quote:Op maandag 4 januari 2010 19:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Die chocoladecups zijn anders erg lekker hoor, heb ik lang niet gehad, dus ga ik zeker even halen
Voelen ze echt crap? Want ik vond ze er leuk uitzien voor straks in mijn nieuwe keukenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb net een theedoek van de aanbieding meegenomen, ik vond ze er leuk uitzien maar waarschijnlijk crap kwaliteit.
Heeft iemand toevallig de pyama uit de aanbieding?
Oja, die hebben we idd ook. Ligt naast de eurowinkelquote:Op maandag 4 januari 2010 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Sinds kort hebben we hier in Terneuzen een concurrent van de Action; Big Bazaar. Ook tof! Maar ze verkopen wel een hoop dezelfde spullen als de Action.
Ik heb hem er speciaal even bijgepakt, ik had er eentje in mijn mandje gemikt omdat hij er wel leuk uitzag. En voor die prijs. Maar nu ik hem even bekeken heb kom ik erop terug dat het crap is. Het is geen topkwaliteit maar best aardig en heel goed voor die prijs.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voelen ze echt crap? Want ik vond ze er leuk uitzien voor straks in mijn nieuwe keuken
Dan fiets ik er deze week even heen, dankje!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb hem er speciaal even bijgepakt, ik had er eentje in mijn mandje gemikt omdat hij er wel leuk uitzag. En voor die prijs. Maar nu ik hem even bekeken heb kom ik erop terug dat het crap is. Het is geen topkwaliteit maar best aardig en heel goed voor die prijs.
Kijk bij de 100 aanbiedingen, Icecups chocoladebonbonsquote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg trek, wat zijn chocoladecups?
foto?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben een mooie lamp in de vorm van een lamp/peertje, hebben jullie die al gezien
Ik zal ze eens bekijken in de winkel de volgende keer dat ik er benquote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Kijk bij de 100 aanbiedingen, Icecups chocoladebonbons
Die durfde ik niet mee te nemen, dan blijf ik aan het vreten. Al snak ik nu naar die megarepen die ze laatst hadden, leek wel een halve kiloquote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Kijk bij de 100 aanbiedingen, Icecups chocoladebonbons
Den Haagquote:
Zijn ze duurder of goedkoper dan de Action?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Sinds kort hebben we hier in Terneuzen een concurrent van de Action; Big Bazaar. Ook tof! Maar ze verkopen wel een hoop dezelfde spullen als de Action.
is die bij jullie ook in de plaats gekomen van holland handels huis? dat vond ik wel een leuke zaak. big bazaar heeft volgens mij dezelfde spullen, alleen is het nu een sfeerloze turkenzaak en ik koop er zelden wat.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat klinkt als Alkmaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is die bij jullie ook in de plaats gekomen van holland handels huis? dat vond ik wel een leuke zaak. big bazaar heeft volgens mij dezelfde spullen, alleen is het nu een sfeerloze turkenzaak en ik koop er zelden wat.
die krengen zijn hier steeds compleet uitverkochtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Skaai het volgende:
Die zag ik niet liggen maar ik had alleen oog voor de Neon kleurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |