exceem gebruikt worden. Ik weet niet hoe blij je bent met die van Apothekers? Kan deze producten echt aanraden namelijk. Ik heb op mijn armen altijd droge rode schrale plekken, hoeveel bodylotion ik ook smeer. Maar nu na douchen met die olie en een nachtje slapen na smeren met die bodylotion, zijn al die plekjes weg en is mijn huid heel zacht
Deze van Dermalex is maar 2 euroquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehIk smeer nu iets van Vichy, takkeduur, maar ik echt overal zo'n jeuk en zulke droge plekken
. Ik krab mezelf 's nachts helemaal open als ik vergeet te smeren, komt denk ik door het weer ofzo.
Komt idd door het weer, goede remedie is om niet te heet te douchen (hoe lekker dat natuurlijk juist nu is), met dit weer droogt je huid gewoon erg uit dus ook voldoende (water) blijven drinken is de truc. (terwijl juist die warme kop koffie of thee weer lekkerder is).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehIk smeer nu iets van Vichy, takkeduur, maar ik echt overal zo'n jeuk en zulke droge plekken
. Ik krab mezelf 's nachts helemaal open als ik vergeet te smeren, komt denk ik door het weer ofzo.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:22 schreef Stiemie het volgende:
prinses is dat die douche/badolie van de apotheker? Die heb ik ook meegenomen voor mijn dochters met droge huid. Wij kopen anders altijd balneum maar dat is ook veeeeel duurder
Ja het is redelijk vet maar het trekt wel in hoor, dus niet zo vies vet dat het op je huid blijft liggen. Mijn moeder heeft het ook even gebruikt want die heeft een exceemachtige huid. De doucheolie hoef je niet af te spoelen (kan wel) dus dat heeft zij gewoon afgedept met een handdoek. Ze zegt dat haar huid niet meer brand en juikt, terwijl dit vanochtend wel zo was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het echt een beetje vergelijkbaar spul, net zo vet?
Dan ga ik het de volgende keer ook meenemen, die Balneum is zo prijzig.
In Sittard hadden ze spuitbussen haarverf, schmink en wat jasjes, boa's etc.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:27 schreef Koningin het volgende:
Ik hoop dat ze deze week al iets hebben voor de carnaval hier in Limburg, dan kan ik goedkoop wat van dat spul scoren.
en ook in roermond en maaseik (oke dat is dan belgië) heb ik al carnavals spul gespotquote:Op maandag 11 januari 2010 08:27 schreef Koningin het volgende:
Ik hoop dat ze deze week al iets hebben voor de carnaval hier in Limburg, dan kan ik goedkoop wat van dat spul scoren.
oh die ga ik volgende keer dan maar eens proberen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik nietDe Dermalex is speciaal voor de droge, geirriteerde huid en kan ook bij exceem gebruikt worden. Ik weet niet hoe blij je bent met die van Apothekers? Kan deze producten echt aanraden namelijk. Ik heb op mijn armen altijd droge rode schrale plekken, hoeveel bodylotion ik ook smeer. Maar nu na douchen met die olie en een nachtje slapen na smeren met die bodylotion, zijn al die plekjes weg en is mijn huid heel zacht
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef trovey het volgende:
Morgen eens even een opvallende hanger (zo'n geurding) voor de binnenspiegel halen....die kleur van de nieuwe auto is een beetje onopvallend (van felblauw naar donkergrijs gegaan) en ik kan de auto niet terugvinden tussen de anderen daarom maar een opvallende iets zodat de auto me meteen opvalt en ik er niet zoals vanmiddag zo langs loop
Er zit geen afstandbediening bij? Het is toch een nieuwe auto zeg je...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef trovey het volgende:
Morgen eens even een opvallende hanger (zo'n geurding) voor de binnenspiegel halen....die kleur van de nieuwe auto is een beetje onopvallend (van felblauw naar donkergrijs gegaan) en ik kan de auto niet terugvinden tussen de anderen daarom maar een opvallende iets zodat de auto me meteen opvalt en ik er niet zoals vanmiddag zo langs loop
Ja, ze hebben Adidas aftershave in verschillende geurenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:27 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze ook andere aftershave dan geen merk of axe? ik dacht het niet maar je weet maar nooit :p action is nogal een eindje uit de buurt hier dus vandaar dat ik t ff vraag voor ik er helemaal heen ga
Niet op deze auto...Hyundai i 10...trouwens hoeft voor mij ook niet....ik ben altijd bang dat ik mijn sleutels verlies...iemand met minder goede bedoelingen vindt ze....even in de buurt kijken waar het merk staat...knopje indrukken en...trala de goede auto meldt zich....bij mij moet hij eerst alle Hyundai's af om de goede te vinden en dat valt toch meer opquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Er zit geen afstandbediening bij? Het is toch een nieuwe auto zeg je...
Zijn heerlijke dingenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb de thermolegging! Voor het wassen rook ie enorm naar nieuw, maar hij werkt erg goed! Ik heb er wel een panty overheen, maar normaal heb ik er drie over elkaar en dit was warmer
Het is echt belachelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaa, deze waren echt 3.79 per stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest van de buit:
- set van 3 microvezelvaatdoekjes (1.35)
- 2 lippenstiftsetjes a 2 stuks voor 89 cent, best mooie neutrale kleurtjes, of ik t echt ga gebruiken is een tweede
- 4 in 1 pedicureborstel (0.69)
- damesscheermesjes 8 stuks 0.(99)
- setje fietsverlichting sleutelhangers (1.09)
- anti-aanbak grillpan (3.99) Hier ben ik echt blij mee, ben benieuwd of t wat is)
- setje van boxer+hemdje (3.79)
- Pompflacon nivea handzeep (1.59)
- Droogloopmat (2.62)
- action shopper want meer zooi dan gepland (0.52)
was totaal 20.37 kwijt![]()
Troost je, hier ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Hier hebben ze alleen maar flutdvd's.
in utrecht de laatste keer ook alleen maar flut dvds, heb uberhaupt nog nooit iets zien liggen waarvan ik dacht: hee daar heb ik wel eens van gehoord :p hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaa, deze waren echt 3.79 per stuk!
hmm dank. maar dat valt wel onder de categorie Axe vind ik hahaha.. toch maar gewoon bij de drogist kijken dan..quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, ze hebben Adidas aftershave in verschillende geuren
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat dan een kwestie van verschil per vestiging, of net te laat in de winkel waardoor alle goeie titels al verkocht zijn?
Ik heb 'm nog niet geprobeert want de balneum was pas net open, maar naar wat ik op de verpakking zie wel. En anders maak ik 'm zelf gewoon opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het echt een beetje vergelijkbaar spul, net zo vet?
Dan ga ik het de volgende keer ook meenemen, die Balneum is zo prijzig.
Voor de rest? Dirty Dancing is nu ook niet bepaald iets recents of zo, logisch dat je die bijna gratis kunt meenemen....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef Judeljuud het volgende:
Hier lag Dirty Dancing er voor 3.79!Maar voor de rest stellen de dvd's niet veel voor...
ik zie overal alleen maar de versie met het zwarte hoesje, en die's stom, diewillikniequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde hem ook, maar heb hem voor vijf euro bij Bart Smit gekocht
Ik heb de gewone, niet de Quality Film editiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie overal alleen maar de versie met het zwarte hoesje, en die's stom, diewilliknie
Kan je dat even laten weten? Of het wat is dus...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
- anti-aanbak grillpan (3.99) Hier ben ik echt blij mee, ben benieuwd of t wat is)
Als je dat al binnensleept in vier minuten ben ik bang dat er binnenkort een action door zn volledige assortiment heen is als je meer tijd hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Vanmiddag even met m`n vader naar de action geweest. we zijn welgeteld 4 minuten in de winkel geweest en toen stonden we weer buiten. Dit omdat paps niet van winkelen houdt.![]()
Ik heb van alles zien liggen natuurlijkvrijdagochtend nog maar eens kijken met m`n moeder,
die heeft meer geduld
De buit van vanmiddag;
Luchtverfrissertjes
Klomp voor aan de muur
Dove shampoo
Kaarsen
Schoolspullen
Houten bakje met 3 flesjes erin, staat nu gezellig voor't raam op de vensterbank
ik denk echt zoals je het voor je ziet.. een klomp met n ophanghaakjequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
hoe moet ik me een klomp voor aan de muur voorstellen
Daar zit wat in ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je dat al binnensleept in vier minuten ben ik bang dat er binnenkort een action door zn volledige assortiment heen is als je meer tijd hebt
Voor pluisjes op je kleren? Die hebben ze ook bij de Blokker, 3 voor een euro ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Judeljuud het volgende:
Weet iemand of die kleefrollers überhaupt nog verkocht worden?
Mijn man hoorde het. We waren bij een winkeltje in Dukenburg waar opheffingsuitverkoop was, en een jongen achter de kassa zei dat er volgende maand een Action zou komen in het winkelcentrum. Overigens niet op de plek waar nu die uitverkoop was.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:06 schreef morgane het volgende:
Waar heb je dat gehoord dan? In het vorige topic las ik ergens dat het niet doorgaat omdat ze het niet eens waren over de prijs van het pand ofzo...ik hoop heel erg dat er toch 1 komt!
Is er ook ondergoed voor heren?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:07 schreef cora4034 het volgende:
Gisteren nog even in Hilversum geweest. Opbrengst een afwasborstel, twee onderbroeken met flinke stretch voor een slanke buik, een flesje unicura zeep. Ze waren druk bezig met het herorganisern van de rekken.
Moest het ff zeker wetenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, tuurlijk.
ze hebben er zelfs erg leuke boxers, met leuke prints
ik verwacht geen jaren van ondergoed, maar wel dat ze na een paar maanden nog lekker zitten ipv dat ze van mijn kont zakken vanwege het uitgelubberde elastiekquote:Op maandag 18 januari 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:
hier zijn die boxers nog wel aardig ok geloof ik.
je moet geen jaren van die dingen verwachten natuurlijk
Vind ik niet moeilijk hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Chell het volgende:
Ik vind het zoooo knap dat er mensen bestaan die bij de Action alleen kopen wat ze nodig hebben..
dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:57 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Vind ik niet moeilijk hoorzodra ik de Action binnen loop wil ik eigenlijk meteen weer omdraaien en weer weglopen. Ik kan nooit vinden wat ik zoek en het is er altijd stervensdruk.
Laatste keer dat ik er was wel, maar dan krijg je wel 80 verschillende kleurtjes, want het is van dat knutsel papierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:13 schreef pinquit het volgende:
hebben ze stevig papier (gewoon A4) bij de action? zegmaar steviger dan gewoon printpapier.
Hier worden de boxers nogsteeds na een half jaar ofzo nog met grote tevredenheid gedragen! (niet door mij hoor :p) Ik heb het over die Ziki (ofzo) boxers. Ik moet wel erbij zeggen dat ik er best veel gekocht heb, dus ze rouleren vaak en misschien scheelt dat wel. Maar dan is het nog goedkoper!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef GimmeGore het volgende:
Blijven die boxers een beetje goed?
Ik heb nu boxers van Pieces, maar na 3 wasbeurten waren die verschoten
en na 2 maanden begon het elastiek te lubberen
Is het zo'n deken die je over je heen kan trekken op de bank? Of meer iets om op de bank te leggen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:57 schreef Yannick567 het volgende:
Wij hebben er van het weekend 2 van die kleden gekocht en die zijn zo lekker warm![]()
Deze dus
Wel 2 normales, geen dierenprint
Kan beidequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Is het zo'n deken die je over je heen kan trekken op de bank? Of meer iets om op de bank te leggen?
Ja en een klote eind wegquote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Moest het ff zeker weten
Het is namelijk kut fietsen met dit weer.
Over welke chocolade hebben jullie het iedere keer? Ik heb speciaal gekeken omdat ik het in dit topic voorbij zag komen, maar hier hebben ze alleen een soort negerzoenen en chocoladereepjes met een witte vulling.. Ik dacht gelezen te hebben dat ze een beetje op Bros (maar dan lekkerderquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er vandaag langs gelopen zonder naar binnen te gaanAl hoorde ik de chocola wel m'n naam roepen
.
De Milka met melk- en witte chocoladequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Over welke chocolade hebben jullie het iedere keer? Ik heb speciaal gekeken omdat ik het in dit topic voorbij zag komen, maar hier hebben ze alleen een soort negerzoenen en chocoladereepjes met een witte vulling.. Ik dacht gelezen te hebben dat ze een beetje op Bros (maar dan lekkerder) leken?
quote:Action publiekstrekker
Het 225e Action filiaal opent haar deuren op donderdag 4 februari
in winkelcentrum Dukenburg aan Zwanenveld 9037 te Nijmegen.
1000 m2 boordevol supervoordelige huishoudartikelen, schrijfwaren, speelgoed, textiel, seizoensartikelen, glas, porselein & aardewerk, cosmetica en nog veel meer voor prijzen waar ook u van gaat denken:
HOE IS HET MOGELIJK!!!
Natuurlijk gaat dat gepaard met superlage openingskrakers. Zie hiervoor onze speciale openingsadvertentie van zondag 31 januari en woensdag 3 februari in deze krant.
Ik ook. Ik heb een nieuwe plant gekocht, maar ik heb er nog geen potje voor. Goede smoes he?quote:Op maandag 25 januari 2010 07:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als het goed is ga ik vanmiddag even koekeloeren.
Als je levensmoe bent moet je dus rond die tijd naar de Actionquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een nieuwe plant gekocht, maar ik heb er nog geen potje voor. Goede smoes he?
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb de woondeken gekocht. Er staat in de wasinstructies de wastobbe met kruis erdoorheen,dus je mag m niet wassen. Vervolgens staat eronder: separat waschenik heb m toch in de machine geduwd 30gr ,ben benieuwd hij hangt nu te drogen,ik geloof dat ie niet meer zo megazacht is maar s afwachten als ie droog is
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam er vanmorgen langs op weg naar iets anders en toen waren ze de vrachtwagen aan het lossen. Ik dacht hey da's ook aardig, speciaal voor mijn komst nieuwe voorraad laten aanrukken.
Ik heb vanmiddag ook zo'n klok gekocht. Alleen staat er volgens mij andere tekst op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ga straks even de meest rechter klok halen bij Action. Ik hoop zo dat ze 'm nog hebben...
[ afbeelding ]
hij is idd nog heeeerlijk zacht én ruikt nu heerlijk!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn prima te wassen hoor, zelf heb ik ze al verscheidene keren gewassen....geen enkel probleem
Das balen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef Muck het volgende:
Ik ontdek net dat er een Action niet zo ver bij mijn huis vandaan zit![]()
Voor haar portemonnee wel ja.quote:
Ja daaromquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor haar portemonnee wel ja.
Ja, met een rekenmachine erin xD.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:54 schreef morgane het volgende:
Hebben ze ook muismatten bij de Action?
waar moet dat liggen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 06:30 schreef Nightwish2010 het volgende:
Hoi mede action verslaafden.
Even een vraagje.
Ik gebruik voor mijn dochters altijd de zinco spay van action ( soort zinkzalf maar dan in spray flacon) en die is hier bij mij ineens niet meer te krijgen.
Bij jullie nog wel?
Mijn dochters zijn nogal allergisch en die spray is 1 van de weinige dingen waar ze geen uitslag van krijgen.
wat voor soort bbq saus?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Heb net weer wraps ingeslagen en ook 2 flesjes bbq-saus van 39 cent per stuk
Die met wit gevulde melk ook. Zeg maar de Kinder variant.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:02 schreef Crientj het volgende:
Die dieet chocolade van Milka is echt te ranzig voor woorden.Zelfs voor die 45 cent.
ik niet, ik ben aan het lijnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop echt dat de Action steeds meer eet-en-drink artikelen gaat verkopen
Zullen we alle supermarkten ook maar dichtgooien dan?quote:
zolang ze de wortels en krentenbollen maar laten liggen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we alle supermarkten ook maar dichtgooien dan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Verkopen ze die daar dan?!? die ben ik nog niet tegengekomen.
Ghehe idd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat is toch ook juist de vraag?
dat hebben ze er volgens mij niet. zag het laatst wel ergens anders in hele leuke hippe kleurtjes, maar ik weet niet meer waar. zal wel even heel hard denken.. sowieso hebben ze het bij blokker wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:10 schreef Miam het volgende:
Ik ben op naar een ding waar ik brood in kan bewaren..
dit idee, hoeft overigens geen hout te zijn.
Als ik er maar brood in kwijt kan
[ afbeelding ]
Kan ik hiervoor bij action terecht, iemand enig idee?
Ik heb het gevraagd, maar ze hadden de zinco spray hier niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zal morgen eens voor je kijken in Rotterdam. Dan laat ik je nog wel iets weten of het er is of niet.
Hoe zijn die qua formaat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef JuiceJuice het volgende:
Condooms van de Action zijn goed
En cheap!
8 euro.quote:
Ja, ben ik laatst geweest maar nooit meer aan gedacht natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Goeie, goedkope en leuke broodtrommels koop je bij Ikea!
Bij Albert Heijn hebben ze nu ook douchegel van eigen merk met lavendelgeur, echt heerlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Yardley? Hebben ze ook douchegel met lavendel? Vind ik zoooo lekker om 's avonds te gebruiken...maar Kneipp is duur.
Kneipp valt bij de Action ook wel meequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Yardley? Hebben ze ook douchegel met lavendel? Vind ik zoooo lekker om 's avonds te gebruiken...maar Kneipp is duur.
ze hebben nu wel huge ass lavendel/relaxtime bad/douchegel van badedas zag ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja hebben ze.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ooh dan baal je, kun je weer helemaal terug naar huis..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef GimmeGore het volgende:
Stond ik daar net aan de kassa, met mn ovenschaal, chocolade en boxers...
Pinpas vergeten
Geen idee, maar die in Dordrecht wel. Is niet zo ver van Rotterdam afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Asgard het volgende:
Weet een van jullie of de Action in Rotterdam nog HDMI kabels heeft?
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortimentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Asgard het volgende:
Weet een van jullie of de Action in Rotterdam nog HDMI kabels heeft?
Thanks, zo ff halen danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortiment
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:10 schreef manda-rijn het volgende:
hebben ze ook luchtverfrissers voor in de auto die aan de ventilatierooster bevestigd kan worden?
Ja, die heb ik vandaag nog gekocht samen met mn HDMI kabel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:10 schreef manda-rijn het volgende:
hebben ze ook luchtverfrissers voor in de auto die aan de ventilatierooster bevestigd kan worden?
in leeuwarden liggen ze al een paar weken niet meer. (HDMI kabels)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortiment
mja, voor minder dan 10euro ga ik iig niet mijn bed uit :p aangezien dat mijn laatst verdiende loon is, alleen heeft dat bedrijf op de zaterdag geen werkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef scrub_nurse het volgende:
te weinig in ieder geval5e nog iets zal t zijn
Serieus? Daar wilde ik gaan solliciteren, maar als ze zo weinig betalen dat schiet het nog niet op.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Bij de Boekenvoordeel kreeg ik op m'n 20e ¤4,20 brutoDat heeft ook niet lang geduurd.
Dat is 7 jaar geleden, misschien zijn ze ondertussen veranderdquote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Serieus? Daar wilde ik gaan solliciteren, maar als ze zo weinig betalen dat schiet het nog niet op.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef Dark0z het volgende:
Hoorde net dat je bij de action iets van 8euro bruto verdient als je 22 jaar bent... Hoeveel zou dat op netto uitkomen? Gewoon voor de zaterdag..
Euhmquote:Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef Dark0z het volgende:
[..]
mja, voor minder dan 10euro ga ik iig niet mijn bed uit :p aangezien dat mijn laatst verdiende loon is, alleen heeft dat bedrijf op de zaterdag geen werk
Watjequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:01 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze thermosflessen bij de Action?
(ik ga niet meer naar de Action als ik niks nodig heb, want ik kom alsnog met vanalles thuis. zo van: ow, das handig! hé dat kan ik ook wel meenemen)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Watje....
...en hebben ze thermosflessen...nooit opgevallen maar kan ook zijn omdat ik er nooit naar gezocht heb...dus je weet nog niets....toch maar even langsgaan dan
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand 2-4 van deze aardenwerken schaaltjes over, of liggen ze nog ergens bij de action?
Ik dacht dat ik er 6 had, maar blijk er maar 4 te hebben!
Ze zien er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef lynda het volgende:
En dan loop je straks een rondje en zie je nog 20 andere dingen die je mee neemt
Die kapotte waren eigenlijk meer van die koffiekannen, die je thuis gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |