Gewoon bij de kassa zeggen dat je inkopen doet voor een weeshuisquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar als je je mandje helemaal tot de nok volgooit met chocola?
Dat ben ik wel van plan namelijk.
Ik woon alleen dus niemand om me een beetje tegen te houden en ik kan alles laten staan behalve chocolade dus ik haal daar maar heel weinig van in huisquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb ze een dinsdag gehaald en heb inmiddels al 4 repen achter m'n kiezen. Natuurlijk een vent die de nodige commentaar levert, voornamelijk om me op de kast te beuren van zal je dat nu wel doen mop enzo. Je kent het vast wel. Vervelende vent.
Paarse nagellak is nog steeds uitverkocht hier.
Daar ben ik naar op zoek!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef winterstorm666 het volgende:
ben nog steeds erg blij met mijn stopcontact spotje met dimmer 5.99
werkt prima!
Hebben ze bij jou geen winkelwagentjes?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar als je je mandje helemaal tot de nok volgooit met chocola?
Dat ben ik wel van plan namelijk.
Ik heb het idee dat er hier niet meer wordt bijgevuldquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef Mirjam het volgende:
ha! de nagellakjes waren net bijgevuld
dus heb De Paars, roze, wit, zwart en blake lak
en een wisser voor in de auto, map, insteekhoezen, wattenschijfjes en wattenstaafjes, en wasknijpers
was iets van 8 euro kwijt ofzo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Miam het volgende:
[..]
Daar ben ik naar op zoek!
Waar liggen die?.. in het schap met de batterijen e.d.?
En die Chocola van Milka was de vorige keer goed te pruimen dus die ga ik ook weer halen.
Trovey als je interesse hebt stuur ik 'm graag naar je op hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Stiemie het volgende:
Oh en ik heb die paarse nagellak meegenomen en lees nu pas dat die dus erg gewild isMocht iemand hem heel graag willen, dan kan ik 'm wel opsturen. Heb wel de verpakking er al afgehaald, maar nog niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Trovey als je interesse hebt stuur ik 'm graag naar je op hoor!
Geen probleem hoor. Ik PM je even.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef Stiemie het volgende:
Pm me je adres maar dan stuur ik 'm op. Heb eigenlijk toch al meer dan genoeg andere lakjes! Kan alleen niet beloven dat het dit weekend gebeurt, maar anders maandag!
Die neon valt reuze mee....behalve de gelequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef sproetjes het volgende:
bij de action in roermond lag er nog meer als genoeg nagellak![]()
incl neon setjes.
heb alle losse kleurtjes van MAX meegenomen muv rood, dat draag ik nooit
dat neon vond ik té
verder nog alles is liefde kunnen scorenhij was er weer, een glas (laatst 1 kapot gegaan) en milka "kinder" chocolade. was maar 8.50 kwijt ofzo
die luflee was hier al op
Dat ga ik nu proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die 12 kleurtjes voor een euro? krijg jij ze open? ;')
hmm, da's kut, dat kan ik niet, heb acrylnagelsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef trovey het volgende:
En open....
1. je moet nagels hebben om die onder het randje te zetten
2. daarna moet je het hele potje rond gaan om langzaam maar zeker dat dekseltje steeds een beetje hoger te krijgen
3. en open.
Iemand anders laten doen en dan die glitter overdoen in van de reiscremepotjes van de Kruidvat die gewoon een schroefdeksel hebben....mijn nagels zijn mijn natuurlijke nagels maar ik doe het wel heel voorzichtig...zo sterk zijn ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, da's kut, dat kan ik niet, heb acrylnagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |