dat heb ik inderdaad nog niet geprobeerd. maar ik ben sowieso niet zo'n nagellak mens, heb er het geduld niet voor :pquote:
als je het echt wilt kan het wel maar het wordt wel duur denk ik zoals gezegd wordt. je kan inderdaad misschien ook bij de winkel vragen of ze hem apart houden voor je.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik wil hem heel graag van je overnemen
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben vandaag in Groningen geweest voor de veranderingHeb een fleecevest gescored, sloffen (de Noorse zijn nu al aan het verslijten, ik draag ze te vaak
), huissokken (makkelijk om mee te nemen met loggerpartijtjes ipv sloffen
), een erg toffe melamine schaal met bloemetjes motief en nog wat andere kleine meuk
![]()
Het valt me wel op dat het assortiment echt per winkel verschilt, die tregters die eerder genoemd werden heb ik bij "mijn" Action in Zwolle nog niet gezien terwijl ze er hier in Groningen een heel schap voor hebben.
Welke gaat verhuizen dan? Zaandam?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef lady-wrb het volgende:
boehoeonze action gaat verhuizen
van lekker in het centrum naar richting pauperbuurt.
dan ga ik nog liever naar wormerveer.
yepquote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Welke gaat verhuizen dan? Zaandam?
+ geen kalkquote:
Ik stond ook beteuterd bij een lege schap.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:50 schreef willempjewever het volgende:
De ijsverwijderaarspuitbussen voor autoruiten zijn overal uitverkocht![]()
Dat wordt krabben
toen wij bij de action kwamen was driekwart van de action leegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stond ook beteuterd bij een lege schap.
daar was ik ook al achter, ja. balen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:50 schreef willempjewever het volgende:
Dat wordt krabben
Ik heb niet zo'n moeite met krabben, gewoon een goeie krabber kopen, dan is het zo gebeurd, vind ik beter dan de zoveelste chemische zooi te kopen. En je warmt er ook lekker van op zo in de ochtend :-)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:50 schreef willempjewever het volgende:
Dat wordt krabben
Lange aansteker heb ik ook net gekochtquote:Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef dennis00 het volgende:
Wat zijn shops als Blokker, Xenos, Marskramer, e.d. ongelooflijk duur als je regelmatig bij Action wat koopt.
Ik ben op zoek naar een afdruiprek en zwabber, hadden ze helaas niet in Rotterdam was mij gezegd. Mocht niet meer naar binnen om zelf te kijken, omdat ze moesten balansen. Hij vond wel de lange aansteker, dus die is van m'n lijstje afgeschrapt.
Die ligt er bij mij al op voor morgen. Maar dat scheelt alleen de voorruit. De rest moet ook nog ijsvrij gemaakt wordenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:40 schreef lady-wrb het volgende:
je kan toch ook zo'n zilveren ding op je voorruit leggen? die verkopen ze ook.
Hij was supergoedkoop, maar 90ct, maar echt lelijk groen ding, dat wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Lange aansteker heb ik ook net gekocht
hehe, ik heb ook die groenequote:Op zondag 3 januari 2010 18:28 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Hij was supergoedkoop, maar 90ct, maar echt lelijk groen ding, dat wel.
Scheelt wel een hoop iig, achterruitverwarming aan en dan de zijkanten doenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ligt er bij mij al op voor morgen. Maar dat scheelt alleen de voorruit. De rest moet ook nog ijsvrij gemaakt worden
Ik ben wel blij dat die er op ligt nu. Het ijs ligt keidik op de auto's.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop iig, achterruitverwarming aan en dan de zijkanten doen
Thanksquote:Op maandag 4 januari 2010 12:26 schreef morgane het volgende:
Ik heb ze ook regelmatig bij Xenos gezien, ook van hout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |