Thermolegging isquote:Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Weet iemand of die thermolegging een beetje kwaliteit heeft?
De laatste legging die ik bij de Action kocht ging namelijk bij de eerste keer aantrekken al kapot.
Ik heb alle kleurtjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Mylene het volgende:
Ja, hetzelfde merk van die nuonkleurtjes heeft nu ook gewone nagellak, vooral die paarse is beeldig, en het kost maar 49 centen. Alleen snel uitverkocht. Je moet geluk hebben.
[ afbeelding ]
Ik heb er inmiddels een.quote:
Ik wil je niet ongerust maken, maar een van de medewerkers van de Action in Arnhem vertelde dat het nog lang niet zeker is dat er eentje in Nijmegen komt.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:37 schreef morgane het volgende:
Tvp! Ik hoop dat de Action in Nijmegen (Dukenburg) snel komt!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:24 schreef Mylene het volgende:
Deze hebben ze ook weer. Ik heb er meteen 10 van ingeslagen. Ook de Milka variant van Kinder chocolade reepjes heb ik zien gezien. Alleen zijn die maar tot 1 februari goed. Ik heb ze daarom maar laten leggen.
[ afbeelding ]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit net zo luchtig als een Bros of toch "dikker"?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels een.![]()
Helaas is maat M gemaakt voor mensen met benen die minstens een halve meter korter zijn dan die van mij.![]()
Vandaag of morgen maar even een grotere maat scoren.
49 eurocenten per reep maar, wel even voor de zekerheid letten op de houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer hem op m'n "Action-lijstje"
Ben benieuwd of het hier ook ligt
Veel te gevaarlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Net zo luchtig, en veel lekkerder dan Bros. Je proeft tenminste chocolade i.p.v. de fantasie chocolade van Bros.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
49 eurocenten per reep maar, wel even voor de zekerheid letten op de houdbaarheidsdatum.
Ik weet het. Ik heb ze een dinsdag gehaald en heb inmiddels al 4 repen achter m'n kiezen. Natuurlijk een vent die de nodige commentaar levert, voornamelijk om me op de kast te beuren van zal je dat nu wel doen mop enzo. Je kent het vast wel. Vervelende vent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk....ik kan chocolade niet laten liggen
.....zo maar weer eens even naar de Actions (we hebben er twee) hier....eens zien of die nagellak al weer is binnengekomen.
Ik denk dat er zeg maar 3 of 4 Brossen in passen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor 49 cent heb je vaak niet eens een halve brosIs het dan zo groot als een gemiddelde Milka-reep?
Niet dat het er toe doet, want nu wil ik het proeven, ik hou van die bubbelstructuur
Dat doe ik ook gerust hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar als je je mandje helemaal tot de nok volgooit met chocola?
Dat ben ik wel van plan namelijk.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeg maar 3 of 4 Brossen in passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |