Wat een pauper Action hebben ze dan bij jou in de buurt zeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij de Action die ik ken hebben ze die niet hoor.
quote:Action Den Bosch
Opening: medio augustus 2009
Dat er in zo'n grote stad als Den Bosch al geen action aanwezig was zeg. Leuk in iedergeval dat daar nu ook een Action is.quote:
Dat snapte ik ook niet, maarja 't was zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dat er in zo'n grote stad als Den Bosch al geen action aanwezig was zeg. Leuk in iedergeval dat daar nu ook een Action is.
quote:
Ik heb iemand horen zeggen in de Hintham, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Hoera!!!
Waar zou hij ergens komen? Ik hoop niet in de binnenstad, maar ergens aan de rand met goede parkeergelegenheid zodat je af en toe ff langs kan sjezen om weer leuke spulletjes in te slaan!
die heb ik laatst ook gekochtquote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Yah, ik heb gister bij de Action een granieten vijzel gekocht voor maar ¤ 4,95!![]()
Hij lijkt op deviijzel van Jamie Oliver, maar dan zonder tuitje.
Ben er erg blij mee.
[ afbeelding ]
Dat is wel erg handig voor het maken van mojito'squote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Yah, ik heb gister bij de Action een granieten vijzel gekocht voor maar ¤ 4,95!![]()
Hij lijkt op de vijzel van Jamie Oliver, maar dan zonder tuitje.
Ben er erg blij mee.
[ afbeelding ]
hoe lelijk was ze?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:40 schreef w00h00 het volgende:
Ik was van de week met 50,- bij de Action, kon ik de hele winkel, inclusief kassiere meenemen!
Die zag ik liggen in Den Haag, best groot hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ga straks even de meest rechter klok halen bij Action. Ik hoop zo dat ze 'm nog hebben...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:40 schreef w00h00 het volgende:
Ik was van de week met 50,- bij de Action, kon ik de hele winkel, inclusief kassiere meenemen!
Ja... ik moet 'm eerst wel goed bekijken of ie niet te groot is. En anders neem ik misschien de kleinere variant.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zag ik liggen in Den Haag, best groot hoor
Oh ,die wil ik ook wel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Flappekz het volgende:
Onze nieuwe Action-kapstokjes hangen
[ afbeelding ]
5,50 p/s
We hebben de klok nu hangen en hebben al veel reacties gehad als "mooie klok... antiek?". Dan moet ik weer zo nodig erbij vertellen dat ie maar iets van 7 euro was bij de Actionquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ga straks even de meest rechter klok halen bij Action. Ik hoop zo dat ze 'm nog hebben...
[ afbeelding ]
YES! Het staat er nu! 28 mei gaat hij open!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Judeljuud het volgende:
Weet iemand waar en wanneer de Action in Almere-Stad open gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |