Kan je dat even laten weten? Of het wat is dus...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
- anti-aanbak grillpan (3.99) Hier ben ik echt blij mee, ben benieuwd of t wat is)
Als je dat al binnensleept in vier minuten ben ik bang dat er binnenkort een action door zn volledige assortiment heen is als je meer tijd hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Vanmiddag even met m`n vader naar de action geweest. we zijn welgeteld 4 minuten in de winkel geweest en toen stonden we weer buiten. Dit omdat paps niet van winkelen houdt.![]()
Ik heb van alles zien liggen natuurlijkvrijdagochtend nog maar eens kijken met m`n moeder,
die heeft meer geduld
De buit van vanmiddag;
Luchtverfrissertjes
Klomp voor aan de muur
Dove shampoo
Kaarsen
Schoolspullen
Houten bakje met 3 flesjes erin, staat nu gezellig voor't raam op de vensterbank
ik denk echt zoals je het voor je ziet.. een klomp met n ophanghaakjequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
hoe moet ik me een klomp voor aan de muur voorstellen
Daar zit wat in ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je dat al binnensleept in vier minuten ben ik bang dat er binnenkort een action door zn volledige assortiment heen is als je meer tijd hebt
Voor pluisjes op je kleren? Die hebben ze ook bij de Blokker, 3 voor een euro ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Judeljuud het volgende:
Weet iemand of die kleefrollers überhaupt nog verkocht worden?
Mijn man hoorde het. We waren bij een winkeltje in Dukenburg waar opheffingsuitverkoop was, en een jongen achter de kassa zei dat er volgende maand een Action zou komen in het winkelcentrum. Overigens niet op de plek waar nu die uitverkoop was.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:06 schreef morgane het volgende:
Waar heb je dat gehoord dan? In het vorige topic las ik ergens dat het niet doorgaat omdat ze het niet eens waren over de prijs van het pand ofzo...ik hoop heel erg dat er toch 1 komt!
Is er ook ondergoed voor heren?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:07 schreef cora4034 het volgende:
Gisteren nog even in Hilversum geweest. Opbrengst een afwasborstel, twee onderbroeken met flinke stretch voor een slanke buik, een flesje unicura zeep. Ze waren druk bezig met het herorganisern van de rekken.
Moest het ff zeker wetenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, tuurlijk.
ze hebben er zelfs erg leuke boxers, met leuke prints
ik verwacht geen jaren van ondergoed, maar wel dat ze na een paar maanden nog lekker zitten ipv dat ze van mijn kont zakken vanwege het uitgelubberde elastiekquote:Op maandag 18 januari 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:
hier zijn die boxers nog wel aardig ok geloof ik.
je moet geen jaren van die dingen verwachten natuurlijk
Vind ik niet moeilijk hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Chell het volgende:
Ik vind het zoooo knap dat er mensen bestaan die bij de Action alleen kopen wat ze nodig hebben..
dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:57 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Vind ik niet moeilijk hoorzodra ik de Action binnen loop wil ik eigenlijk meteen weer omdraaien en weer weglopen. Ik kan nooit vinden wat ik zoek en het is er altijd stervensdruk.
Laatste keer dat ik er was wel, maar dan krijg je wel 80 verschillende kleurtjes, want het is van dat knutsel papierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:13 schreef pinquit het volgende:
hebben ze stevig papier (gewoon A4) bij de action? zegmaar steviger dan gewoon printpapier.
Hier worden de boxers nogsteeds na een half jaar ofzo nog met grote tevredenheid gedragen! (niet door mij hoor :p) Ik heb het over die Ziki (ofzo) boxers. Ik moet wel erbij zeggen dat ik er best veel gekocht heb, dus ze rouleren vaak en misschien scheelt dat wel. Maar dan is het nog goedkoper!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef GimmeGore het volgende:
Blijven die boxers een beetje goed?
Ik heb nu boxers van Pieces, maar na 3 wasbeurten waren die verschoten
en na 2 maanden begon het elastiek te lubberen
Is het zo'n deken die je over je heen kan trekken op de bank? Of meer iets om op de bank te leggen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:57 schreef Yannick567 het volgende:
Wij hebben er van het weekend 2 van die kleden gekocht en die zijn zo lekker warm![]()
Deze dus
Wel 2 normales, geen dierenprint
Kan beidequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Is het zo'n deken die je over je heen kan trekken op de bank? Of meer iets om op de bank te leggen?
Ja en een klote eind wegquote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Moest het ff zeker weten
Het is namelijk kut fietsen met dit weer.
Over welke chocolade hebben jullie het iedere keer? Ik heb speciaal gekeken omdat ik het in dit topic voorbij zag komen, maar hier hebben ze alleen een soort negerzoenen en chocoladereepjes met een witte vulling.. Ik dacht gelezen te hebben dat ze een beetje op Bros (maar dan lekkerderquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er vandaag langs gelopen zonder naar binnen te gaanAl hoorde ik de chocola wel m'n naam roepen
.
De Milka met melk- en witte chocoladequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Over welke chocolade hebben jullie het iedere keer? Ik heb speciaal gekeken omdat ik het in dit topic voorbij zag komen, maar hier hebben ze alleen een soort negerzoenen en chocoladereepjes met een witte vulling.. Ik dacht gelezen te hebben dat ze een beetje op Bros (maar dan lekkerder) leken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |