quote:Action publiekstrekker
Het 225e Action filiaal opent haar deuren op donderdag 4 februari
in winkelcentrum Dukenburg aan Zwanenveld 9037 te Nijmegen.
1000 m2 boordevol supervoordelige huishoudartikelen, schrijfwaren, speelgoed, textiel, seizoensartikelen, glas, porselein & aardewerk, cosmetica en nog veel meer voor prijzen waar ook u van gaat denken:
HOE IS HET MOGELIJK!!!
Natuurlijk gaat dat gepaard met superlage openingskrakers. Zie hiervoor onze speciale openingsadvertentie van zondag 31 januari en woensdag 3 februari in deze krant.
Ik ook. Ik heb een nieuwe plant gekocht, maar ik heb er nog geen potje voor. Goede smoes he?quote:Op maandag 25 januari 2010 07:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als het goed is ga ik vanmiddag even koekeloeren.
Als je levensmoe bent moet je dus rond die tijd naar de Actionquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een nieuwe plant gekocht, maar ik heb er nog geen potje voor. Goede smoes he?
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb de woondeken gekocht. Er staat in de wasinstructies de wastobbe met kruis erdoorheen,dus je mag m niet wassen. Vervolgens staat eronder: separat waschenik heb m toch in de machine geduwd 30gr ,ben benieuwd hij hangt nu te drogen,ik geloof dat ie niet meer zo megazacht is maar s afwachten als ie droog is
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam er vanmorgen langs op weg naar iets anders en toen waren ze de vrachtwagen aan het lossen. Ik dacht hey da's ook aardig, speciaal voor mijn komst nieuwe voorraad laten aanrukken.
Ik heb vanmiddag ook zo'n klok gekocht. Alleen staat er volgens mij andere tekst op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ga straks even de meest rechter klok halen bij Action. Ik hoop zo dat ze 'm nog hebben...
[ afbeelding ]
hij is idd nog heeeerlijk zacht én ruikt nu heerlijk!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn prima te wassen hoor, zelf heb ik ze al verscheidene keren gewassen....geen enkel probleem
Das balen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef Muck het volgende:
Ik ontdek net dat er een Action niet zo ver bij mijn huis vandaan zit![]()
Voor haar portemonnee wel ja.quote:
Ja daaromquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor haar portemonnee wel ja.
Ja, met een rekenmachine erin xD.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:54 schreef morgane het volgende:
Hebben ze ook muismatten bij de Action?
waar moet dat liggen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 06:30 schreef Nightwish2010 het volgende:
Hoi mede action verslaafden.
Even een vraagje.
Ik gebruik voor mijn dochters altijd de zinco spay van action ( soort zinkzalf maar dan in spray flacon) en die is hier bij mij ineens niet meer te krijgen.
Bij jullie nog wel?
Mijn dochters zijn nogal allergisch en die spray is 1 van de weinige dingen waar ze geen uitslag van krijgen.
wat voor soort bbq saus?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Heb net weer wraps ingeslagen en ook 2 flesjes bbq-saus van 39 cent per stuk
Die met wit gevulde melk ook. Zeg maar de Kinder variant.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:02 schreef Crientj het volgende:
Die dieet chocolade van Milka is echt te ranzig voor woorden.Zelfs voor die 45 cent.
ik niet, ik ben aan het lijnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop echt dat de Action steeds meer eet-en-drink artikelen gaat verkopen
Zullen we alle supermarkten ook maar dichtgooien dan?quote:
zolang ze de wortels en krentenbollen maar laten liggen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we alle supermarkten ook maar dichtgooien dan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Verkopen ze die daar dan?!? die ben ik nog niet tegengekomen.
Ghehe idd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat is toch ook juist de vraag?
dat hebben ze er volgens mij niet. zag het laatst wel ergens anders in hele leuke hippe kleurtjes, maar ik weet niet meer waar. zal wel even heel hard denken.. sowieso hebben ze het bij blokker wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:10 schreef Miam het volgende:
Ik ben op naar een ding waar ik brood in kan bewaren..
dit idee, hoeft overigens geen hout te zijn.
Als ik er maar brood in kwijt kan
[ afbeelding ]
Kan ik hiervoor bij action terecht, iemand enig idee?
Ik heb het gevraagd, maar ze hadden de zinco spray hier niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zal morgen eens voor je kijken in Rotterdam. Dan laat ik je nog wel iets weten of het er is of niet.
Hoe zijn die qua formaat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef JuiceJuice het volgende:
Condooms van de Action zijn goed
En cheap!
8 euro.quote:
Ja, ben ik laatst geweest maar nooit meer aan gedacht natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Goeie, goedkope en leuke broodtrommels koop je bij Ikea!
Bij Albert Heijn hebben ze nu ook douchegel van eigen merk met lavendelgeur, echt heerlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Yardley? Hebben ze ook douchegel met lavendel? Vind ik zoooo lekker om 's avonds te gebruiken...maar Kneipp is duur.
Kneipp valt bij de Action ook wel meequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Yardley? Hebben ze ook douchegel met lavendel? Vind ik zoooo lekker om 's avonds te gebruiken...maar Kneipp is duur.
ze hebben nu wel huge ass lavendel/relaxtime bad/douchegel van badedas zag ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja hebben ze.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ooh dan baal je, kun je weer helemaal terug naar huis..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef GimmeGore het volgende:
Stond ik daar net aan de kassa, met mn ovenschaal, chocolade en boxers...
Pinpas vergeten
Geen idee, maar die in Dordrecht wel. Is niet zo ver van Rotterdam afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Asgard het volgende:
Weet een van jullie of de Action in Rotterdam nog HDMI kabels heeft?
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortimentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Asgard het volgende:
Weet een van jullie of de Action in Rotterdam nog HDMI kabels heeft?
Thanks, zo ff halen danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortiment
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:10 schreef manda-rijn het volgende:
hebben ze ook luchtverfrissers voor in de auto die aan de ventilatierooster bevestigd kan worden?
Ja, die heb ik vandaag nog gekocht samen met mn HDMI kabel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:10 schreef manda-rijn het volgende:
hebben ze ook luchtverfrissers voor in de auto die aan de ventilatierooster bevestigd kan worden?
in leeuwarden liggen ze al een paar weken niet meer. (HDMI kabels)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortiment
mja, voor minder dan 10euro ga ik iig niet mijn bed uit :p aangezien dat mijn laatst verdiende loon is, alleen heeft dat bedrijf op de zaterdag geen werkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef scrub_nurse het volgende:
te weinig in ieder geval5e nog iets zal t zijn
Serieus? Daar wilde ik gaan solliciteren, maar als ze zo weinig betalen dat schiet het nog niet op.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Bij de Boekenvoordeel kreeg ik op m'n 20e ¤4,20 brutoDat heeft ook niet lang geduurd.
Dat is 7 jaar geleden, misschien zijn ze ondertussen veranderdquote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Serieus? Daar wilde ik gaan solliciteren, maar als ze zo weinig betalen dat schiet het nog niet op.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef Dark0z het volgende:
Hoorde net dat je bij de action iets van 8euro bruto verdient als je 22 jaar bent... Hoeveel zou dat op netto uitkomen? Gewoon voor de zaterdag..
Euhmquote:Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef Dark0z het volgende:
[..]
mja, voor minder dan 10euro ga ik iig niet mijn bed uit :p aangezien dat mijn laatst verdiende loon is, alleen heeft dat bedrijf op de zaterdag geen werk
Watjequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:01 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze thermosflessen bij de Action?
(ik ga niet meer naar de Action als ik niks nodig heb, want ik kom alsnog met vanalles thuis. zo van: ow, das handig! hé dat kan ik ook wel meenemen)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Watje....
...en hebben ze thermosflessen...nooit opgevallen maar kan ook zijn omdat ik er nooit naar gezocht heb...dus je weet nog niets....toch maar even langsgaan dan
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand 2-4 van deze aardenwerken schaaltjes over, of liggen ze nog ergens bij de action?
Ik dacht dat ik er 6 had, maar blijk er maar 4 te hebben!
Ze zien er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef lynda het volgende:
En dan loop je straks een rondje en zie je nog 20 andere dingen die je mee neemt
Die kapotte waren eigenlijk meer van die koffiekannen, die je thuis gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |