Oehquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik nietDe Dermalex is speciaal voor de droge, geirriteerde huid en kan ook bij exceem gebruikt worden. Ik weet niet hoe blij je bent met die van Apothekers? Kan deze producten echt aanraden namelijk. Ik heb op mijn armen altijd droge rode schrale plekken, hoeveel bodylotion ik ook smeer. Maar nu na douchen met die olie en een nachtje slapen na smeren met die bodylotion, zijn al die plekjes weg en is mijn huid heel zacht
Deze van Dermalex is maar 2 euroquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehIk smeer nu iets van Vichy, takkeduur, maar ik echt overal zo'n jeuk en zulke droge plekken
. Ik krab mezelf 's nachts helemaal open als ik vergeet te smeren, komt denk ik door het weer ofzo.
Komt idd door het weer, goede remedie is om niet te heet te douchen (hoe lekker dat natuurlijk juist nu is), met dit weer droogt je huid gewoon erg uit dus ook voldoende (water) blijven drinken is de truc. (terwijl juist die warme kop koffie of thee weer lekkerder is).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehIk smeer nu iets van Vichy, takkeduur, maar ik echt overal zo'n jeuk en zulke droge plekken
. Ik krab mezelf 's nachts helemaal open als ik vergeet te smeren, komt denk ik door het weer ofzo.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:22 schreef Stiemie het volgende:
prinses is dat die douche/badolie van de apotheker? Die heb ik ook meegenomen voor mijn dochters met droge huid. Wij kopen anders altijd balneum maar dat is ook veeeeel duurder
Ja het is redelijk vet maar het trekt wel in hoor, dus niet zo vies vet dat het op je huid blijft liggen. Mijn moeder heeft het ook even gebruikt want die heeft een exceemachtige huid. De doucheolie hoef je niet af te spoelen (kan wel) dus dat heeft zij gewoon afgedept met een handdoek. Ze zegt dat haar huid niet meer brand en juikt, terwijl dit vanochtend wel zo was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het echt een beetje vergelijkbaar spul, net zo vet?
Dan ga ik het de volgende keer ook meenemen, die Balneum is zo prijzig.
In Sittard hadden ze spuitbussen haarverf, schmink en wat jasjes, boa's etc.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:27 schreef Koningin het volgende:
Ik hoop dat ze deze week al iets hebben voor de carnaval hier in Limburg, dan kan ik goedkoop wat van dat spul scoren.
en ook in roermond en maaseik (oke dat is dan belgië) heb ik al carnavals spul gespotquote:Op maandag 11 januari 2010 08:27 schreef Koningin het volgende:
Ik hoop dat ze deze week al iets hebben voor de carnaval hier in Limburg, dan kan ik goedkoop wat van dat spul scoren.
oh die ga ik volgende keer dan maar eens proberen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik nietDe Dermalex is speciaal voor de droge, geirriteerde huid en kan ook bij exceem gebruikt worden. Ik weet niet hoe blij je bent met die van Apothekers? Kan deze producten echt aanraden namelijk. Ik heb op mijn armen altijd droge rode schrale plekken, hoeveel bodylotion ik ook smeer. Maar nu na douchen met die olie en een nachtje slapen na smeren met die bodylotion, zijn al die plekjes weg en is mijn huid heel zacht
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef trovey het volgende:
Morgen eens even een opvallende hanger (zo'n geurding) voor de binnenspiegel halen....die kleur van de nieuwe auto is een beetje onopvallend (van felblauw naar donkergrijs gegaan) en ik kan de auto niet terugvinden tussen de anderen daarom maar een opvallende iets zodat de auto me meteen opvalt en ik er niet zoals vanmiddag zo langs loop
Er zit geen afstandbediening bij? Het is toch een nieuwe auto zeg je...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef trovey het volgende:
Morgen eens even een opvallende hanger (zo'n geurding) voor de binnenspiegel halen....die kleur van de nieuwe auto is een beetje onopvallend (van felblauw naar donkergrijs gegaan) en ik kan de auto niet terugvinden tussen de anderen daarom maar een opvallende iets zodat de auto me meteen opvalt en ik er niet zoals vanmiddag zo langs loop
Ja, ze hebben Adidas aftershave in verschillende geurenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:27 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze ook andere aftershave dan geen merk of axe? ik dacht het niet maar je weet maar nooit :p action is nogal een eindje uit de buurt hier dus vandaar dat ik t ff vraag voor ik er helemaal heen ga
Niet op deze auto...Hyundai i 10...trouwens hoeft voor mij ook niet....ik ben altijd bang dat ik mijn sleutels verlies...iemand met minder goede bedoelingen vindt ze....even in de buurt kijken waar het merk staat...knopje indrukken en...trala de goede auto meldt zich....bij mij moet hij eerst alle Hyundai's af om de goede te vinden en dat valt toch meer opquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Er zit geen afstandbediening bij? Het is toch een nieuwe auto zeg je...
Zijn heerlijke dingenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb de thermolegging! Voor het wassen rook ie enorm naar nieuw, maar hij werkt erg goed! Ik heb er wel een panty overheen, maar normaal heb ik er drie over elkaar en dit was warmer
Het is echt belachelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaa, deze waren echt 3.79 per stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest van de buit:
- set van 3 microvezelvaatdoekjes (1.35)
- 2 lippenstiftsetjes a 2 stuks voor 89 cent, best mooie neutrale kleurtjes, of ik t echt ga gebruiken is een tweede
- 4 in 1 pedicureborstel (0.69)
- damesscheermesjes 8 stuks 0.(99)
- setje fietsverlichting sleutelhangers (1.09)
- anti-aanbak grillpan (3.99) Hier ben ik echt blij mee, ben benieuwd of t wat is)
- setje van boxer+hemdje (3.79)
- Pompflacon nivea handzeep (1.59)
- Droogloopmat (2.62)
- action shopper want meer zooi dan gepland (0.52)
was totaal 20.37 kwijt![]()
Troost je, hier ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Hier hebben ze alleen maar flutdvd's.
in utrecht de laatste keer ook alleen maar flut dvds, heb uberhaupt nog nooit iets zien liggen waarvan ik dacht: hee daar heb ik wel eens van gehoord :p hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaa, deze waren echt 3.79 per stuk!
hmm dank. maar dat valt wel onder de categorie Axe vind ik hahaha.. toch maar gewoon bij de drogist kijken dan..quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, ze hebben Adidas aftershave in verschillende geuren
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat dan een kwestie van verschil per vestiging, of net te laat in de winkel waardoor alle goeie titels al verkocht zijn?
Ik heb 'm nog niet geprobeert want de balneum was pas net open, maar naar wat ik op de verpakking zie wel. En anders maak ik 'm zelf gewoon opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het echt een beetje vergelijkbaar spul, net zo vet?
Dan ga ik het de volgende keer ook meenemen, die Balneum is zo prijzig.
Voor de rest? Dirty Dancing is nu ook niet bepaald iets recents of zo, logisch dat je die bijna gratis kunt meenemen....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef Judeljuud het volgende:
Hier lag Dirty Dancing er voor 3.79!Maar voor de rest stellen de dvd's niet veel voor...
ik zie overal alleen maar de versie met het zwarte hoesje, en die's stom, diewillikniequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde hem ook, maar heb hem voor vijf euro bij Bart Smit gekocht
Ik heb de gewone, niet de Quality Film editiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie overal alleen maar de versie met het zwarte hoesje, en die's stom, diewilliknie
Kan je dat even laten weten? Of het wat is dus...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
- anti-aanbak grillpan (3.99) Hier ben ik echt blij mee, ben benieuwd of t wat is)
Als je dat al binnensleept in vier minuten ben ik bang dat er binnenkort een action door zn volledige assortiment heen is als je meer tijd hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Vanmiddag even met m`n vader naar de action geweest. we zijn welgeteld 4 minuten in de winkel geweest en toen stonden we weer buiten. Dit omdat paps niet van winkelen houdt.![]()
Ik heb van alles zien liggen natuurlijkvrijdagochtend nog maar eens kijken met m`n moeder,
die heeft meer geduld
De buit van vanmiddag;
Luchtverfrissertjes
Klomp voor aan de muur
Dove shampoo
Kaarsen
Schoolspullen
Houten bakje met 3 flesjes erin, staat nu gezellig voor't raam op de vensterbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |