Thermolegging isquote:Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Weet iemand of die thermolegging een beetje kwaliteit heeft?
De laatste legging die ik bij de Action kocht ging namelijk bij de eerste keer aantrekken al kapot.
Ik heb alle kleurtjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Mylene het volgende:
Ja, hetzelfde merk van die nuonkleurtjes heeft nu ook gewone nagellak, vooral die paarse is beeldig, en het kost maar 49 centen. Alleen snel uitverkocht. Je moet geluk hebben.
[ afbeelding ]
Ik heb er inmiddels een.quote:
Ik wil je niet ongerust maken, maar een van de medewerkers van de Action in Arnhem vertelde dat het nog lang niet zeker is dat er eentje in Nijmegen komt.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:37 schreef morgane het volgende:
Tvp! Ik hoop dat de Action in Nijmegen (Dukenburg) snel komt!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:24 schreef Mylene het volgende:
Deze hebben ze ook weer. Ik heb er meteen 10 van ingeslagen. Ook de Milka variant van Kinder chocolade reepjes heb ik zien gezien. Alleen zijn die maar tot 1 februari goed. Ik heb ze daarom maar laten leggen.
[ afbeelding ]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit net zo luchtig als een Bros of toch "dikker"?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels een.![]()
Helaas is maat M gemaakt voor mensen met benen die minstens een halve meter korter zijn dan die van mij.![]()
Vandaag of morgen maar even een grotere maat scoren.
49 eurocenten per reep maar, wel even voor de zekerheid letten op de houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer hem op m'n "Action-lijstje"
Ben benieuwd of het hier ook ligt
Veel te gevaarlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
49 eurocenten per reep maar, wel even voor de zekerheid letten op de houdbaarheidsdatum.
Ik weet het. Ik heb ze een dinsdag gehaald en heb inmiddels al 4 repen achter m'n kiezen. Natuurlijk een vent die de nodige commentaar levert, voornamelijk om me op de kast te beuren van zal je dat nu wel doen mop enzo. Je kent het vast wel. Vervelende vent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk....ik kan chocolade niet laten liggen
.....zo maar weer eens even naar de Actions (we hebben er twee) hier....eens zien of die nagellak al weer is binnengekomen.
Ik denk dat er zeg maar 3 of 4 Brossen in passen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor 49 cent heb je vaak niet eens een halve brosIs het dan zo groot als een gemiddelde Milka-reep?
Niet dat het er toe doet, want nu wil ik het proeven, ik hou van die bubbelstructuur
Dat doe ik ook gerust hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar als je je mandje helemaal tot de nok volgooit met chocola?
Dat ben ik wel van plan namelijk.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeg maar 3 of 4 Brossen in passen.
Gewoon bij de kassa zeggen dat je inkopen doet voor een weeshuisquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon alleen dus niemand om me een beetje tegen te houden en ik kan alles laten staan behalve chocolade dus ik haal daar maar heel weinig van in huisquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb ze een dinsdag gehaald en heb inmiddels al 4 repen achter m'n kiezen. Natuurlijk een vent die de nodige commentaar levert, voornamelijk om me op de kast te beuren van zal je dat nu wel doen mop enzo. Je kent het vast wel. Vervelende vent.
Paarse nagellak is nog steeds uitverkocht hier.
Daar ben ik naar op zoek!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef winterstorm666 het volgende:
ben nog steeds erg blij met mijn stopcontact spotje met dimmer 5.99
werkt prima!
Hebben ze bij jou geen winkelwagentjes?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het idee dat er hier niet meer wordt bijgevuldquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Mirjam het volgende:
ha! de nagellakjes waren net bijgevuld
dus heb De Paars, roze, wit, zwart en blake lak
en een wisser voor in de auto, map, insteekhoezen, wattenschijfjes en wattenstaafjes, en wasknijpers
was iets van 8 euro kwijt ofzo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Miam het volgende:
[..]
Daar ben ik naar op zoek!
Waar liggen die?.. in het schap met de batterijen e.d.?
En die Chocola van Milka was de vorige keer goed te pruimen dus die ga ik ook weer halen.
Trovey als je interesse hebt stuur ik 'm graag naar je op hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Stiemie het volgende:
Oh en ik heb die paarse nagellak meegenomen en lees nu pas dat die dus erg gewild isMocht iemand hem heel graag willen, dan kan ik 'm wel opsturen. Heb wel de verpakking er al afgehaald, maar nog niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Trovey als je interesse hebt stuur ik 'm graag naar je op hoor!
Geen probleem hoor. Ik PM je even.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef Stiemie het volgende:
Pm me je adres maar dan stuur ik 'm op. Heb eigenlijk toch al meer dan genoeg andere lakjes! Kan alleen niet beloven dat het dit weekend gebeurt, maar anders maandag!
Die neon valt reuze mee....behalve de gelequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef sproetjes het volgende:
bij de action in roermond lag er nog meer als genoeg nagellak![]()
incl neon setjes.
heb alle losse kleurtjes van MAX meegenomen muv rood, dat draag ik nooit
dat neon vond ik té
verder nog alles is liefde kunnen scorenhij was er weer, een glas (laatst 1 kapot gegaan) en milka "kinder" chocolade. was maar 8.50 kwijt ofzo
die luflee was hier al op
Dat ga ik nu proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die 12 kleurtjes voor een euro? krijg jij ze open? ;')
hmm, da's kut, dat kan ik niet, heb acrylnagelsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef trovey het volgende:
En open....
1. je moet nagels hebben om die onder het randje te zetten
2. daarna moet je het hele potje rond gaan om langzaam maar zeker dat dekseltje steeds een beetje hoger te krijgen
3. en open.
Iemand anders laten doen en dan die glitter overdoen in van de reiscremepotjes van de Kruidvat die gewoon een schroefdeksel hebben....mijn nagels zijn mijn natuurlijke nagels maar ik doe het wel heel voorzichtig...zo sterk zijn ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, da's kut, dat kan ik niet, heb acrylnagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |